Νιώθω κρύος ιδρώτας να λούζει το κορμί μου καθώς με κοιτάει με τα σοκαρισμένα μάτια του χωρίς να πει λέξη.
«Πες κάτι...» ψιθυρίζω ενώ η ματιά του σκοτεινιάζει.
«Δεν μπορείς να φύγεις.» μουρμούρισε με ένα βλέμμα απελπισίας.
Φορούσε ένα λευκό μπλουζάκι με Vπου φώτιζε το πρόσωπο του και τον έκανε να μοιάζει ακριβώς στην ηλικία του.
«Πρέπει, Τζέισον.» είπα μέσα από τα δόντια μου.
Το βλέμμα του σκοτείνιασε κι άλλο και με τύλιξε τα δάχτυλα μου γύρω από τον καρπό μου τραβώντας με ελαφρά για να σηκωθώ. Βγήκε από το μαγαζί κι εγώ τον ακολούθησα. Έξω έβρεχε δυνατά όμως δεν δώσαμε σημασία σε αυτό.
«Μην φύγεις.» μου λέει ενώ τα μαλλιά του είχαν γίνει μούσκεμα και σχεδόν κάλυπταν τα πανέμορφα καραμελένια μάτια του.
«Εγώ... Τζέισον... Εγώ...» τραυλίζω όμως δεν μπορώ να βρω τις κατάλληλες λέξεις για να του εξηγήσω.
«Μην φύγεις, Αριέλα.» λέει και αυτήν την φορά η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά. «Η ζωή μου...» η φωνή του σβήνει και περνάει το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του. Είναι αναστατωμένος. Δεν τον είχα δει να κάνει αυτήν την κίνηση ποτέ πιο πριν. «Δεν θα αντέξω μακριά σου... Σε χρειάζομαι, Αριέλα.» μου λέει και το στόμα μου ανοίγει διάπλατα από την έκπληξη. Δεν περίμενα ποτέ να παραδεχτεί ότι με χρειάζεται στην ζωή του. Πάντα ήταν τόσο... Τόσο απόμακρος.
«Έλα μαζί μου.» μου ξεφεύγει και με κοιτάει γουρλώνοντας τα μάτια του.
Μένει σιωπηλός για λίγο και ύστερα ανοίγει το στόμα του για να μιλήσει όμως δεν λέει λέξη. Νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει ακόμη πιο δυνατά καθώς συνειδητοποιώ αυτό που του ζήτησα. Είναι τόσο πολύ.
«Τι;» αναφωνεί ύστερα από λίγο, ανοιγοκλείνοντας αρκετές φορές τα μάτια του από έκπληξη ενώ παράλληλα είναι σοκαρισμένος από τα λόγια μου.
«Αυτό που άκουσες.» μουρμουρίζω μέσα από τα δόντια μου.
Μένει ξανά σιωπηλός καθώς φαίνεται να επεξεργάζεται την πρόταση μου. Η αναμονή είναι βασανιστική παρόλο που ξέρω την απάντηση.
«Θέλω λίγο χρόνο να το σκεφτώ.» λέει αιφνιδιάζοντας με.
«Τζέισον, σε δυο ώρες πρέπει να είμαι στο αεροδρόμιο.» του λέω. «Δεν έχω χρόνο για να σου αφήσω να το σκεφτείς.» συνεχίζω την πρόταση μου και μοιάζει να απογοητεύεται.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Live For A Reason.
RomantizmΈνα 20 χρόνο κορίτσι, πληρώνει τα λάθη του παρελθόντος με τον χειρότερο τρόπο. Είναι ερωτευμένη όταν αποχωρίζεται τον έρωτα της ζωής της, ο οποίος ευθύνεται για την καταστροφή της. Όταν γυρίζει, τον βλέπει με την καλύτερη της φίλη όμως... Τι θα γίνε...