Κεφάλαιο 1

3.8K 139 1
                                    

Παρασκευή 13 Ιουλίου.

Ανοίγει μπροστά μου η πόρτα του μεγάλου σπιτιού της Άρια .Όπως πάντα περιποημένη και προσεγμένη παρότι μέσα της έκρυβε τον πόνο που είχε καθώς και την ανασφάλειά της,λόγω κάποιων παραπάνω ηλίθιων κιλών.

"Καλως ήρθες Μπέλα" μου είπε και με αγκάλιασε.

"Χρόνια πολλά να σε χαιρόμαστε" της είπα και της έδωσα ένα μεγάλο κουτί που είχε μέσα το δώρο της.

"Ευχαριστώ,αν και ξέρεις πως δεν έπρεπε να μου πάρεις τίποτα.Μου φτάνει που είσαι εδω!" Μου είπε η Άρια και ένα χαμόγελο φώτισε το πρόσωπό της .

"Μου έλειψες.Πόλυ" της είπα.

Είχα να την δω πάνω από δύο μηνες και μου έλειψε πολύ.Ειδικά τώρα που μετακόμισε κιόλας άλλαξαν πολλά πράγματα.Δεν βλεπόμαστε συχνά όχι γιατί δεν μπορούμε,αλλά γιατί μας έφαγε η καθημερινότητα.

Αυτό είναι το κακό όταν μία από τις κολλητές σου σε παρατάει,δηλαδή τέλος πάντον μετακομίζει.

"Και εμένα μου έλειψες Μπό μου" μου είπε

"Ξέρεις ότι μισώ να με φωνάζεις έτσι" τις απάντησα και καλά εκνευρισμένη.

"Το ξέρω.Για αυτό το είπα." Με ειρωνεύτηκε.

*Γκρρρ Θέλω να τη σκοτώσω ώρες ώρες .Πόσο καιρό άραγε θα έμπαινα φυλακή για φόνο εξ αμελίας?*

"Εέει!Που ταξιδεύεις πάλι" με ρώτησε. Μου κατέστρεψε τελείως την σατανική μου φαντασίωση.

"Πουθένα.Απλώς κάτι σκεφτόμουν."τηςείπα και χαμογέλασα.

Με κοίταξε περίεργα αλλά δεν της είπα κάτι.

"Τι έγινε ρε συ θα μου πεις να μπω μέσα ή θα με αφήσεις να περιμένω κι άλλο; " της είπα κοφτά.

"Ναι ρε!Μπες.! "Μου είπε και μπήκαμε μέσα στο γεμάτο με παιδιά σπίτι.

Σκάναρα λίγο το χώρο μήπως δω εάν γνωρίζω κάποιον ή κάποια από αυτούς αλλά τίποτα.Ωστόσο κάποιους από αυτούς τους είχα φίλους στο Facebook αλλά στην ουσία δεν τους ήξερα πραγματικά.

Η άλλη κολλητή μου η Αίμιλι δεν είχε έρθει ακόμη.Προφανώς θα άργησε όπως πάντα να ετοιμαστεί .

***

Η ώρα περνούσε ευχάριστα , αφού η Άρια είχε φροντίσει να μου γνώρισει τα περισσότερα-αν όχι όλα- παιδιά που βρίσκονταν στο σπίτι.

Συνέχισα να χορεύω μαζί με την Αίμιλι -ναι αποφάσισε να μας κάνει την τιμή να εμφανιστεί- και την Άρια σαν χαζά μετά απο καιρό .Το τραγούδι τελείωσε και μπήκε περιέργως το All of me ένα από τα πιο λυπητερά και ταυτοχρόνως πιο ερωτικά τραγούδια.Λίγο πριν μπει στο ρεφρέν του τραγουδιού,χτύπησε το κουδούνι.

Η Άρια συνοφρυώθηκε προφανώς θα αναρωτιόταν ποιος ήταν αφού προηγουμένως μου είχε πει με ενθουσιασμό πίνοντας λίγη από την μπύρα της πως όλοι οι καλεσμένοι της ήταν εδω .

Έτρεξε προς την πόρτα και την άνοιξε διάπλατα.

Μια παρέα από πολλά αγόρια εμφανίστηκε.

ΤΟΤΕ ΉΤΑΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΔΑ...

Όμορφη Καταστροφή.Where stories live. Discover now