Ήμουν σίγουρη πως θα συμβεί αυτό. Πάντα αυτό συμβαίνει. Πάντα κάτι γίνετε και με αφήνει μόνη. Φεύγει μακριά μου και εγώ δεν μπορώ να τον σταματήσω, να τον κρατήσω κοντά μου.
Τον βλέπω να παίρνει μερικά ρούχα μαζί του και ύστερα γυρνάει και με κοιτά ενώ πόνος είναι ζωγραφισμένος στα μάτια του. Μπορώ να τον δω.
«Δεν θέλω να σε αφήσω πίσω, μα δεν θα αργήσω να γυρίσω μωρό μου.» μου λέει, χαϊδεύοντας το μάγουλο μου μα μου φαίνεται πως δεν θα καταφέρει να κρατήσει την υπόσχεση του. Κάτι κακό συμβαίνει.
Νιώθω πως όλα θα αλλάξουν. Πως κάτι θα τον πάρει μακριά μου.
Μου αφήνει ένα φιλί στο μέτωπο και ύστερα πηγαίνει προς την πόρτα.
«Σ' αγαπάω.» ψιθυρίζει και βγαίνει από το σπίτι.
Η πόρτα έκλεισε και αυτός εξαφανίστηκε. Έμεινα εκεί, κοιτάζοντας την κλειστή πόρτα καθώς ψιθυρίζω: «Και εγώ σ' αγαπάω.»
Πλησιάζω το παράθυρο και τον παρατηρώ να απομακρύνεται... να χάνεται μέσα στην νύχτα...
* * *
Δεν έχω λόγια, αλήθεια. Μια από τις πιο αγαπημένες ιστορίες μου τελείωσε και i don't feel okay. Wah, ναι.. Τώρα από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Αρχικά, θέλω να ευχαριστήσω όλες εσάς που με στηρίζεται και που διαβάζετε την ιστορία μου, αν δεν ήσασταν εσείς δεν ξέρω τι θα έκανα. Χάρις την αγάπη που δείξατε σε αυτή την ιστορία αποφάσισα το καλοκαίρι να αρχίσω έναν δεύτερο κύκλο, ο οποίος θα είναι πάρα πολύ διαφορετικός και γεμάτος δράση. Το link ( http://www.wattpad.com/story/36266481-live-for-a-reason-2 ) Ελπίζω να σας αρέσει και ο δεύτερος κύκλος όσο αυτός. Επίσης, θα ήθελα, αν δεν σας κάνει ιδιαίτερο κόπο, να αφήσετε ένα σχόλιο με την γνώμη σας για όλη την ιστορία και να μου πείτε τις εντυπώσεις σας και τι πιστεύετε ότι θα συμβεί στον δεύτερο κύκλο..
Σας λατρεύω αλήθεια και σας ευχαριστώ για όλα...ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Οι ιστορίες που θα γράφω από εδώ και πέρα είναι το I tried to forgive, το The awkward moment και το Fobidden Love (η οποία είναι καινούρια).. Ρίξτε μια ματιά, αν θέλετε. Φιλάκια πολλά...
KAMU SEDANG MEMBACA
Live For A Reason.
RomansaΈνα 20 χρόνο κορίτσι, πληρώνει τα λάθη του παρελθόντος με τον χειρότερο τρόπο. Είναι ερωτευμένη όταν αποχωρίζεται τον έρωτα της ζωής της, ο οποίος ευθύνεται για την καταστροφή της. Όταν γυρίζει, τον βλέπει με την καλύτερη της φίλη όμως... Τι θα γίνε...