3.

4.1K 192 31
                                    

Demek o da bu işlerle ilgileniyordu. Kafama dolan sorular ile onu süzdüm. Şaşkınlık bütün vücuduma yayılırken bütün gözlerin üstümde olduğunu hissediyordum. Herkesin gözleri merakla bakarken hafif olduğumda yerde kıpırdanıp kafamı kaldırdım . Bakışlarım tekrar onu bulduğunda içimdeki garip his 5 sene geçmesine rağmen hala aynıydı. Onu incelemeyi bırakıp diğerlerinede baktım ve onun yüzünde olduğu gibi  diğerlerininde yüzünde yaralar olduğunu gördüm . Tişörtleri kan içindeydi. Şuan hiçbir şeyi umursamadan ona sarılmak istiyordum. Geçmişi bir kenara bırakıp gelmesini bekledim. Yavaşça yanıma yaklaştı Yoongi. Kollarını bana açtı ve sımsıkı sarıldı.

"Noluyo?" "Nerden tanıyorlar birbirini?" "Sevgililer mi?" bu soruları duyuyordum. Kollarımı omuzlarına çıkartarak sarıldım hala aynı kokuyordu kahve gibi. Yüzümü avuçlarına alarak gözlerimin içine baktı. Bende ona bakıyordum.
Yoongi - Üzgünüm...

Bu kelime bir çok şey anlatıyordu. Bize bakan bakışlardan rahatsız olarak Yoongi'den uzaklaştım ve diğerlerine döndüm.
Yoora- Tamam bakmayın artık sizde.
Jimin - Burda neler oluyo?
Tae - Siz sevgili misiniz ayy bence çok yakışıyorsunuz. Ne zaman evleniyorsunuz?
Jungkook - Ona göre bende kıyafet alıyim.
Namjoon - Saçmalamayı kesin.
Yoora - Akşam konuşuruz yoongi.
Yoongi - Yoongi mi? cidden ne çabuk unutmuşsun.
Yoora - Unutan ben değilim yoongi, kalbim...

Hızlıca Yoongi'nin arkasından çıkarak mutfağa girdim. Sarıldığında garip hissetmiştim yani eskisi gibi değilde bi yabancı gibi. Şuan ona olan aşkımın asla bir daha gelemiceğinin farkına varmıştım. Gözümden düşen bir damla ile hemen gözlerimi sildim. Ağlayamazdım bu benim doğama aykırıydı. Arkamdan gelen sesle hızlıca arkamı döndüm. Yeni tanıştığım açık sözlü ve yüzü gülen Tae arkamda duruyordu.
Tae - Merhaba ben Tae tanışmıştık ama. Yoongi anlatmıyor. Meraklı bir yapım var bana nerden tanıştığınızı anlatır mısın? İlk defa Yoongi'nin bir kıza sarıldığını gördüm merak sadece anlatırsan dinlemek isterim.
Yoora - Ah şey tabi. Diğerlerine göre daha sevecen duruyorsun.
Tae - Sen bide adam döverken gör beni. Ben döverek sevenlerdenim.
İkimizde kahkahalarla gülerken içeri jimin girdi.
Jimin - Siz baya kaynaşmışsınız bakıyorum. Bu iyi olucak. İkinizinde görevi yakın dövüş sonuçta. Çalışmalara başlarsanız iyi olur.
Tae - Hadi gidelim güzellik.

Tae yanağımdan makas aldı ve beni sürüklemeye başladı. Jimin'e baktığımda omuz silkerek içeri gittiğini gördüm .  Takmayarak koridorda etrafı inceleyerek ilerlemeye başladım. Tae'nin durmasıyla bende durdum ve bi odaya girdik. Aman tanrım burası harika. Bir sürü spor aleti, boks torbaları, atış alanı ve 1 adet kocaman kafes. Beni buraya kitleyebilirler bence.
Şaşkın gözlerimi Tae'ye çevirdim o ise kare gülüşüyle bana bakıyordu.
Tae - Hazır mısın o zaman bu odada artık istediğin gibi takılabilirsin.
Yoora - Ciddi misin? Burası efsane tam benlik.

Tae gülümseyip odadan çıkınca daha fazla dayanamayarak odadaki koltuğa kendimi attım ve ellerim ile başımı ovalamaya başladım . Onu tekrar görmem ve şimdi burda olmam beni strese sokmuştu . Stresle her zaman başa çıkmasını bilirdim ama şuan ne yapacağımı bilmiyordum . Kim bilir Kai nasıl merak etmiştir beni . Sinirle duvara yumruk atmıştım bir kaç kere . Ellerimi saçlarıma sinirle geçirirken kendimi boks torbasının önünde bulmuştum . Sinirle vurmaya başlarken ellerimin sızlaması ile kendime geldim. Ellerimden akan kan yavaşça yere damlıyordu. Alnımdaki terler vüducumda bir yol çiziyordu.

Birinin kollarımı tutmasıyla kendimi ona bıraktım. Ellerimin acısını hissetmiyordum ama kalbimin acısı çok sızlatıyordu. Beni tutan kişiye bakınca onun Jimin olduğunu gördüm.

Jimin - Sen manyak mısın kızım. Ellerinin içine s*çt*n. Sakin ol biraz.
Yoora - T-tamam sakinim.
Jimin - Daha önce böyle bir sinir krizi geçirdin mi??
Yoora - Evet ama beni daha önce sakinleştirebilen kimse olmamıştı.
Jimin - İlki başarmam güzel bir şey dövüşçü kız.
Yoora -Evet öyle katil adam. Bu arada saat kaç?
Jimin - Gece 2 buçuk gibi bişey. Bide gel ellerini saralım. Yarına kadar o elleri kullanman lazım yoksa ne b*k a yarıyacaksın.
Yoora - Ben hallederim. Bu durumlarda kendi yaralarımı hep kendim sarıyorum alışkınım yani sorun yok.
Tam kapıya ilerlicekken gelen sesle yüzümün sinirden kızardığına yemin edebilirdim.

Yoongi - Her gün yaralarını ben sarardım meleğim.
Yoora - Sen mi? Hah güldürme beni Yoongi sen benim kabuk bağlayan yaralarımı geri açtın, kanattın bence sus daha fazla dibe batma.
Jimin - Gel Yoora elini saralım.
Yoongi - Sana noluyo Jimin o benim sevgilim ben sararım.
Yoora - Eski sevgilin ve teşekkür ederim Jimin ben hallederim.
Yoongi - Biz hala sevgiliyiz Yoora.
Yoora - Hayır onu beni terketmeden önce  düşünecektin.
Yoongi - Zorundaydım anlasana. Hala seviyorsun beni kabul et işte.
Yoora - Artık sana aşık değilim yoongi. Sen bana bi söz vermiştin Seni bırakmayacağım meleğim ne olursa olsun. Hatırladın mı? Ben sana ve aşka inanmıyorum artık Yoongi anla artık şunu.
Yoongi - ZORUNDAYDIM ANLASANA. EĞER SENİ BIRAKMASAYDIM ÖLÜCEKTİK.
Yoora - BANA BAĞIRMAYI KES LANET OLASI SENDEN NEFRET EDİYORUM.

Kapıya doğru giderken kolumdan tutulmasıyla durdum. İlk önce beni tutan ele ve sonra kendisine baktım. Sinir katsayım yükselirken sinirle ellerimi karnına sert bir şekilde vurarak ondan uzaklaştım.
Yoora - Sen beni ne sanıyorsun. Kullanıp atabileceğin biri mi? BENDEN UZAK DUR.
Yoongi - Anlasana aşığım kızım sana AŞIK.
Yoora - Dediğim gibi ne sana ne de bana olan aşkına güvenim var.
Yoongi - Son bir şans ver nolur, yalvarırım.
Yoora - 5 sene önce olsaydı verirdim ama geçmişe dönemeyiz Yoongi. Uzak dur benden.

Kapıyı çarpıp çıktım. Banyo olduğunu düşündüğüm yere girdim. Tamda düşündüğüm gibi banyoydu. Kanlı ellerimi suya soktum ve yıkamaya başladım. İyice kandan arıdığını düşündüğüm ellerimi peçete ile kuruladım ve ordan çıktım. Kanlı ellerim yine akmaya başlayınca sesli bir küfür savurdum odaya . Koltukta telaşla oturan Jimin beni görünce koşarak yanıma gelmişti .
Jimin - Hey iyi misin? Gel bırak ben sarıyim.
Yoora - Tamam

Pansuman malzemelerini alıp beni üst kata çıkardı. Üst kattaki şömineyi yakıp karşısına oturmamı söyledi. Kendiside oturup elime pansuman yapmaya başladı. Canım acısada 5 dakika önce olan şeyleri düşünüp duruyordum.
Jimin - Yoongi'yi takma sen o hep böyledir.
Yoora - Suga... O Yoongi'ydi.
Jimin - Cidden o mu kedi puhahha.
Yoora - Hey gülme.
Jimin - Peki peki. Evett pansuman bitti biraz dinlen evde boş odamız yok o yüzden sen benim odama geç ben aşağıda yatarım. Şimdilik böyle olsun. Sana depo olarak kullandığımız bir odayı boşaltıp hazırlatırım. İyi geceler dövüşçü kız.
Yoora - Jimin dur. Aşağıdaki şömine yansada orası çok soğuk. Sen odanda yat lütfen ben yatarım orda. İyi geceler.
Jimin - Hey centilmenlik yapması gereken benim. Ama aslında odamda bir koltuk var açılabiliyor. Orda yatabilirsin.
Yoora - Peki sağol katil adam.
Jimin - Yarın sende Dövüşçü katil bir kız olucaksın...

Bende katil olucaktım...

Acımasız PJM  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin