Biraz geç oldu ama derslerim biraz yoğun.Neyse bölümün tadını çıkarın. :D Ayrıca çabuk çabuk yazdığım için yalnışlıklar olabilir.
''Dikkatini buraya vermezsen,başaramazsın America.''
Dylan ellerini beline yerleştirdi ve bana doğru ciddi bakışlarını yolladı.
''Biliyorum,sadece-.''
''Tamam,anladım.Onlar.''
''Dylan-.''
''America, biraz işim var. Bence sonra konuşalım.''
cidden mi?Resmen bana soğuk davranıyordu.Ya da diğer bir adıyla trip atıyordu.
''Dylan,beni dinlemek zorundasın.''
tam gidecekken arkasını döndü ve kaşlarını kaldırdı.
''Sahiden mi,America.Ben sıkıldım.Sürekli aynı şeyleri dinlemekten çok sıkıldım.Bence kendine gelip gerçekleri görmeye başladığında konuşmalıyız.Belki seni o zaman dinleyebilirim.''
bu sözleri bana dalga gibi sertçe çarpmıştı.Arkasını dönüp yerde duran çantasını aldı ve bana bakmadan odayı terk etti.
Söylediklerini bir daha gözden geçirdim.Belki de son zamanlarda ona haksızlık yapmışımdır ve onu yormuşumdur.Sahiden bilmiyorum.Moralimin düzelmesi umuduyla müziği açtım ve kendimi müziğin akışına bırakarak dans etmeye başladım.
''Vay canına. Hem şarkı söyleyebiliyorsun, hem de dans edebiliyorsun.''
duyduğum sesle irkildim ve kafamı sesin sahibime çevirdim.Harry! Ona bakarken önümde duran demiri görmedim ve ayağımı çarpıp yere kapaklandım.
''Aman Tanrım!Senin burada-.''
sözümü yarıda kesen şey ayağımın çok fena bir şekilde acımasıydı.Harry hızlıca yanıma geldi ve ayağıma baktı.
''Aman Tanrım!''
dediğimde yüzüne o hayran olduğum gülüşü yayıldı.
''Seni revire götürmeliyiz.''
dediğinde kafamı salladım.
''Yalnız gitmeliyim.''
yavaşça ayağa kalkmaya çalıştığımda zar zor başarmıştım.Harry'de bana destek veriyordu.
''Bu halinle tek başına gidemezsin.''
diye söylendi endişeli bir şekilde.
''Hayır,gidebilirim.''
diye mızmızlandığımda,bana destek vermeyi bıraktı.Bu sayede bugün 2.defa yere kapaklandım.
''Sağol!''
dedim dişlerimin arasından.Kafasını sağa sola salladı ve beni kucağına aldı.
''Harry ne yapıyorsun?!''
diye fısıldadım.
''Seni revire götürüyorum,America.''dediğinde ismimi onun ağızından duymaya şu an sevine bilirdim,ama şu lanet acı buna engel oluyor!
*-*-*-*-*-*-*-*-*
''Biraz dinlenmelisin,birkaç güne bir şeyin kalmaz.''hemşire bana bunları anlatırken ben Harry'e bakıyordum.Hala buraya neden geldiğini ve beni nasıl bulduğunu merak ediyordum.Yine de onu yanımda görmek içimdeki kelebekleri oradan oraya uçuşturuyordu.
''Pekala.''dediğimde kadın gülümsedi ve odadan çıktı.
''Şuna sebep olduğum için üzgünüm.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond Your Dreams (Türkçe)
Fanfic【1.Kitap】 America Grace sıradan, normal bir hayatı olan ve üniversiteye giden bir kızdı. Ta ki, gittiği kulüpte Harry ile şarkı söyleyene kadar. O geceden sonra hayatının eskisi gibi olmayacağını biliyordu. Fakat her şeyi akışına bıraktı ve hayran o...