Ο Τζορτζ Χέιλ κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα καθώς ανυπομονεί να μάθει τα αποτελέσματα των επιτευγμάτων του. Άραγε κατάφερε να καταστρέψει την ζωή της κόρης του ή ακόμη μια φορά θα έδειχνε αδυναμία;
Ξαφνικά το τηλέφωνο χτυπά και η Αλεξάνδρα τρέχει για να το σηκώσει. Ο Τζορτζ σηκώνεται απότομα από τον καναπέ και την σταματά με την άγρια φωνή του.
«Δώσε μου το τηλέφωνο.» γρυλίζει στην γυναίκα του κάνοντας την να τον κοιτά μπερδεμένα. Τι στο καλό έκρυβε ο Τζορτζ για να φέρεται με αυτόν τον τρόπο, σκέφτηκε.
Η Αλεξάνδρα του δίνει το τηλέφωνο και το σηκώνει.
«Παρακαλώ.» λέει με το επαγγελματικό του ύφος. Η Αλεξάνδρα έχει καρφώσει τα μάτια της πάνω του περιμένοντας να μάθει τι συμβαίνει. Ακούει προσεκτικά την φωνή που του μιλά κι ούτε καν αλλάζει η έκφραση του προσώπου του, ούτε καν μαλάκωσε, αντιθέτως. Το τηλέφωνο κλείνει και ο Τζορτζ κοιτά ψυχρά την Αλεξάνδρα.
«Τι συνέβη;» ρωτά τρομοκρατημένη τον άντρα της. Είναι σίγουρη πως κάτι πήγε στραβά.
«Η Αριέλα είναι στο νοσοκομείο. Είχε ένα ατύχημα.» λέει ο Τζορτζ ψύχραιμα και η Αλεξάνδρα φαίνεται να τα χάνει. Αρχίζει να την πιάνει πανικός και γουρλώνει τα μάτια της.
«Το παιδί μου; Πρέπει να δω το παιδί μου!» δάκρυα ξεχύνονται από τα μάτια της και πλησιάζει τον Τζορτζ. «Πάμε να την δούμε. Πάμε να δούμε το κοριτσάκι μου. Πάμε Τζορτζ, παρακαλώ.» ικετεύει, σχεδόν έχει πέσει στα γόνατα για να πείσει τον άντρα της όμως οι προσπάθειες της φάνταζαν μάταιες γι' αυτόν τον αναίσθητο άντρα.
«Δεν είναι δική σου δουλειά να ανακατευτείς με αυτά. Θα την φέρω σπίτι.» λέει και παίρνει το σακάκι του. Η Αλεξάνδρα γαντζώνεται πάνω του και τον κοιτά με γουρλωμένα μάτια.
«Τζορτζ, η Αριέλα παντρεύεται σε λίγες μέρες. Δεν μπορείς να την φέρεις σπίτι έτσι απλά... Σε παρακαλώ πάρε με μαζί σου. Θέλω να δω το κοριτσάκι μου.» λέει όμως ο Τζορτζ είναι ανένδοτος. Δεν θα αφήσει κανέναν να χαλάσει τα σχέδια του.
«Αυτός ο γάμος δεν θα γίνει και φρόντισα εγώ ο ίδιος γι' αυτό.» καυχιέται για τον εαυτό του χαμογελώντας πλατιά.
«Τι; Τι έκανες Τζορτζ;» ρωτά τρομοκρατημένα. Έχει τον άντρα της ικανό για τα πάντα. Ακόμη και να καταστρέψει την ευτυχία της κόρης της για να πετύχει τον στόχο του. Γνώριζε εξαρχής ότι δεν ανέχεται την κοροϊδία και η Αριέλα τον κορόιδεψε από την στιγμή που έφυγε για την Γαλλία και ιδίως με τον Τζέισον.
ESTÁS LEYENDO
Live For A Reason.
RomanceΈνα 20 χρόνο κορίτσι, πληρώνει τα λάθη του παρελθόντος με τον χειρότερο τρόπο. Είναι ερωτευμένη όταν αποχωρίζεται τον έρωτα της ζωής της, ο οποίος ευθύνεται για την καταστροφή της. Όταν γυρίζει, τον βλέπει με την καλύτερη της φίλη όμως... Τι θα γίνε...