Κεφάλαιο 7

1.2K 88 7
                                    

Καθώς κατευθυνόμουν προς τα παιδιά προσπαθούσα να σκαρφιστώ κάποια δικαιολογία για το που βρισκόμουν τόση ώρα, αλλά τίποτα .Έτσι ως γνωστόν αποφάσισα να αυτοσχεδιάσω -πράγμα που κάνω αρκετά συχνά -για να μην αρχίσουν την ανάκριση.
"Που στο διάολο ήσουν; " με ρώτησε ο αδερφός μου. Να τα μας.

"Δεν νομίζω αυτό να σε αφορά αυτό." αντιμίλησα στον μικρότερο αδερφό μου.

"Με αφορά,εφόσον παρατάς εδώ το τηλέφωνό σου και δεν με ενημερώνεις καν για το που πηγαίνεις." μου εξηγεί και σταυρώνει τα χέρια του μπροστά στο στήθος του.

Προφανώς και ξέχασα το κινητό μου -τόσο χαζή είμαι- τώρα σίγουρα θα το πει στη μάνα μας με ένα σωρό άλλα ψέματα για να βγει αυτός το αγιό-παιδο.Αλλά οι άλλοι απλά αδιαφορούν,γελάνε με τα ανέκδοτα του Νικόλα.

"Τι θα μπορούσα να κάνω τα μεσάνυχτα σε μια άδεια από ανθρώπους παραλία κατά την άποψή σου κύριε εξυπνάκια;" του είπα εκνευρισμένα,παραλείποντας το ότι γνώρισα τον Πάνο.

"Δεν ξέρω,ειλικρινά." είπε και πέρασε το χέρι του ανάμεσα από τα καστανά μαλλιά του.

"Είσαι απόμακρη το τελευταίο καιρό και δεν ασχολείσαι καθόλου μαζί μου ρε Μπέλα." 

"Προφανώς θα έχω τους λόγους μου." του απάντησα και η φωνή μου ακούστηκε τσιριχτή.

"Ακόμα κρατάς κακία για αυτό;Δεν φταίω εγώ που η μάνα μας,πιστεύει ότι και αν της λέω."  απάντησε απευθυνόμενος στο αναθεματισμένο αυτό περιστατικό.

" 'Ετσι και αλλιώς δεν είχα αρχίσει το κάπνισμα ούτε δύο εβδομάδες." του εξήγησα.

'Ενα μήνα πριν το πάρτι της 'Αριας ο αδερφός μου , είχε βρει στην τσάντα μου τσιγάρα και επειδή όπως είπε ανησύχησε το είπε στην μαμά μου.Το ένα έφερε το άλλο,ανταλλάξαμε κάποιες βαριές κουβέντες και εγώ κατέληξα καλοκαιριάτικα τιμωρία εξαιτίας των αναθεματισμένων τσιγάρων.

Από τότε δεν τα ξαναέβαλα ποτέ στο στόμα μου και ούτε σκοπεύω να το κάνω στο μέλλον.

"Το έκανα για το καλό σου.Είσαι η αδερφή μου και σε θέλω υγιή.'Εχεις πρόβλημα με την αναπνοή σου και πρέπει να προσέχεις." απάντησε και μου χάιδεψε το χέρι. 

Πραγματικά δεν ήξερα τι σκεφτόμουν για όλα φταίει αυτή.Αυτή και οι ηλίθιες παρέες της. Η Γεωργία ήταν η καταστροφή μου-και η πρώην κολλητή μου.Με οδήγησε σε πολλούς μπελάδες , με παρατούσε και με έθαβε πίσω από την πλάτη μου.

Όμορφη Καταστροφή.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora