Chapter 18: Cecilia

654 35 5
                                    

Minden megállt abban a pillanatban, miután anyám kimondta azokat a szavakat. Tudtam, hogy elhiszi, amit mond, de sosem hallottam az ő szájából ennyire égbekiáltóan.

Aztán hirtelen nem is volt annyira rossz, mint amennyire gondoltam, hogy rossz lesz. Sarkon fordultam és elsétáltam a szobámba. Becsuktam magam mögött az ajtót és bezártam. Lerántottam magamról a garbót és a földre dobtam. Sohasem vártam volna el, hogy Di kiálljon értem. Annak ellenére, hogy idősebb nálam, mindig én voltam az, aki megvédte őt, akit okoltak, és aki kiállta a büntetéseket. Én vittem el a balhét és én viseltem el a mocskolódásokat. Di sohasem tudta volna ezeket kezelni.

Én viszont nem hibáztathatok senkit sem, amiért túl gyengék, hogy magukért vagy valaki másért kiálljanak. Nem könnyű dolog. Ő a nővérem. Bármit megtennék érte.

Keresztül mentem a szobámon a ruhásszekrényig és megfogtam a telefonom. Még mindig túlságosan is ki vagyok akadva Louis-ra, hogy őt felhívjam. De nem maradhatok itt. Kurvára nem. Tudom, hogy Dinek nincs szíve kidobni anyámat vagy Petert, és tudom, hogy nem tudnám elviselni azt, hogy velük egy asztalnál üljek. Kibaszottul nem bírnám. És úgy tűnt, Harry kevésbé képes megbírkózni ezzel, mint én... Úgyhogy írtam egy üzenetet Elnek. El Louis barátnője. És ő volt a legközelebbi barátom az otthonban. Éppen ugyanolyan, mint én vagyok. Csak neki sikerült a molesztálóját lerázni, mielőtt az bármit is kezdhetett volna vele. Ezért büszke vagyok rá.

CeCe: El, ráérsz?

Harry kezeivel dörömbölt az ajtómon, eléggé erősen és hangosan ahhoz, hogy a nehéz ajtó rázkódjon. Figyelmen kívül hagytam. Vártam Eleanor válaszára. Harry hangja visszhangzott a fülemben dühöngve és aggódva.

"NYISD KI AZ AJTÓT VAGY BETÖRÖM!"

A szemeimet forgattam. Mérges voltam, amiért olyan sokáig tart Elnek, hogy válaszoljon. Elkezdtem kizipzározni a szoknyámat. Egyszer csak egy éles csípést éreztem.

"Áuuuu."

Egy tompa puffanás hallatszott az ajtón, ami figyelmeztetett, hogy Harry próbál betörni.

Mi a faszért nem tud békén hagyni?

"Hagyd abba, Harry."

Nincs kedvem ehhez a baromsághoz. Nem akarom, hogy megmentsenek, vagy megvédjenek, vagy megérintsenek. Nem akarok boldog vagy megelégedett lenni. Nem akarok Harryvel lenni.

A valóság ez az állapot, amiben vagyok, aki vagyok és ahogy az életemet élem. Így éltem eddig is az életem, az egyetlen szokatlan dolog számomra Harry. Nem tudom, hogyan szeressem vagy hogyan engedjem neki, hogy engem szeressen. És nincs időm arra, hogy mindezt megtanuljam. Nem vagyok rá képes.

Az, hogy ennyire nem figyeltem a biztonságomra, ilyen szar helyzetbe sodort. Ha mindvégig magamnál lettem volna, nem engedtem volna, hogy Di elhívja anyámékat. Cecilia előre látta volna, hogy az anyja elhozza magával Petert vacsorára; Cilly egy percig sem vette figyelembe ennek a lehetőségét.

Pontosan ezért kellett eltűnnie Cillynek hosszú ideje, és ezért nem is jöhetett vissza.

Megszólalt a telefonom, mire odasétáltam a szekrényemhez. Nekitámaszkodtam, hogy elolvassam El válaszát.

El: Persze. Csak tévézünk Louval.

Az ajtó felé fordultam, ahogy Harry besétált a szobámba. Önelégülten mosolyogtam. Kurvára dögös, hogy egy ilyen öreg és erős ajtót képes betörni.

"Ez drámai volt."

Jegyeztem meg, miközben Elnek üzentem, hogy úton vagyok, aztán felöltöztem és elviharoztam Harry mellett. Készen álltam, hogy elszabaduljak tőle és mindenki mástól. Követettm. Amikor elértük a nappalit, megálltam.

Again (hungarian)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora