Κεφάλαιο 13

989 83 8
                                    

Ο Πάνος συνέχισε να μου χαμογελάει και εγώ συνέχισα να θαυμάζω το δείπνο που είχε οργανώσει κοντά στην ακτή της παραλίας. Είχε φέρει ένα τραπέζι και τις αντίστοιχες καρέκλες στην αμμουδιά –ειλικρινά απορώ πως τα κατάφερε – και είχε φροντίσει κάθε λεπτομέρεια για το ραντεβού μας. Στο πάτωμα και στο τραπέζι είχε απλώσει ροδοπέταλα στην απόχρωση του κόκκινου κίνηση που τολμώ να πω, πως με εξέπληξε. Στο τραπέζι είχε τοποθετήσει επίσης κεριά τα οποία όμως είχαν σβήσει από το ελαφρύ αεράκι. Επιπλέον πάνω στο τραπέζι υπήρχε μία πιατέλα που υποθέτω πως θα ήταν το γεύμα μας.

‘’Νομίζω πως είναι η ώρα να φάμε το φαγητό μας. ‘’ είπε και με διέκοψε από τις σκέψεις μου.

‘’Τέλεια!’’ απάντησα καθώς  είχα να φάω αρκετή ώρα και το στομάχι μου είχε αδειάσει.

‘’Ταρατάν! Έχεις την τιμή να φας ένα από τα καλύτερα φαγητά σε όλο τον κόσμο!’’ είπε καθώς σήκωσε το κάλυμμα της ασημένιας πιατέλας και εμφανίστηκε μπροστά μου μια ολόκληρη-γευστικότατη-νοστιμότατη-υπεροχότατη  πίτσα.

Εγώ ως απάντηση ξεκίνησα να χτυπάω παλαμάκια και είμαι σίγουρη ότι οποιοδήποτε πεντάχρονο θα φαινόταν πιο σοβαρό από εμένα αυτή την στιγμή.

‘’Δεν σου μαγείρεψα εγώ αλλά ελπίζω να σου αρέσει το φαγητό! ‘’ μου δήλωσε ντροπαλά.

‘’Δεν χρειαζόταν. Είναι όλα υπέροχα πραγματικά. Το φαγητό, το μέρος όλα! ‘’ του απάντησα ενώ δειλά-δειλά ακούμπησα το χέρι μου πάνω στο δικό του -και η έκπληξη ήταν εμφανή στα χαρακτηριστικά του.

Εκείνος μου χαμογέλασε και  εγώ ως κυρία που ήμουν πήρα τρία κομμάτια πίτσα στο πιάτο μου. Τι; Κοπέλα στην ανάπτυξη είμαι!

‘’Εντυπωσιακό! Νόμιζα ότι οι κοπέλες στο πρώτο ραντεβού δεν τρώνε πολύ! ‘’ είπε και γέλασε .

‘’Πρώτον: το φαγητό είναι ιερό , δεύτερον : δεν είμαι οποιαδήποτε κοπέλα! ‘’ του εξήγησα και  πήρα άλλο ένα κομμάτι από την πίτσα.

‘’Είμαι σίγουρος ότι δεν είσαι οποιαδήποτε. Είσαι ο εαυτός σου και δεν προσποιείσαι. Αυτό είναι κι ένα από τα πράγματα που λατρεύω σε εσένα. ‘’ μου δήλωσε και ένιωσα το αίμα να κινείται με κατεύθυνση τα μάγουλά μου .

‘’ Ρε γλύκα δεν χρειάζεται να κοκκινίζεις. ‘’ είπε και είμαι σίγουρη πως τα μάγουλά μου έγιναν ακόμη πιο κόκκινα από πριν. Και απλά του έγνεψα ντροπιασμένη.

Προσπαθώντας να απαλλαγώ  από την αμηχανία μου, αποφάσισα να ξεκινήσω να συζητάω μαζί του.

Όμορφη Καταστροφή.Onde histórias criam vida. Descubra agora