24.Bölüm (Kar topları)

336 15 0
                                    

Olayları biraz hızlı geçiyorum. Bu arada gelecekte ne olacağını merak edenler için finalden sonra ek bölüm koymayı düşünüyorum ama söz veremem. 

Multi deki music videosu bir hayrana ait ve çok hoşuma gittiği için sizinle paylaşmak istedim. 

İyi okumalar...

Dylan öpücüğü daha da derinleştirmeye çalışsada buna izin vermedim. Onu ittim ve kendime gelmeye çalıştım. Ne yapmaya çalışıyordu? Bu yaptığı arkadaşlığımızı bozacak bir şeydi. En kötüsüde Harry bunu öğrenmemeliydi.

Dylan'a son birkez baktım ve hızlıca yanından ayrıldım. Bu iğrenç hissettirmişti. En kötüsüde Harry'e ihanet etmiş gibiydim. Ama bunu ben yapmamıştım öyle değil mi? Olaylar ben istemeden olmuştu.

Tekrar bizimkilerin yanına ulaştığımda Harry'nin yanına oturdum ve başımı onun göğsüne koydum. Ne yapacaktım ben şimdi?

❁  ❁  ❁  ❁  ❁  ❁ 

Doğum günün geri kalanı olaysız geçti demek isterdim ama öyle olmadı. Niall fark etmeden pastanın üstüne oturdu ve doğum günün asıl olayı olan pasta yenilmeyecek hala geldi. Louis üzülsede fazla bir tepki vermedi. Niall bütün gece boyunca ondan özür diledi. Bir süre sonra Louis'de bu olaya gülmeye başladı.

Daha sonra ben gitmek istediğim için Harry ile beraber kalktık. Yorulmuştum ve bir duş alıp uyumak istiyordum. Bugün yaşadıklarım yeter ve artardı bile.

''İyi geceler.'' dedim ve kapıyı açmak için yeltendim ama Harry buna engel oldu. Bileğimi kavradı ve beni kendine döndürdü.

''America, iyi misin?'' diye sordu yüzümü incelerken. Kafamı hızlıca evet anlamında salladım. 

''Bundan emin değilim. Kötü gözüküyorsun.'' dediğinde gözlerimi devirdim.

''Ben iyiyim, Harry. Sadece biraz yoruldum.'' dedim ve zorla gülümsemeye çalıştım.

''Peki o zaman, sanada iyi geceler.'' deyip beni dudağımdan öptü. Birkez daha gülümsedim ve arabadan indim. Eve girdiğimde başım ağrımaya başlamıştı. Duş alma işini sabaha attım ve doğruca yatağa gittim.

31.12.2014

Gözlerimi araladım ve burnumu gıdıklayan şeye baktım. Harry'nin kıvırcıkları. Gülümsedim ve oturur pozisyona geldim. Harry'i uyandırmadan dikkatlice dolaptan kıyafet aldım ve banyoya ilerledim. Bugün Noel'di ve biz Harry'nin annesinin evine gelmiştik. Aslında planımız Londra'da Harry'nin arkadaşlarının düzenlediği bir partiye gitmekti ama Anne'nin büyük ısrarları nedeniyle onu kıramadık.Zaten Noel'i Harry'nin ailesiyle geçirmek daha iyi bir seçenekti.

İşin en güzel tarafı ise yalnız değiliz. Diğer grup üyeleri ve Bo'da burada. Size söylemeden geçemeyeceğim, Bo ve Niall'ın arasında bir şey olduğunu düşünüyorum. Ne zaman bir araya gelsek genelde beraber takılıyorlar. Yani bu sadece benim düşüncem ama eğer bu doğruysa buna gerçekten çok sevinirim.

Duş aldıktan sonra banyoda üstümü giyindim. Odada giyinmiyorum çünkü genelde Harry odada olduğunda iş en son yatakta bitiyor. Bazen bunun ne zaman başlayıp, ne zaman bittiğini ben bile anlayamıyorum.

Odaya girdiğimde Harry yoktu. Ben duş alırken uyanmış olmalıydı. Kapı tıklandı ve içeri Gemma girdi.

''Mutlu Noeller!'' diye cıvıldadığında gülümsedim. 

''Mutlu Noeller.'' dedim, gülümsemem büyüdü.

''Kahvaltı hazır olmak üzere, istersen aşağı gelebilirsin.'' dediğinde onu onayladım ve beraber aşağı indik. Gemma salona geçerken ben mutfağa ilerledim. İçeride sadece Anne vardı.

Beyond Your Dreams  (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin