11.Bölüm (Turuncu Harry)

452 20 9
                                    

Önce bu yazdığım metni çoğunuzun okumayacağından eminim (çünkü bende olsam direk bölümegeçerim)ama ben yine de bunu okuyan olursa diye yazmak istedim.İlk olarak sizi tanımasamda iyi ki varsınız.Hikayenin bu kadar sevileceğini bilseydim daha önceden yayınlardım. bu bölümübütün okuyucularıma ve directionerlara ithaf etmek istiyorum.En çokta beni destekleyen CUPCAKEBANANA'larıma.Sanırım bunda  sonra size böylediyecem ve bunu kitabı okudukça sizde bana veya birbirinize öyle söyeyebilirsiniz. :D neyse iyi okumalar...

Bölümde saatleri yazmak zorundayım çünkü America ve Harry bahse giriyor.Neyse okuyunca anlarsınız ^.^

(Birde bazı yerler biraz hızlıgeçmiş olabilir.Sizi sıkmak istemedim.)

Sabah iğrenç bir baş ağrısıyla uyandım.Dirseğimden destek alarak kalktım ve etrafı inceledim.Dün akşama dair yarım yamalak şeyler hatırlıyordum ama onlarda çok net değildi.Yataktan kalktım ve odadaki banyoya girdim.Kendime gelme amacı ile yüzümü yıkadım.Kafamı kaldırıp kendime baktım.Hiç iyi bir durumda değildim.Aklıma dün Harry'i öptüğüm gelmişti.Kafamı yiyip bitiren şey acaba hata mı yaptım sorusuydu.Belki de bunu yaparak ona olan aşkımı daha da kuvvetlendirmişimdir.Ama bu iyi bir şey değildi.Onu unutmam lazımdı ve hayatıma kaldığım yerden devam etmem gerekiyordu.Ondan önce bir hayatım vardı ve ondan sonrada bir hayatım olmalıydı.

Bu düşünceleri kafamın başka bir köşesine ittim ve banyodan çıktım.Odadaki eşyalarımı toplayıp ahşap merdivenlerden aşağa indim.Mutfaktan omlet kokuları gelince duraksadım ve neler olduğuna bakmak adına mutfağa girdim.Harry ocağın başında,elinde sıpatula ile bekliyordu.

"Günaydın."dedim ve gülümsedim.Arkasını dönüp bana,ondan sonrada elimdeki eşyalara baktı.

"Hemen gidiyor musun?"

"Evet.Akşam için hazırlanmam lazım ve Anna ile biraz çalışıcaz."

"Seni ben bırakırım ve çalıştırırım."

"Sana yeterince yük olduğumu düşünüyorum."

"O zaman en kısa zamanda bu düşünceyi aklından çıkar."gözlerimi devirdim ve derin bir nefes aldım.Bakışlarımı elimdeki paltomdan zümrüt yeşili gözlerine çevirdim.Daha sonra kafamı salladım.

"Bu evet demek mi?"

"Evet."diye mırıldandığımda sırıttı.Burnuma yanık kokusu geldiğinde yüzümü ekşittim.

"Galiba omleti yaktın."dediğimde hemen arkasını dönüp omlete baktı.

"Tanrım!"Ocağı kapadı ve bana döndü.

"Sanırım dışarda yiycez."deyip gülümsedi.Bende omuz silktim ve onun ki kadar muhteşem bir gülümsemem olmasada gülümsedim.

11:00

Harry başına gelen komik anıları anlatırken aklım sadece bu akşam neler olacağındaydı.İçimde sadece minik bir tebessüm ve korku vardı.Bo ve Anna bana yeterince destek oluyorlardı ayrıca bu gecede ne kadar destek olacaklarını biliyordum fakat,bilmiyorum sadece korkuyorum.

Beyond Your Dreams  (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin