Zawgyi
'မင္းသား...အရွင္မင္းႀကီး ေရာက္ေနပါတယ္...'
'ဘာ...အကိုေတာ္ ေရာက္ေနတာလား...'
ဝမ္ယု အိပ္ယာကေန အလ်င္အျမန္ ကုန္း႐ုန္းထၿပီး
'အကိုေတာ္ကို ျမန္ျမန္ ဝင္လာခိုင္းလိုက္...'
'ဟုတ္က့ဲပါ မင္းသား...'
ခဏၾကာေတာ့ ဟန္ယုက ဝမ္ယု အေဆာင္အတြင္း ဝင္လာေလသည္။ ဝမ္ယုက အေဆာင္မွာပဲ ေနေနတာျဖစ္၍ အျဖဴေရာင္ ဝတ္႐ုံကို ႐ိုးရွင္းစြာ ဝတ္ဆင္ထားၿပီး ဆံပင္မ်ားကိုလဲ ျဖန္႔ခ်ထားေလသည္။
'အကိုေတာ္ ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး ေရာက္လာတာလဲ...'
'အားယုကို လာၾကည့္တာပါ...ဒဏ္ရာေရာ သက္သာရ႕ဲလား...အဆိပ္ေတြေရာ ကိုယ္ထဲမွာ က်န္ေနေသးလား'
'သက္သာေနပါၿပီ အကိုေတာ္...သမားေတာ္က အေဆာင္မွာပဲ အနားယူခိုင္းထားလို႔ အကိုေတာ့္ဆီ မေရာက္ျဖစ္တာပါ'
'အကိုေတာ့္ဆီက မလာလဲ ရပါတယ္...အေရးမႀကီးပါဘူး...အားယု က်န္းမာေရးကသာ အေရးႀကီးတာ'
'ၾကင္ယာေတာ္ေရာ အဆင္ေျပရ႕ဲလား...'
'အားယုက ေသခ်ာကာကြယ္ေပးခ့ဲတာပဲ အဆင္မေျပပဲ ေနပါ့မလား...'
ဟန္ယုရ႕ဲ စကားေၾကာင့္ ဝမ္ယု ခပ္ဖြဖြေလး ျပံဳးမိေလသည္။ ေရွာင္က်ဲ႕ ဘာမွမထိခိုက္သြားလို႔ ေတာ္ေသးတာေပါ့...မဟုတ္ရင္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ လိပ္ျပာလံုႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး...
'ဒါန႔ဲ...မိဖုရားန႔ဲ အမတ္ခ်ဳပ္ႀကီးတို႔ကို အျပစ္ဒဏ္ ခ်မွတ္လိုက္ၿပီဆို...အျပစ္ဒဏ္က ေပါ့ေလ်ာ့မေနဘူးလား အကိုေတာ္...'
ဟန္ယုက သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ ခ်လိုက္ၿပီး
'မီအာေပါ့...အျပစ္ဒဏ္ကို ဒီေလာက္ပဲ ေပးဖို႔ ေျပာခ့ဲတာ...'
'ၾကင္ယာေတာ္က ၾကင္နာတတ္လိုက္တာ...'
ဟန္ယုလဲ မီအာအေၾကာင္း ေျပာလိုက္ရင္ တလက္လက္ေတာက္ပလာတ့ဲ ညီေတာ္ ဝမ္ယုရ႕ဲ အကဲခတ္လိုက္ၿပီး တစ္ခ်က္ျပံဳးလိုက္မိသည္။ ဟန္ယု သူ႔ညီေတာ္န႔ဲ အျပဳအမူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို သူ နားလည္ခ့ဲပါၿပီ...မီအာန႔ဲ ညီေတာ္ကို ျပန္ရွာေတြ႕ခ့ဲတ့ဲ ေန႔မွာပဲ ဝမ္ယုရ႕ဲ မ်က္ဝန္းေတြ အျပဳအမူေတြကို ဟန္ယု ရိပ္မိခ့ဲၿပီးပါၿပီ...ဝမ္ယုက သူ႔ရ႕ဲ ညီေတာ္ အရင္းျဖစ္သည့္တိုင္ မီအာန႔ဲ ပတ္သက္လာရင္ေတာ့ ဟန္ယုမွာ အေလ်ာ့ေပးဖို႔ စိတ္ကူးမရွိပါ...မီအာကေတာ့ ဝမ္ယုကို ေမာင္ေလးတစ္ေယာက္လိုမ်ိဳးပဲ သေဘာထားမွန္း ဟန္ယု သိပါတယ္...ဝမ္ယုက ဒီထက္ပိုၿပီး ေရွ႕ဆက္မတိုးသေရြ႕ သူ အဆင္ေျပပါတယ္...သူ ဝမ္ယုရ႕ဲ ခံစားခ်က္ေတြကို မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေပးထားႏိုင္သည္။ ဝမ္ယုက သူရ႕ဲ အားကိုးခ်စ္ခင္ရတ့ဲ ညီေတာ္ ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ေၾကာင့္....
YOU ARE READING
ခေတ်သစ် ဧကရီ 👑
Fantasyမီရာ ဆိုတ့ဲ ေဆးေက်ာင္းသူေလးဟာ မထင္မွတ္တ့ဲ မေတာ္တဆမႈတစ္ခုကေနၿပီးေတာ့ ေရွးေခတ္ကို ျပန္ေရာက္သြားတ့ဲအခါမွာ ဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲဆိုတာ... မီရာ ဆိုတဲ့ ဆေးကျောင်းသူလေးဟာ မထင်မှတ်တဲ့ မတော်တဆမှုတစ်ခုကနေပြီးတော့ ရှေးခေတ်ကို ပြန်ရောက်သွားတဲ့အခါမှာ ဘာတွေဆက်ဖြစ်မလဲဆို...