Αφού ψιθύρισα αυτά τα λόγια , άρχισα να τρέχω από πίσω του για να τον προλάβω , έτσι ώστε κανείς να μην υποπτευθεί ότι κάτι συνέβη. Ευτυχώς τον πρόλαβα πριν ανοίξει την πόρτα και μπει μέσα στην αίθουσα όπου η καθηγήτρια μας υποδέχθηκε και μας ζήτησε να καθίσουμε στις θέσεις μας. Ευτυχώς η τύχη ήταν με το μέρος μου και το κουδούνι για διάλειμμα χτύπησε.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
''Μπέλλα θα έρθεις το Σάββατο στο πάρτι του Νίκου; '' με ρώτησε η Έμιλυ.
Πάρτι;Τι πάρτι; Ακόμα δεν άρχισαν τα σχολεία καλά καλά.
''Δεν νομίζω . Μάλλον θα καθίσω σπίτι .'' απάντησα κυρίως γιατί δεν ήμουν party girl και λιγότερο επειδή είχα όντως διάβασμα.
''Κρίμα όμως ήθελε πολύ να έρθεις!'' είπε η Τατιάνα ενώ ταυτόχρονα γλυκοκοίταζε ένα τύπο από απέναντι.
''Χαχαχα πολύ αστείο Τατιάνα. '' της είπα ειρωνικά.
''Γιάννη! Γιάννη! '' φώναξε η Ελένη κι εγώ γούρλωσα τα μάτια μου, όταν ξεκίνησε να κατευθύνεται προς το μέρος μας.
'' Θα έρθεις στο πάρτι του Νίκου, θα γίνει στο σπίτι του αυτό το Σάββατο με αφορμή την αρχή της τελευταίας χρονιάς μας.'' Είπε η Ελένη ενώ τριβόταν πάνω του. Σκύλα.
''Δεν νομίζω μωρό. '' της απάντησε και τα κορίτσια χαχάνισαν ενώ η Ελένη κοκκίνισε και εγώ στριφογύρισα τα μάτια μου και αποφάσισα να πάρω τον λόγο εγώ.
''Χμμ, κρίμα που δεν θα έρθεις . Ξέρεις θα είναι πολύ ωραία εκεί και θα είναι όλοι . Τα κορίτσια εγώ, ο Πάνος το αγόρι μου , όλοι σου λέω όλοι. '' του απάντησα τάχα μου φιλικά.
Εκείνος με κοίταξε εξεταστικά και τα χαρακτηριστικά του σκλήρυναν.
''Τώρα που το ξανασκέφτομαι είναι καλή ιδέα να έρθω. Έτσι και αλλιώς δεν έχω και τίποτα σπουδαίο να κάνω το Σάββατο.'' Είπε και έκλεισε το μάτι στην Ελένη. Ο πέφτουλας..
''Τα λέμε κούκλες! Τα λέμε Μπέλλα. '' είπε και κατευθύνθηκε προς την πίσω αυλή, αφήνοντάς με γεμάτη εκνευρισμό.
''Τι μαλάκας!; '' σκέφτηκα ενώ τα κορίτσια ξεκίνησαν να γελάνε.
''Είναι ωραίος μαλάκας όμως..'' μου ψιθύρισε η Έμιλυ και εγώ στριφογύρισα τα μάτια μου ακόμη μια φορά, μια συνήθεια που απέκτησα από τότε που γνώρισα τον Γιάννη.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Όταν τελείωσε το σχολείο γύρισα κατευθείαν σπίτι μιας και είχα αμέσως μετά δίωρο μάθημα μαθηματικών που πιο πολύ για κινέζικα μου φαίνονται. Έπειτα καθώς ήταν Παρασκευή είπα να το εκμεταλλευτώ και να δω μια από τις αγαπημένες μου σειρές . Pretty Little Liars bitches! Και ενώ είχα παραμείνει κολλημένη στην απαράμιλλη ομορφιά του Mike και των υπόλοιπων αγοριών του Rosewood , το τηλέφωνο αποφάσισε να με διακόψει. Ή μάλλον αυτός που με παίρνει τηλέφωνο αστειεύτηκα μόνη μου. Δεν έχω καθόλου χιούμορ σκέφτηκα και απάντησα το τηλέφωνο γελώντας.
ESTÁS LEYENDO
Όμορφη Καταστροφή.
Novela JuvenilΕίναι καλό το να ερωτεύεσαι.Αρκεί να βρεις έναν άνθρωπο που θα μπορούσες να πεις πως θα έδινες την ζωή σου για εκείνον. Τι συμβαίνει όμως όταν καταλήγεις να ερωτεύεσαι τον μόνο άνθρωπο που δεν πίστευες ποτέ;Μια ιστορία που θα σας κάνει να καταλάβετε...