Köşeyi döndüğümde büyük bir kalabalıkla karşılaştım.Hadi ama!Bir kerecik sadece,bir kerecik azınlık olsa şaşardım.Kalabalığa girsem mi,yoksa girmesem mi diye kararsız kaldım.En sonunda arkamı dönüp geldiğim yoldan geri yürümeye başladım.En son bu kalabalığa girdiğimde ezilmiştim.İğrenç bir anıydı ve bunu bir daha yaşamak en son istediğim şeydi.
Kaldırımda yürürken cebimdeki telefonum titremeye başladı.En yakın arkadaşım Bo arıyordu.Canım açmak istemiyordu çünkü,moralim berbattı.Telefonu sessize alıp yürümeye devam ettim.
Eve girdiğimde burnuma yemek kokuları gelmeye başlamıştı.Büyükannem sanırım mutfakta harikalar yaratıyordu.
"Ben odamdayım."diye bağırdım,basamakları hızlıca inerken.Odam bodrum katındaydı ve oldukça şirin, ayrıca büyüktü.
"America,Dylan aradı.Sana ulaşamamış,neredeydin?"büyükannem bu sefer bana seslendi.
"Şey...provadan sonra kayıt stüdyosuna gittim."
"Yine mi,America."
"Abartma büyükanne.Zaten yine birşey fark etmedi.Herneyse ben odamdayım."
"Bunu sonra konuşucaz."
Merdivenleri inip,çantamı yatağa fırlattım.Yorgunluğumu üstümden atmak için bir duş aldım ve üstümü giyip,laptobumu kucağımı koydum.İlk olarak okulun web sayfasına girip müzik kulübü başladı mı,diye baktım fakat sonra hayal kırıklığına uğrayıp sekmeyi kapadım.Daha sonra One direction'ın fan sayfalarına ondan da sonra,twitter hesaplarına baktım.
Harry'nin yine Kendall ile ismi çıkınca küplere binip laptobu kapadım.Telefonumdan Bo'nun numarasını tuşlayıp,kulağıma götürdüm.Çaldı,çaldı...
"Neden telefonumu açmadın?"
Bo'nun sesi beynimde yankı yaparken telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.Birkaç saniye sonra telefonu tekrar kulağıma götürdüğümde hat sessizdi.
"Sana haberlerim var."
"Ne haberleri?"diye sordum merakla.
"Yarın okulda müzik kulübü açılacak!"diye cıvıldadığında kaşlarımı çattım.
"Nerden biliyorsun?"
"Bil bakalım kim,müzik kulübünün başkan yardımcısı oldu?!"
"Ciddi misin?"dedim sade bir sesle.
"Hey,burada sevincime ortak olmalıydın."
"Hmm."
Panomdaki çok istediğim dans okulunun buroşürüne baktım.Derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapadım.
"Sorun ne?"
"Bugün Dylan'ı kırdım ve Harry'nin Kendal'la olan haberlerini duydum."
"Yine mi şu takıntıların.İlk olarak Dylan'dan bir özür dile ve şu grup takıntını yen."
Gözlerimi devirdim ve yatağa uzanıp,boş boş tavanı seğretmeye başladım.
"Kesinlikle ondan özür dilemeliyim."
"Ayrıca şu takıntını bırak,üniversiteye gidiyorsun.Bu çok ergence."
"En güzel tarafı da bu değil mi?"Diye mırıldanıp,gülümsedim.
"America,yemeğe!"
"Kapatmalıyım.Büyükannem çağırıyor."
"Pekala.Görüşürüz."Deyip kapadı.Merdivenlerden çıkıp,yemek odasına ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond Your Dreams (Türkçe)
Fanfic【1.Kitap】 America Grace sıradan, normal bir hayatı olan ve üniversiteye giden bir kızdı. Ta ki, gittiği kulüpte Harry ile şarkı söyleyene kadar. O geceden sonra hayatının eskisi gibi olmayacağını biliyordu. Fakat her şeyi akışına bıraktı ve hayran o...