- Jöttem - vontam vállat. Lawrence felállt az ágyáról és a rácshoz sétált. Fekete overallja bő volt rá, arca be volt esve, szeme pedig vörös volt, kissé úgy tűnt sírt.
- De miért? Ne is mond, gondolom megszületett az ítélet - görnyedt meg a dereka.
- Csak látni akartalak - mondtam közönbösen.
- Engem? Ugyan Leonie, tudom, hogy itt több van a dologban, mint látogatás - nevetett fel erőtlenül.
- Utálom, hogy nem lehet neked hazudni.
- Ez nem igaz, egyszer valaki hazudott, sőt többször is, ha nem tette volna, akkor most nem lennék itt - utalt Linette-re. Nem volt düh a hangjában, sőt talán még köszönetet is érzett.
- Többek közt ezért is vagyok itt - ragadtam meg a szálat. - Mi lett Linette búcsúlevelével?
- A dolgozó szobámban van, az első fiók aljára süllyesztettem.
- És a sírja? - kérdeztem elakadó lélegzettel.
- Az a kertben van, nem messze az egyik kőpadtól, ahol annyira szeretett lenni.
- Köszönöm - jól ismertem a helyet. Nyaranként Linettel a pad lábának döntöttük a fejünket, és onnan figyeltük afelhőket, vagy éjszaka a csillagokat, egészen ameddig Veronica, vagyis Madame Buckhart ki nem jött értünk.
A sarokban volt egy összecsukott szék, a rácson kívül. Pille könnyű volt, így megemeltem, és a ráccsal szembe fordítottam.
- Tudod, most úgy érzem magam, mint egy szolgalány, aki ételhordás hazugságán bejár a börtönben őrzött szeretőjéhez - jegyeztem meg, bár tisztában voltam félreérthetőségével.
- Csakhogy te nem hoztál nekem ételt, és szolga se vagy, és a szeretőd sevagyok, bár világosan emlékszem felajánlottam- elképedve figyeltem. - Ne haragudj kérlek, látom, hogy valami baj van veled. Leonie, nem akarod velem megosztani, mint a régi időkben?
Felálltam a székről, a rácshoz sétáltam, majd megragadtam, és Lawrence szemébe néztem. Nyeltem egyet, aztán beszélni kezdtem.
- Valahogy más Philipp-pel, amióta hazatértünk nem beszélünk, vagy ha igen, akkor veszekszünk, szörnyen furcsa érzés, olyan mintha haragudna rám, pedig nem tettem semmit. - Csak azon gondolkodtam te mit csinálsz. Tettem hozzá gondolatban.
- Jaj, drágám - nehézkesen átbújtatta a kezét a kezét a rácson, megragadta a csuklóm. A hirtelenségtől először sikítani akartam, de aztán rájöttem, hogy nem fog bánni. Ugyanazzal a mozdulattal átpaszíroztam a karom a rácson belülre, majd magamhoz vontam ölelésre.
Gondolataim kétszer gyorsabban kezdtek el cikázni, az ösztönei azt sugallták, vigyázzak, mert veszélyes, de a másik felem húzott bele jobban az ölelésbe, mindeközben pedig azon gondolkodtam, hogy mikor jön el a pillanat, amikor Philipp beront, mert rájön hová lettem.
- Most mennem kell - húzódtam el.
- Rendben. Leonie, hogy őszinte legyek, én ugyan nem örülök neki, hogy férjed van, de minden rendbefog jönni köztetek, és bár nem vagyok biztos benne, de ha én állok a boldogságotok útjában, akkor egyszerűen csak távolíts el.
ESTÁS LEYENDO
Leonora
RomanceDorothea Celest Agrethe van Handerson királynő, az igazság kiderültével úgy döntött kideríti, családja miket titkol még. Ezért lement az egész pincét elfoglaló irattárba, találomra felnyittatott pár cellát, ahol több, mint száz éves dokumentumokat...