Chapter 7: Cecilia

721 20 0
                                    

*3 évvel ezelőtt*

Az orrlyukai még tele voltak a medence klórjával, miközben a szekrényéhez ment. Az úszás jó móka meg ilyenek, de örülne, ha a testnevelés órán új sportágként indítanák. Csendesen kinyitotta a számzárat, és élvezte a csendes és magányos pillanatát, mielőtt a többi lány is kijött volna.

"El tudod hinni, hogy milyen szerencsések vagyunk? Kendallnak, Liamnek, Justinnak és Harrynek ugyanakkor van tesije."

"Justin ki van lőve, Taylor."

"Nyugodj le, Slut! Megtarthatod Justint, és Sophiáé Liam… Csak Harry érdekel. Láttad a szemeit?"

"Természetesen és az a haj, és azok a gödröcskék, és az a mosoly."

"Annyira dögös. Édes Istenem, abban az úszónadrágban. Pontosan tudja, hogy mit csinál. Annyira kikészültem tőle. Kell lennie egy szónak rá…"

"Sajnos annyira szerelmes Ceciliába."

Füleit hegyezte a neve hallatára, kiengedett egy fáradt és halk sóhajt és gyorsan összeszedte a cuccait.

"Igen, Liam és Kendall azt mondják, hogy csak róla tud beszélni."

"Nem probléma, Harry majd rá fog jönni, hogy mennyire prűd és akkor majd ugyanúgy figyelmen kívül fogja hagyni, mint a többi srácot."

Beharapta az alsó ajkát és rendesen összehajtogatta a törölközőjét, mielőtt felvette a melegítőnadrágját és a fehér pólóját, amit otthon szokott hordani. Lassan megrázta a fejét, próbálta nem szórakoztatni, amit hallott.

"Ez kicsit durva volt, Tay…"

"Nem érdekel. Mindenki azt gondolja, hogy tökéletes és úgy mászkál körbe, mintha mindenkinél jobb lenne."

"Ez nem igaz. Ő csak félénk!"

Megkötötte a sportcipőjét és megfogta a táskáját. Próbált észrevétlenül kisétálni a szobából.

"Tudod mit, Selena? Talán el kellene menned megkeresni őt és megkérni, hogy vágja mindezt a képedbe, mert annyira szereted."

Taylor szőke haja egy rendezett kontyba volt feltéve, barátai, Sophia és Selena a padon ültek előtte, nézték, miközben a szemeit forgatta. Sophia nevetése visszhangzott az öltözőben, de minden szem Ceciliára tapadt, amikor elsétált előttük. Megállt, miközben Selena hozzászólt.

"CeCe!"

Becsukta a szemeit és lassan megfordult mosolyt erőltetve az arcára.

"Szia Selena, szia Sophia…Helló Taylor."

Selena feszélyezetten és szimpatikusan, Sophia önelégülten mosolygott és Taylor csak úgy nézett.

"Hey, CeCe!" Barátságosan szólalt meg, de a szemei jéghidegek voltak, ahogy Ceciliára bámult, aki csak el akart volna futni. "Szép ruha."

Tekintete találkozott Sophiáéval és Selenáéval és a vállára tette a táskáját. Érezte, hogy melegség fut át az arcán az elpirulása miatt, mielőtt lenézett a piros és fehér kockás padlóra. A hangja alig volt több suttogásnál.

"Köszönöm. Nos, nekem mennem kell. Holnap látjuk egymást."

"Alig bírom kivárni. Szia."

Összeráncolta a homlokát és csodálkozott, hogy miért utálja annyira Taylor. Rengeteg közös barátaik vannak és előtte jóban voltak, vagy legalábbis úgy hitte. Miközben a medence előtt sétált el, a tekintete még mindig a padlón volt, kezei a szája előtt voltak, a körmeit rágta.

Again (hungarian)Where stories live. Discover now