Έχει περάσει ένας μήνας από τότε που εγώ και ο Τζέισον αποφασίσαμε να παντρευτούμε. Βέβαια δεν έχουμε ανακοινώσει σε κανέναν γι' αυτό το γάμο εκτός από την μητέρα μου. Όλα κυλούν ομαλά χωρίς κανένα πρόβλημα να έχει μπει στην σχέση μας. Δεν έχουμε τσακωθεί ούτε μια φορά και ούτε υπήρξαν ζήλιες. Βέβαια έχουμε να δούμε τον Γουίλιαμ και τον Κέβιν πολλές μέρες, αλλά και πάλι.
«Καλημέρα μωρό μου.» αγκαλιάζω τον Τζέισον και κάθομαι δίπλα του. Έχει ανάψει το τζάμι και κάθεται στα ζεστά. Είναι τα πρώτα Χριστούγεννα που θα περάσουμε μαζί και μου αρέσει απίστευτα.
«Καλημέρα γυναίκα της ζωής μου.» λέει και ανοίγει τα χέρια του για να μπω στην αγκαλιά του. Χαμογελώ και κουλουριάζομαι πάνω του.
«Τι θα ήθελες να κάνουμε σήμερα;» με ρωτά και τον κοιτώ σκεπτική. Τι θα μπορούσε να κάνει την μέρα μας δημιουργική;
«Χμ, ίσως να πάμε να αγοράσουμε χριστουγεννιάτικα στολίδια και δέντρο; Δεν έχουμε τίποτα για τα Χριστούγεννα και πλησιάζουν απειλητικά.» του λέω και χαμογελά ενώ περνάει μια τούφα των μαλλιών μου, πίσω από το αυτί μου και του ανταποδίδω το χαμόγελο.
«Αυτή είναι υπέροχη ιδέα.» λέει χαμογελώντας και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο. «Τι θα έλεγες να ετοιμαζόμασταν; Θέλω να περάσουμε ένα απολαυστικό πρωινό.» λέει και μου φαίνεται θαυμάσια ιδέα. Έτσι σηκώνομαι και κατευθύνομαι προς το δωμάτιο ενώ έχω τον Τζέισον να με ακολουθεί.
«Ντύσου ζεστά μωρό μου. Δεν θέλω να μου κρυώσεις.» μου λέει ο Τζέισον ενώ με φιλά πεταχτά στα χείλη. Γνέφω και αρπάζω ένα χοντρό, μαύρο κολάν και ένα μπορντό πλεκτό.
Πηγαίνω στο μπάνιο να αλλάξω εφόσον δεν έχω συνηθίσει να κυκλοφορώ γυμνή μπροστά από τον Τζέισον. Εδώ δεν έχω συνηθίσει να με βλέπει γενικά γυμνή.
Ντύνομαι γρήγορα και κοιτώ το πρόσωπο μου στο μικρό καθρεφτάκι του μπάνιου. Αναρωτιέμαι, τι ακριβώς μου βρήκε ο Τζέισον; Εννοώ, είμαι μια απλή κοπέλα και αυτός ένας πανέμορφος άντρας που θα μπορούσε να έχει οποιαδήποτε θα ήθελε. Αυτός ο άντρας είναι δικός μου και σύντομα θα είναι και επίσημο.
Μπορώ να πω πως ποτέ πιο πριν δεν είχα φανταστεί πως θα παντρευτώ τον Τζέισον. Πάντα ονειρευόμουν τον γάμο μου όμως πρωταγωνιστής ήταν ο Κέβιν. Ο παιδικός μου έρωτας και πέρα από αυτόν δεν είχα γνωρίσει κανέναν άλλον. Αυτός μου είχε υποσχεθεί αιώνια αγάπη και πως θα με κάνει να γεράσω ευτυχισμένη ενώ τριγύρω μας θα τρέχουν τα εγγόνια μας. Δεν γίνονται όλα όπως τα κανονίζουμε, σωστά;
YOU ARE READING
Live For A Reason.
RomanceΈνα 20 χρόνο κορίτσι, πληρώνει τα λάθη του παρελθόντος με τον χειρότερο τρόπο. Είναι ερωτευμένη όταν αποχωρίζεται τον έρωτα της ζωής της, ο οποίος ευθύνεται για την καταστροφή της. Όταν γυρίζει, τον βλέπει με την καλύτερη της φίλη όμως... Τι θα γίνε...