Part - 11

4.3K 333 16
                                    

Zawgyi

ေ႐ွာင္မီ မင္ႏုိင္ငံကေန ထြက္လာေတာ့ ပထမတစ္ခါေလာက္ ဝမ္းမနည္းမိေပမ့ဲ လြမ္းသလိုလိုေတာ့ ႐ွိေလသည္။ မိသားစုန႔ဲ တစ္ခါထပ္ၿပီး ခြဲခြာရဦးမွာေပါ့...ေအာ္ ကံဆိုးလိုက္တ့ဲ ငါေလး...အနာဂတ္မွာတုန္းကလဲ မိဘမ့ဲမို႔လို႔ မိသားစုန႔ဲ မေနရ...ဒီဘဝေရာက္ေတာ့လဲ ေယာက်္ားယူလိုက္လို႔ ေယာက်္ားန႔ဲ လိုက္ေနရျပန္တယ္တ့ဲ...ဘာပဲေျပာေျပာ ဟန္ေကာက ငါ့ကို ခ်စ္လို႔ေတာ္ေသးတာေပါ့...မဟုတ္ရင္ ငါ့ဘဝ မေတြးရဲစရာပဲ...

'ဝွီး...ဒုတ္...'

လွည္းရ႕ဲ တံခါးေဘာင္ကို လာစိုက္တ့ဲ ျမႇားေၾကာင့္ ေ႐ွာင္မီ လန္႔သြားမိေလသည္။

'လုပ္ၾကံသူေတြ ရွိတယ္...'

႐ုတ္တရက္ျဖစ္လာတ့ဲ အေျခအေနေၾကာင့္ အပ်ိဳေတာ္ေတြ ရဲမက္ေတြ အကုန္လံုး ေယာက္ယက္ခတ္ကုန္ၾကသည္။ ေရွာင္မီတို႔န႔ဲ ပါလာတ့ဲ ရဲမက္ တစ္ဝက္ေလာက္က ျမႇားန႔ဲ ပစ္ခ်တာေၾကာင့္ ေသကုန္ၾကၿပီ...အ့ဲအခ်ိန္မွာပဲ အမဲေရာင္မ်က္ႏွာဖံုးေတြ အုပ္ထားၾကတ့ဲ လူတစ္စုက ရဲမက္ေတြကို ဝင္ခ်ေလသည္။ အျပင္ဘက္မွာ ေအာ္ကာ ဟစ္ကာ ဓားသံေတြန႔ဲ ဆူညံေနေပမ့ဲ ေရွာင္မီကေတာ့ လွည္းထဲမွာပင္ အသံပင္ မထြက္ရဲ...ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးပင္ ထိုင္ေနမိသည္။ မဟုတ္ပဲလြဲေရာ...ငါ ဒီမွာပဲ ေသရေတာ့မွာလား...မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး...အရင္တစ္ခါတုန္းက ဟန္ေကာက ငါ့ကို ကာကြယ္ေပးခ့ဲတယ္...အခုေရာ ငါ့ကို ဘယ္သူက ကာကြယ္ေပးမွာလဲ...

'ထြက္ေတာ့...'

'ဟင္...'

ေရွာင္မီ အေတြးလြန္ေနသျဖင့္ ဝမ္ယုက လွည္းနားလာၿပီး စကားေျပာတ့ဲအခာ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ ျဖစ္သြားရေလသည္။

'ခင္ဗ်ား ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ လုပ္မေနန႔ဲ...ျမန္ျမန္လွည္းေပၚက ဆင္းေတာ့...ေသခ်င္လို႔လား...လုပ္ၾကံသူေတြက မ်ားလာၿပီ...ၾကာၾကာ ထိန္းထားႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး...ထြက္ေျပးမွ ျဖစ္မယ္'

'အင္...အင္း အင္း'

ေရွာင္မီလဲ အေယာင္ေယာင္အမွားမွားန႔ဲ လွည္းေပၚက ဆင္းေတာ့ ေခ်ာ္က်ေလသည္။ ဝမ္ယုက ျမင္းေပၚကေန လက္ကမ္းေပးကာ

ခေတ်သစ် ဧကရီ 👑Where stories live. Discover now