Κεφάλαιο -30-

1.4K 132 33
                                    

-Αριέλα-
Όλα στο κεφάλι μου είναι μπερδεμένα. Νιώθω λες και έχω χάσει ένα πολύ σημαντικό μέρος της ζωής μου και όλοι γύρω μου να προσαρμόζονται στα γεγονότα που υπάρχουν αυτήν την στιγμή. Είναι τόσο περίεργο αυτό το συναίσθημα και δεν έχω ιδέα σε τι οφείλεται.
«Μπορείς να φέρεις το κινητό μου;» ρωτάω τον Κέβιν ο οποίος με κοιτά μπερδεμένος.
«Ο Τζορτζ μου είπε πως θα σου αγοράσει καινούριο επειδή χάθηκε στο ατύχημα.» μου εξηγεί και τον κοιτώ εξετάζοντας το κάθε εκατοστό του προσώπου του. Κάτι κρύβει και αυτό δεν θα μου το βγάλει από το μυαλό.
«Θέλω να δω την Μαρί.» δηλώνω εντελώς αυθόρμητα και ο Κέβιν με κοιτά γουρλώνοντας τα μάτια του. «Μου έχει λείψει. Πόσο καιρό έχω να την δω;» τον ρωτάω και του παίρνει λίγα λεπτά να απαντήσει. Έχω χάσει πραγματικά την αίσθηση του χρόνου.
«Θα κανονίσω να έρθει από εδώ.» λέει χαμογελώντας αμήχανα. «Επιστρέφω αμέσως.»
Βγαίνει από το δωμάτιο μου και πραγματικά νιώθω πως θα τρελαθώ. Πρέπει να δω κάποιον άνθρωπο που εμπιστεύομαι απόλυτα για να του μιλήσω και ο πιο κατάλληλος είναι η Μαρί. Η κολλητή μου!

-Κέβιν-

Δεν μπορώ να την κοροϊδεύω άλλο. Θέλω να της πω την αλήθεια. Πρέπει να της το πω τα πάντα.
Βρίσκω τον κύριο Τζορτζ στο γραφείο του.
«Η Αριέλα θέλει να δει την Μαρί.» λέω και σηκώνεται από την καρέκλα του.
«Θα το κανονίσω εγώ.» λέει αδιάφορα χωρίς να φαίνεται να τον νοιάζει πραγματικά. Σοβαρά τώρα, πως μπορεί; Είναι κόρη του.
«Κύριε Τζορτζ μήπως θα έπρεπε να της πούμε την αλήθεια;» ρωτάω και αμέσως αγριεύει.
«Να σου πω Κέβιν, αν δεν θες να είσαι κοντά της φύγε και μην ξανά γυρίσεις. Βάζω στοίχημα ότι ο κολλητούλης σου ο Φρέντερικ θα ήθελε σαν τρελός να είναι κοντά στην Αριέλα και μπορώ πολύ εύκολα να το κανονίσω.» λέει και παγώνω αμέσως στην θέση μου. Πως στο καλό θα έκανε κάτι τέτοιο; Πλέον μπορώ να περιμένω τα πάντα από τον Τζορτζ Χέιλ. Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω το όφελος που θα έχει από όλο αυτό.
«Εφόσον δεν σας νοιάζει αν θα είμαι εγώ διπλά στην Αριέλα ή ο Φέντε, γιατί δεν της μιλάτε για τον Τζέισον; Γιατί δεν θέλετε αποκλειστικά τον Τζέισον;» ρωτάω όλο απορία, όχι ότι με συμφέρει να είναι ξανά με τον Τζέισον, αλλά αν αυτό την κάνει ευτυχισμένη γιατί όχι;
«Γιατί είναι κοπρίτης. Δεν έχει τίποτα να προσφέρει στην Αριέλα. Δεν είναι του κύκλου μας.» σχεδόν ουρλιάζει και οργή καθρεφτίζεται στα μάτια του. Δεν τον έχω ξανά δει έτσι.
«Αυτό δεν είναι δίκαιο για την Αριέλα!» Αντιλέγω .
«Δεν θα μου πεις εσύ τι είναι το δίκαιο για την κόρη μου, μια μέρα θα με ευγνωμονεί που την απομακρύνω από αυτό το σκουπίδι. Αν θες να είσαι δίπλα της στο επιτρέπω, αλλά αν έστω και άλλη μια φορά μου πεις πως θες να της αποκαλύψουμε την αλήθεια, είσαι χαμένος Κέβιν. Δεν θα την ξανά δεις και αυτό στο εγγυώμαι.» με απειλεί και τον παρατηρώ για λίγο. Ύστερα αναστενάζω.
«Εντάξει.» λέω και βγαίνω από το γραφείο του χωρίς να ξέρω ποια θα είναι η απόφαση μου. Θα φύγω μακριά της και θα αφήσω τον Τζορτζ να δηλητηριάσει το μυαλό της λέγοντας της ένα σορό ψέματα για μένα ή θα μείνω κοντά της προστατεύοντας την από αυτόν τον άντρα όμως παράλληλα κοροϊδεύοντας την;

Live For A Reason.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora