-Κέβιν-
Κοιμάται τόσο γαλήνια που μπορώ να παρατηρήσω κάθε εκατοστό του προσώπου της. Φαίνεται ότι βλέπει κάποιον εφιάλτη ή κάτι.
Το πρόσωπο της είναι σφιγμένο και τα χείλη της μισάνοιχτα. Μπαίνω σε πειρασμό να ακουμπήσω τα χείλη μου πάνω στα δικά της μα δεν το κάνω. Νιώθω τόσο καλά με τον εαυτό μου που μετά από τόσο καιρό έκανα κάτι σωστό. Δεν θα άντεχα να της έλεγα πάλι ψέματα και μετά να μάθαινε την αλήθεια.. Θα με μισούσε και μετά δεν θα με άφηνε να την πλησιάσω ποτέ ξανά.«Τζέισον, μην.. Μην φεύγεις. Να σου εξηγήσω.» την ακούω να παραμιλά και αναστενάζω.
Πρέπει να βρω τον Τζέισον και να του μιλήσω. Εγώ δεν θα σταθώ εμπόδιο στην σχέση τους. Πρέπει να προσπαθήσει να την κάνει να θυμηθεί. Μόνο αυτός μπορεί.
-Αριέλα-
Όλα στο μυαλό μου είναι τόσο μπερδεμένα. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω τα συναισθήματα μου από τα προαισθήματα που έχω και από τα γεγονότα. Πρέπει να ρωτήσω τον Κέβιν αν είχαμε κανέναν κοινό φίλο με τον Τζέισον. Θέλω να μάθω περισσότερα πράγματα γι' αυτόν.
Ο πατέρας μου ως συνήθως το παίζει χαλαρός και η Μαρί μπαινοβγαίνει στο σπίτι μου κι εγώ σαν την χαζή κάνω λες και δεν συνέβη τίποτα. Είναι τόσο χαζό αυτό εκ μέρους μου. Από πότε μου αρέσει να παίζω το κορόιδο; Όλοι γύρω μου να παίζουν θέατρο κι εγώ να είμαι η μαριονέτα τους;
Βγαίνω από το δωμάτιο μου και ψάχνω τον πατέρα μου ενώ έχω πολλά νεύρα. Ίσως φταίει το όνειρο που είδα το προηγούμενο βράδυ ή ίσως φταίνε τα μάτια και η ειλικρίνεια του Τζέισον που δεν μπορούν να βγουν από το μυαλό μου και μετά είναι αυτή η φωτογραφία που κάθε φορά που την κοιτάω, νιώθω πως αγαπούσα πραγματικά αυτόν τον άνθρωπο. Μπορεί να μην θυμάμαι την αγάπη μου γι' αυτόν όμως μέσα μου κάτι μου λέει πως τον αγαπούσα/αγαπάω και πολύ βαθιά μάλιστα.
«Μπαμπά...» φωνάζω σαν υστερική ξανά και ξανά. Πρέπει να έρθει εδώ όπου κι αν είναι. Βαρέθηκα να τον ψάχνω.
Ύστερα από λίγο, εμφανίζεται ακριβώς μπροστά μου δήθεν ταραγμένος. Πόσο καλός ηθοποιός είναι.
«Τι συμβαίνει γλυκιά μου;» με ρωτά γλυκά και όταν πάει να με ακουμπήσει τραβιέμαι μακριά του και αυτός σαστίζει. «Τι έπαθες;»
«Τα ξέρω όλα. Είσαι ένας ψεύτης. Θα με άφηνες να ζήσω έτσι, σωστά; Θα με άφηνες να πιστεύω πως η Μαρί είναι η καλύτερη μου φίλη ενώ στην πραγματικότητα είναι ένα φίδι κολοβό που προσπάθησε να μου κλέψει το αγόρι ενώ εγώ ήμουν φυλακή για έναν φόνο που δεν ήμουν υπεύθυνη και στην ουσία δεν έκανες κάτι για να με βγάλεις. Έπεισες τον Κέβιν να παίξει το αγόρι μου σαν να μην συνέβη τίποτα ποτέ, σαν να είμαι χαζή. Μου είπες ψέματα πως ο Τζέισον ήταν ο ξάδερφος μου ενώ στην πραγματικότητα έζησα μαζί του πολλά πράγματα. Με έκανες να πιστέψω πως ποτέ δεν έζησα τίποτα με αυτόν τον άνθρωπο και ένας θεός ξέρει τι στο καλό πιστεύει αυτός τώρα. Με έκανες να πιστεύω πως αυτό το παιδί που περιμένω να γεννηθεί είναι του Κέβιν και όχι του Τζέισον όμως συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο και εσύ ούτε καν με πόνεσες για να με βοηθήσεις να βρω την μνήμη μου. Αλήθεια τώρα, δεν σε συγκίνησε καθόλου το γεγονός ότι θα παντρευόμουν με τον Τζέισον, οπότε λογικά ήμουν πραγματικά ερωτευμένη μαζί του; Ότι τον αγαπούσα αληθινά; Ή μήπως δε γνωρίζεις καν τι σημαίνει αληθινή αγάπη, σωστά; Ποτέ δεν αγάπησες κανέναν παρά μόνο τον εαυτό σου. Γι' αυτό μια ζωή θα είσαι μόνος σου και αυτή θα είναι η τιμωρία σου, Τζορτζ Χέιλ. Ντρέπομαι πραγματικά που είμαι κόρη σου, αλήθεια ντρέπομαι. Μακάρι να μην ήσουν εσύ ο πατέρας μου. Δεν έχω γνωρίσει πιο διεστραμμένο άνθρωπο από σένα. Και αλήθεια; Η μαμά που είναι; Στ' αλήθεια έφυγε με γκόμενο ή την έχεις πουθενά φυλακισμένη; Καλά, ικανό σε έχω και γι' αυτό αλλά ελπίζω πως δεν θα το τραβούσες τόσο. Πραγματικά, ντρέπομαι για λογαριασμό σου. Απορώ πως τολμάς και κυκλοφορείς στην κοινωνία. Σε μισώ. Απλά σε μισώ. Και φαντάσου δεν θυμάμαι ούτε τα μισά από αυτά που μου έκανες το τελευταίο ηλίθιο διάστημα. Έμαθα πως είχα σχέση και με τον Φρέντερικ. Εσύ με ανάγκασες και εγώ η ηλίθια έκανα τον μαλάκα και δέχτηκα. Πόσο ηλίθια είμαι; Απορώ για ποιον λόγο σε άκουσα. Σε μισώ..» ουρλιάζω ενώ τα δάκρυα μου με πνίγουν και με χαστουκίζει κάνοντας το πρόσωπο μου να τιναχτεί. Τόλμησε να με χτυπήσει; Δεν το πιστεύω ότι στ' αλήθεια το έκανε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Live For A Reason.
RomantizmΈνα 20 χρόνο κορίτσι, πληρώνει τα λάθη του παρελθόντος με τον χειρότερο τρόπο. Είναι ερωτευμένη όταν αποχωρίζεται τον έρωτα της ζωής της, ο οποίος ευθύνεται για την καταστροφή της. Όταν γυρίζει, τον βλέπει με την καλύτερη της φίλη όμως... Τι θα γίνε...