Öncelikle Happy Birthday Dj Malik!!! ^_^
Arada böyle Harry'nin ağzından bonus bölümler gelecek.
Tamam, şimdi :D Bu bölümü paylaşma amacım hikayenin asıl amacını anlamanız. Yani neden Harry America ile arkadaş olmak isterken böyle oldu? v.b :D Çok heyecanlı neyse.
Birde söylediğim 'yılbaşı özel bölümü' daha sonra gelecek.
İyi okumalar... (Bu arada yorumlarınızı BÜYÜK BİR MERAKLA bekliyorum :) Seviliyorsunuz xx)
Geçmişten ...
Uzun koridorda yürürken karşılaştığım çalışanlarla selamlaşıyordum. Yönetim beni arayıp önemli bir konu olduğunu söylediğinde, olabildiğimce hızlı geldim. America ile vakit geçirmek daha keyifliydi ama işim benim için herzaman ön planda. Tabi şimdilik.
Ofis kapısının önüne geldiğimde derin bir nefes alıp güneş gözlüklerimi çıkardım. Kapıyı çalıp içeri girdim.
"Hoşgeldin Harry." gülümsedim ve deri kaplamalı koltuğa oturdum. Ofis siyah ve gri tonlarıyla döşenmişti. Benim için gayet güzel bir ofisti. Masada duran kalemler Simon'ın (Ben yönetime Simon'ı koydum gerçekte öyle mi bilmiyorum,bakamadım.) fazla çalıştığının göstergesiydi.
"Beni buraya çağırdığına göre önemli bir konu olmalı." dedim tedirginliğimi gizlemeyi başararak. Simon genellikle önemli konular varsa sizi ofise çağırırdı.
"Evet. Önemli bir konu." Simon arkasına yaslandı ve ciddi bakışlarını üstümde tuttu. "America ile iyi misiniz?"
Hassiktir. Bu konuyu açmak iyi bir fikir değil.
"Şey.." kapı açıldı ve içeri bizimkiler girdi. Tanrı'ya şükür. Buradan çıktığımızda onlara büyük bir teşekkür edeceğim.
"Selam, Simon." dedi Niall.
"Merhaba, Simon." Liam gülümsedi. Benim aksime onlar büyük koltuğa geçtiler. Louis 'ne oldu?' derecesinde bana bakıyordu.
"Pekala. Konuyu çok fazla dolandırmayacağım." Simon tekrar bana baktı. "Harry,hayranlar senin bir mankenle ya da ünlü biriyle olmanı istemiyorlar. Zaten biliyorsun ki bazı ilişkilerin bu sorunlar yüzünden bitmişti."
Durdu ve tuttuğu nefesini dışarı verdi.
"Yani?" Dedim tek kaşımı kaldırıp Simon'a bakarken.
"Eğer hayranlardan, yani onlardan biriyle birlikte olursan işler daha iyi gidebilir. İlgi artar ve hayranlar daha mutlu olur."
Bu. Asla. Olmaz.
Ben America'yı iyi bir arkadaşım olarak görürken ona sevgili rolü yapamam. Ona ihanet edemem.
"Simon..üzgünüm ama bunu yapamam. Her şey ortaya çıkarsa kalbi kırılacak ve en önemlisi.. benden nefret edecek."
"Bunu bir düşün ,Harry. Daha fazla ün ve en önemlisi daha fazla mutlu kız." Simon gülümsedi ve oturduğu yerden kalktı. "Sonra görüşmek üzere çocuklar."
O gittiğinde öylece yere bakıyordum.
"Vay canına!" Diye mırıldandı Niall gözlerini büyütürken.
"Rüzgar gibi geçip gitti." Diye tamamladı Louis.
"Harry bunu yapmak zorunda değilsin." Liam'a baktığımda kafamı sağa-sola salladım.
"Simon'ın öyle dediğine bakma Liam. Aslında yapmak zorunda olduğumu ifade etti." Diye mırıldandım.
"Harry haklı." Dedi Zayn.
"Şimdi ne olacak?" Niall ayağa kalkıp yürümeye başladı.
"Bilmiyorum. Çocuklar bu benim sorunum siz neden bu kadar endişeleniyorsunuz?"
"Çünkü senin sorunun bizimde sorunumuz demek ,Harry."Louis ayağa kalktı ve bana yapıştı. Onun peşinden diğerleride geldi ve bu grup kucaklaşmasına dönüştü.
"Sanırım bunu yapacağım ama lütfen bu aramızda kalacak. America'nın kulağına gitmesini istemiyorum." Dediğimde hepsi bunu onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond Your Dreams (Türkçe)
Fanfiction【1.Kitap】 America Grace sıradan, normal bir hayatı olan ve üniversiteye giden bir kızdı. Ta ki, gittiği kulüpte Harry ile şarkı söyleyene kadar. O geceden sonra hayatının eskisi gibi olmayacağını biliyordu. Fakat her şeyi akışına bıraktı ve hayran o...