Capitolul 14

7 0 0
                                    

Mă duc la vitrină, îmi aleg mâncarea pe care o avem de obicei aici și mă întorc la masa unde fetele se pare că nu mai erau. Ciudat. Păreau atât de entuziasmate să audă ce aveam de spus. La câteva minute apare și Jules . Oare ce caută aici?

- Bună!

Îmi ridic privirea și dau din cap drept salut.
Parcă ultima oară nu voia să fiu prin preajma lui. Totuși nu vreau să îmi stric prietenia cu el. Chiar e de treabă.

- Am auzit ca ai luat "examenul" și am venit sa te felicit!
- Mulțumesc mult, Jules!

Acesta dă din cap. Însă pare că îmi ascunde ceva, parca vrea sa îmi zică ceva.

- Jules, ai cumva să îmi spui ceva ?
- Păi...zise el in timp ce bate nervos cu degetele in masă.
- Continuă...
- Voiam să îți mai zic și că oriunde ești nu vei fi niciodată în siguranță, mai ales în vremuri de război-
- Știu asta și eu, mulțumesc pentru grijă, îl intrerup.
- În esență nu e vorba despre război, doar te rog să ai grijă de tine, pentru ca nimeni nu o poate face mai bine decat tine. Și să fii cu ochii in patru mereu , răul te va surprinde în cele mai neașteptate locuri.

Se ridică și pleacă. Se ridică și pleacă fără să îmi mai zică nimic. Mă pune pe gânduri ce tocmai mi-a zis, dar momentan nu mă pot concentra asupra acestui lucru, mâine am misiune. Vreau să vorbesc cu fetele mai multe despre ce va trebui să fac , probabil azi va fi o ședință de echipă pentru misiune. Mă ridic și plec spre cameră. În drumul meu aud țipete dintr-o încăpere .

"- Ți-am zis că vreau azi !
- Știu, dar nu pot schimba asta acum, e prea din scurt !
- Am zis azi .
- Și eu am zis ca nu pot schimba nimic.
- AM ZIS AZI !"
Apoi tăcere . Îmi continui drumul liniștita până când ajung în camera mea și a fetelor, unde era Sylvie.
- Sylvie, ce faci ?
- Bine , îmi făceam ordine în gânduri , tu?
- Nu sunt sigură . Știi, mă întrebam cum petreceți voi timpul liber aici .
- Păi...nu sunt prea multe opțiuni. Poți să te duci la cantină, să te antrenezi , să exersezi germana sau să te odihnești .
- Wow , nu prea aveți multe de făcut în timpul liber .
- Dacă ești un spion bun , de calitate nu prea ai timp liber. Dar la început e foarte plictisitor. Doar așteaptă primele misiuni și o să vezi.

La RésistanceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum