19.Bölüm (Polis Merkezi)

318 18 3
                                    

Kısa bir bölüm oldu,biliyorum.Ama elimden bu kadar geldi :/ Bu arada birkaç bölüm sonra sezon finali yapacağım.Bu nedenle America ve Harry'nin tadını çıkarın.Ben bile onları özleyeceğim ama bu sırada bölüm biriktireceğim.

Hala onlara bakarken birinin beni dürtmesiyle kendime geldim.Ona minettardım çünkü beni düşüncelerimde boğulmaktan kurtarmıştı.Arkamı dönüp kim olduğuna baktığımda Niall ile karşılaştım.

"America,inanamayacaksın ama yarışmayı ben kazandım!"Niall bir anda boynuma atladı ve bana sıcak bir kucaklaşma verdi.

"Ne yarışması?"

"Yemek!"diye cıvıldağın gülümsedim.

"Bu harika."

"Biliyorum ama midem bulanmaya başlıyor."diye mırıldandı.Bu haline kıkırdadım.

"Harry nerede?"

"Şu-"arkamı dönüp biraz önce bulundukları yere baktım ama yoklardı.Harry neden bana bir şey söylemeden gitmişti ki?

"Ya sen hayal görüyorsun ya da mide bulantım başıma vurdu."ciddi bakışlarımı ona yönelttiğimde ellerini yukarı kaldırdı.

"Biraz önce buradalardı."cebimden telefonumu çıkardım ve Harry'nin numarasını tuşladım.O nefret ettiğim tele sekreter sesi çıkınca bir kez daha gözlerimi devirdim.Bana haber vermeden gidiyor ve telefonunu kapalı tutuyor.Bunun sonunda sıkı bir tartışma yaşayacağımız kesin.

"Diğerlerinin yanına gidelim mi?"

"Olur."deyip Niall'ın peşine takıldım.Beraber diğerlerinin bulunduğu masaya geldiğimizde Ed'in burada olduğunu gördüm.

"Selam dostum.Senin burada ne işin var?"Niall Ed'e sarıldıktan sonra Ed bana baktı.

"Sadece burada olduğunuzu öğrendim...Bu arada,"beni gösterdi."Daha önce tanışmış mıydık?"gülümsedi ve bana yaklaştı.

"Hiç şansı yok dostum.America Harry'e ait."

"Cidden mi?Harry'nin ciddi ilişkisi mi var yani?"yüzünde hayal kırıklığına uğramış bir ifade vardı."O zaman neden Harry ile beraber değilsin?"

"Şey...o bir yere gitti.Monica ile birlikte."

"O tam bir göt kafalı."bunun üzerine kıkırdadım.

"Üzgünüm ama o benim sevgilim ve bunu söylemeye hakkın yok.Fakat mantıklı düşünülürse evet,o tam bir göt kafalılık yapıyor."

"Kesinlikle.Yani eğer Monica mı,yoksa sen mi diye sorsalar seni seçerdim.Çünkü Monica Harry'i kötü etkiliyor."ellerini ceblerine yerleştirip derin bir nefes aldı."Ayrıca iyi bir geçmişleri olduğu söylenemez."

"Cidden mi?"kaşlarımı yukarı kaldırıp ona bakmaya devam ettim.

"Hey Ed!Bence bu kadar Harry sohbeti yeter."Niall'ın Ed'i dürtmesiyle bütün konu dağıldı.

~ ~ ~ ~ ~ ~

12:10

"Beni bıraktığın için teşekkür ederim,Nialler.Gerçekten çok eğlendim."

"Önemli değil,Am.(Kısaltma)Hele ki Ed ve Louis'in korku tünelinde çığlık çığlığa bağırmaları."bunun üzerine gülmeye başladık ve bütün araba bizim kahkalarımızla doldu."Daha sonra Zayn ve Liam'ın balerine binip kusmaları."

Gülmeyi kesip Niall'a baktım."O komik değildi.İğrençti."bu ciddi ifademe karşın Niall tekrar gülmeye başladığında onun bu kızarmış haline kıkırdadım.

Birden Niall'ın telefonu çaldı ve gülmeyi kesip telefonu cebinden çıkardı."Bu da kim?"telefonu cevapladığında yavaş yavaş ifadesi düşmeye başladı."Lanet olsun.Pekala,hemen geliyorum."

"Her şey yolunda mı?"

"America hemen gitmem lazım.Sonra görüşsek?"

"Niall,bana hemen ne olduğunu söylüyor musun?Eğer söylemeyeceksen arabadan inmem."

"Tanrım,"direksiyonu sıkıca kavradı ve arabayı çalıştırdı."Harry...Harry polis merkezinde."

"Ne?!"gözlerim büyümeye başladı ve bir an kalp ritmimin bozulduğunu sandım."Neden?!"

"Bilmiyorum,America.Bilmiyorum,gidince görücez.Tabi onu lanet olası yerde görmemize izin verirlerse!"

Beyond Your Dreams  (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin