"AMERİCA!"dolabımı kapayıp bana bağıran kişiye baktım.Anna koşarak yanıma geliyordu ve elinde 2 tane broşür vardı.Nihayet yanıma geldiğinde nefes alışlarını düzenlemeye çalıştı.
"Sana harika haberlerim var."sesi kesik kesik çıkıyordu."Hepsi harika."
"Dinliyorum."cebinden telefonunu çıkardı ve kilidini açıp elime tutuşturdu.Önce ona baktım ve sonra ekrana.Gördüğüm görüntü ile ağzım açık kaldı.Ciddi manada açık kaldı.
"Aman Tanrım,"göğsüm hızla inip kalkıyordu."Anna,Aman Tanrım."eliyle ağzımı kapadı.
"Dur."dedi ve ellerini ağzımdan çekip kulaklarını kapadı."Tamam şimdi ne istiyorsan yapabilirsin."dediği anda çığlık atmaya ve yerimde zıplamaya başladım.Ne mi oldu?Harry ile dün ki fotoğraflarımız internete düşmüş.Hem de birkaç dakika önce!Fotoğrafın altındaki yazıyı okumaya başladım.
''Sürekli beraber görüntülenen Harry ve gizemli kız sosyal medyada büyük bir patlama yarattı.Tahminlerimize göre bu kız hayranlardan biri ve özel olduğu kesin gibi gözüküyor.Sosyal medyada baya bir tepki yaratan bu fotoğraf belki de birlikteliklerinin bir simgesi olabilir.Görüşüne bakılırsa gizemli kızımız yakışıklımızın kalbini çalabilmiş,sizce bu mümkün olabilir mi?'''
Alttaki yorumlara bakınca moralim bozulmadı değil,ama yine de bunu gördüğüm için çok mutluyum.Yorumların çoğu kötü birkaçı iyiydi.
Bence bu mümkün olamaz.
Vay canına Harry,artık hayranları ile çıktığını bilmiyordum.
Bence çok yakışıyorlar,ama bu kız kim?
Harry mutlu olsun yeter.
Bu ilişkiyi desteklemiyorum.
Bence bu kız Harry'i hak etmiyor!
Bunun gibi bir çok yorum.Bu ilişki gerçek olmasada herkezin gerçekmiş gibi düşünmesi hoşuma gitmişti.Acaba Harry bu haberi görmüş müdür?Belki de farkına varır,ve bizde bu ilişkiyi gerçeğe dönüştürürüz.Üzgünüm,bu sadece bir hayal.Bunu hemen aklımdan çıkartıyorum.
''Güzel haberlerim bununla sınırlı değil.''dediğinde gülümsedim.
''Bundan güzel bir haber olabilir mi ki?''
''Sanırım olamaz amaaa,''dedi ve elinde tuttuğu broşürleri gözüme sokarcasına tuttu.Biraz uzaklaşıp ne yazdıklarına baktığımda ikinci bir çığlık attım.
''Anna sen harikasın,bunları nerden buldun!''diye cıvıldadığımda yüzünü ekşitti.
''Bir daha şu çığlıkları atmazsan söylerim.''dediğinde kafamı salladım.
''Müzik odasının panosunda asılıydı.Gördüğüm anda senin yanına gelmeye çalıştım.''dedi ve gülümsedi.Elimde tuttuğum bir broşür dans yarışmasının broşürüydü,diğeri ise şarkı yarışmasına ait bir broşürdü.
''Ama küçük,''tek gözünü kıstı ve 2 parmağını aralık bırakıcak şekilde göz hizasına getirdi.''küçükcük bir sorunumuz var.''dediğinde merakla ona bakıyordum.
''İkiside aynı gün.''dediğinde hayallerim yerle bir oldu.
"Neden öyle olmuş?"
"Bilmiyorum ama iyi bir sebebi vardır."deyip kollarını göğsünde birleştirdi."Peki ya hangisine katılıcaksın?"
"Sanırım dans yarışmasına katılıcam."çantamı alıp soyunma odasından çıktım.Anna bana yetişti ve yanımda yürümeye başladı.
"Bence şarkı yarışmasında kesin birinci gelirsin.Dansı boşver."
"Hayır dans benim için daha önemli."
"Ama eğer şarkı yarışmasını kazanırsan ve dereceye girersen istediğin üniversitede konservatuar okumaya devam edebilirsin,America."beni durdurdu ve elleriyle kollarımı tuttu."İstediğin üniversitede."
"D-düşünmek istiyorum,Anna."zorla gülümsemeye çalıştım ve onu geride bırakarak yürümeye başladım.Kafam cidden çok karışıktı.Belki Harry'i ararsam o bana yardımcı olabilirdi.Telefonu çıkarıp Harry arıycakken onu arabasına yaslanırken gördüm.Beni görünce hemen yanıma geldi.Telaşlı görünüyordu ve bu beni korkutmaya başlamıştı.
"America,seninle konuşmam gereken önemli bir konu var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond Your Dreams (Türkçe)
Fanfic【1.Kitap】 America Grace sıradan, normal bir hayatı olan ve üniversiteye giden bir kızdı. Ta ki, gittiği kulüpte Harry ile şarkı söyleyene kadar. O geceden sonra hayatının eskisi gibi olmayacağını biliyordu. Fakat her şeyi akışına bıraktı ve hayran o...