Uno_10

6.3K 212 7
                                    

MANHID NA YATA AKO, O HINDI YATA. MANHID NA TALAGA ANG PAKIRAMDAM KO.

Nakatitig ako sa salamin kung saan nakikita ko ang itsura ko. Hindi ko na kilala ang sarili ko.

"Selena," tawag sa akin ni Quinzel.

I look directly into her face, she looked worried or something. Hindi na bago sa akin ang mag-alala siya para sa akin. She's always like that to me.

"I don't like it when you're showing me your worried face. You look like a weak person," aniko sa kaniya.

Mula sa nag-aalalang tabas ng mukha niya, ay bigla itong nagseryoso at walang emosyon,  iyon na ang makikita ko sa kanya.

Much better.

Tumayo ako at sinalubong siya, hindi na ako nagsalita ganoon din siya basta ko na lang siyang hinila palabas ng kwarto ko. Nakarating kami sa isang park malapit sa tinutuluyan namin.

"Something is bothering you," it's a statement of fact not a question I guess.

I looked all the kids that are busy playing and exhausting their selves. Running back and fort all over the park.

I settled my gazed on a baby boy who is carried by his mother.

"I'm bored," bulalas ko habang hindi maalis-alis ang titig sa mag-ina.

Huminga nang malalim si Quinzel. I know she's also looking on what I was looking.

"I want a new doll."

I turn my gaze at Quinzel that still looking to the mother and child.

I look at her intently while figuring what I really want.

"I can bring Althea here. We can accompany you," ani Quinzel na hindi tumitingin sa akin.

Then two kids caught my attention all of a sudden. A girl and a boy that sweetly talking to each other. I just remember something while looking at those kids.

"I want a new doll Quinzel," ulit ko na naman sa kanya habang nakatitig sa dalawang bata.

"What kind of doll this time Selena. Tell me and I'll try to find it for you," ani Quinzel.

Tumawa ako nang mahina bago sumandal at itungo ang ulo ko like I'm sun bathing or something.

"I want a live one this time Quinzel," aniko habang nakapikit.

I'm excited picturing what will I do to make my wanting happen. I'm planning how will I make this all possible.

"Selena," mababa ang boses ni Quinzel na tawag sa akin.

"I want a baby doll, Quinzel." aniko at nagmulat ng mata pero sa kalangitan pa rin nakatitig.

No answer from Quinzel so I looked at her and smiled.

"I want a baby doll coming from you. Only from you," aniko habang magkatitigan kaming dalawa.

Nanlalaki ang mata niya sa gulat habang nakatitig sa akin. Tumawa naman ako nang malakas habang hindi inaalis ang pagkakatitigan naming dalawa.

.....................

I WAS WITH QUINZEL WHEN SHE DID IT.

I was so angry with her after she finished what I have said. But she did it perfectly as I could say. I pointed her to the wrong person but ended up with the right guy.

King Perez.

Quinzel's childhood friend from Paris. I saw them, their always at the park talking to each other before. But saddly King went to the Philippines and never come back.

GENTLEMAN'S QUEEN #10: Selena (COMPLETED)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon