POV Северин
Ми під'їжджали до дому Демаре. Ця нічка видалася важкою, але я не могла навіть думати про сон. Кілька разів мені повторили, щоб я закрила очі і постаралася заснути. Та тільки но я закривала їх, як бачила мертве тіло мами, вистріл в тата. Цей звук сидів голові. Знову і знову. Мені здавалося, що я вже виплакала всі сльози, а як тільки згадувала це – вони, не зрозуміло звідки, знову появлялися. Ада до мене не говорила, просто інколи зиркала, що мене жахливо дратувало. Вона перенесе це легше. Вона їх менше знала. Хоча я не впевнена. Її також важко. Вона нас тільки знайшла. Єгор. Я не знала, що в нього на душі. Коли його мама померла, то він був маленьким. Але я пам'ятаю той момент, коли батьки розповіли нам жахливу історію.
Ми тоді гралися в війну водяними пістолетами біля басейна, що стояв за будинком. То було спекотне літо. Я бігала в одному купальнику по подвір'ї, а Єгор у водних плавках. Щоб вода з пістолетів не потрапляла в очі, ми обоє одягнули окуляри для водного плавання. За нами дивилася наша няня Софі. Нам було по дев'ять. Батьки щось сказали Софі і вона швиденько покликала нас в дім переодягатися. Ми тоді не хотіли йти, бо наша гра якраз була в розпалі, але Софі була похилого віку і ніколи не треба було доводити її до крику, бо про десерт за обідом можна буде забути.
Тому ми швиденько зібралися і сіли за столом. Навпроти були батьки з серйозним лицем. В той момент батьки розповіли про складні зв'язки нашої сім'ї. В той момент в мене і почався перехідний вік. Я стала нестерпною дитиною.
Та Єгор також далеко не втік. Так протягом двох років ми просто все робили на зло батькам, а потім заспокоїлися. Хоч ми і далі були нетерпимі, але ми не кричали щось на кшталт «Відійди від мене – ти мені ніхто». Я переросла це швидше чим Єгор. З ним було важко. Він допитувався «Де моя мама?», «Я хочу її побачити!» Кожен раз йому повторяли одне й те саме: «Вона стежить за тобою з небес» Але йому було цього мало. Неможливо було пояснити, що з нею сталося. Хоча я ще тоді, в дев'ять років, знала, що вона мертва.
Тому було важко уявити, що він зараз переживає. Його батьків немає. Його також мало не бути. Яка ж це жахлива фраза.
Тепер через цього Макса вони мертві. Ще одна марна спроба знайти свою другу половинку. Одні зрадники попадаються. Спочатку Колін, хоча те що зробив Колін квіточки порівняно з тим, що зробив Макс. І як тепер довіряти їм? Як довіряти хлопцям, якщо кого б я не зустріла – зрадить мене? В чому я винна?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Клан Ювелірів
FantasyЯк відомо, Всесвіт поділяється на паралельні світи між якими є проходи - кротові нори. В кожному світі є двійники, але є ті в кого немає двійників - летелі. Саме вони можуть переходити нори без проблем і в будь-який момент можуть там залишитися. Ще...