10.Bölüm (İzinsiz öpücük)

456 20 10
                                    

"Şu kız rakiplerinden biri."

Anna işaret parmağıyla koltukta oturup arkadaşlarının söylediği şeye abartılı bir şekilde gülen kızı gösterdi.Kız benden kat ve kat güzeldi.Bende o kadar makyaj yapsam,bende o kadar güzel olabilirim.

"Hiç şansım yok,Anna."

dirseğimi masaya koydum ve iç geçirdim.

"Tatlım bu bir güzellik yarışması değil.İnsanlar sizin sesinizi dinleyecek."

"Haklısın ama...bilmiyorum işte."

Masada duran içkimi alıp kafama diktim.

"America,fazla kaçırma."

"Tamam,anne."

Gözlerimi devirdim ve oturduğum yerden kalktım.Bir adım atacakken afalladım.

"İyi misin?"

"Biraz daha dikkatli olucam.Bir bardak daha ister misin?Mutfağa gidicem."

"Hayır.Sende gitmiyorsun."

"Anna kes şu tavırları,her şey kontrolüm altında.Hem biraz kafamı dağıtmak istiyorum,yarın büyük gün."

"Tamam seni burda bekliyorum."

Kırmızı bardağımı alıp ter kokan sarhoş bedenlerin arasından geçtim.Şuan üniversitenin kardeşlik evindeydik.Yarın yarışma var ve buyüzden müzik klübü bir parti düzenledi.Bizde buradayız.

"Yardımcı olabilir miyim?"

Gözlerimi kısıp bana soru soran çocuğu inceledim.Gözlüklü,sarışın ve bu bulunduğum durumdan görebildiğim kadarıyla mavi gözlü.Kısacası inek öğrenci.

"Buna gerek yok."

Aptalca sırıttım ve tezgahda duran şişeyi aldım.Kapağını açıp bardağıma doldururken biraz taşırdım.Sarhoş değildim.Yani fazla içmemiştim ama dikkatim başka yerdeydi.Harry'deydi.Ama sanırım bunları söylediğime göre kesinlikle sarhoştum.

"Biliyor musun?"

Yanımda ki tanımadığım çocuğa sonrada duvara baktım.

"Hayaller iğrenç.Hele ki gerçekleştikten sonra olan şeyler.Bence hayaller gerçekleşmemeli."çenem titremeye başladı."Hayal etmek en iyisi eğer gerçekleşmeyecekse."

"Bana bunların neden anlatıyorsun?"

Bardağımı elime aldım ve ihtiyacım olan yudumu içtim.

"Biraz anlayışlı ol aptal."

deyip ordan uzaklaştım.Bardakta ki birkaç yudumluk içkiyi de içtim ve Anna'nın bulunduğu masaya ilerledim.Ama Anna yoktu.El çantamı aldım ve evden çıkmak için kapıya yöneldim.

Soğuk hava sanki cildimi jilet gibi kesiyordu.Çimlere dağılmış plastik bardaklara baktım ve bunu yoksayarak kaldırımda yürümeye başladım.Yürüdüğüm taraf kararınca karşıya geçmeye karar verdim.Sağıma soluma bakma gereği bile duymadan kendimi yola attım ve korna sesiyle irkildim.Araba durdu ve aracı kullanan kişi dışarı çıktı.Alkolün verdiği etkiyle gülmeye başladım.

"Tanrıya şükür burdasın,America."

dedi telaşlı bir şekilde Harry.

"Burda ne işin var senin?"

söylediğim kelimeler ağzımdan yamuk yumuk çıkıyordu.

"Seni merak etmiştim ve moral olsun diye seninle buluşmak istedim.Anna'yı aradığımda kardeşlik evinde olduğunuzu söyledi ama seni burda bulmayı ummuyordum."

Beyond Your Dreams  (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin