Κεφάλαιο 18

1K 77 4
                                    

Δευτέρα  12  Σεπτεμβρίου ,

Ο εκνευριστικός ήχος από το ξυπνητήρι μου , τάραξε τον γαλήνιο ύπνο μου. Χρειάστηκαν λίγα δευτερόλεπτα για να συνειδητοποιήσω πως σήμερα ξεκινούσαν τα σχολεία αλλά για εμένα αυτή η χρονιά θα ήταν η τελευταία . Ξεκίνησα να πειράζω το κινητό μου χαζεύοντας τις καλοκαιρινές μου πλέον αναμνήσεις. Φωτογραφίες από τις βόλτες μου, τα γενέθλιά μου , μαζί με τα παιδιά και τα ραντεβού με τον Πάνο .Ήταν τόσες πολλές που όλες αυτές οι αναμνήσεις και το καλοκαίρι πέρασαν σαν ταινία μικρού μήκους από το μυαλό μου. Το flashback μου όμως διακόπηκε από τον αστείο ήχο του κινητού μου, που ακουγόταν κάθε φόρα που κάποιος  μου έστελνε μήνυμα. Δεν χρειάστηκε και πολύ ώρα να καταλάβω πως το αγόρι μου , μου έστειλε το γνωστό ‘’καλημέρα του’’ συνοδευόμενο αυτή τη φορά με ένα «καλή σχολική χρονιά» . Του απάντησα και εγώ στέλνοντας του ευχές και ένα ‘’μου λείπεις!’’ και ξεκίνησα να ετοιμάζομαι.

Σήμερα θέλησα να περιποιηθώ λίγο παραπάνω τον εαυτό μου, μιας και ήταν η πρώτη μέρα του σχολείου. Όλες τις χρονιές αυτό συνήθιζα να κάνω. Την πρώτη μέρα φόραγα αυστηρώς προσεγμένα ρούχα, εν αντιθέσει με την υπόλοιπη σχολική χρονιά όπου φορούσα στην κυριολεξία ότι να’ναι. 

Αφού πήρα ένα Cappuccino –όπως συνήθιζα-να κάνω καθ’όλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς , αποχαιρέτησα τον Βασίλη (ναι  αυτόν τον κούκλο υπάλληλο που φτιάχνει τον καλύτερο καφέ στην περιοχή!) , ξεκίνησα να κατευθύνομαι προς την φυλακή. Χμμ, λάθος εννοώ το σχολείο. Αλλά ποιος μπορεί να διαψεύσει πως το σχολείο και η φυλακή δεν είναι συνώνυμο με το σχολείο; Χα, ας έρθει ένας φιλόλογος να με διαψεύσει.

Φτάνοντας στην είσοδο , είδα τα κορίτσια  να με περιμένουν απέξω –κρατώντας η καθεμία από έναν καφέ στα χέρια τους και έχοντας μια τσάντα στον ώμο τους-και ένα χαμόγελο φυτεύτηκε στο πρόσωπό μου, ‘’τι όμορφες φίλες που έχω .. ‘’ σκέφτηκα και αφού τις χαιρέτησα κατευθυνθήκαμε στο λύκειο πιάνοντας αγκαζέ την Έμιλι.

Αγαπητοί μαθητές του λυκείου μας, καλώς ήρθατε για μία ακόμη φορά στο σχολείο μας και ας καλωσορίσουμε τα νέα παιδιά που θα φοιτούν από σήμερα και για τα επόμενα τρία χρόνια εδώ. Εν τέλει θα ήθελα να σας ανακοινώσω το ποιοι μαθητές θα είναι σε κάθε τμήμα , και ευτυχώς για μερικούς και δυστυχώς για άλλους έγιναν κάποιες ριζικές αλλαγές στην κατάταξη των μαθητών και κυριότερα αυτών της τρίτης λυκείου…..

Όμορφη Καταστροφή.Onde histórias criam vida. Descubra agora