Ove riječi su me pogodile kao munja.Nema ništa gore kad ti doktor saopći da imaš neku opasnu bolest.
Kao da sam znala da će se ovo dogoditi.Mama mi je imala iste simptome i činjenica da ću završiti kao i ona me uznemirava.
Dođe mi da zaplačem.Ne želim da umrem sa samo devetnaest godina.Pogotovo ne sada kada je Daniel tu.
Već mi prolaze slike kroz glavu mene ćelave i mršave.
Od tih misli mi se samo povraća.-No imate sreće.-Molim?Šta je on to upravo rekao?
-Kako to mislite doktore?-pitala je baka.Bila je skroz blijeda i počela je da drhti od brige.Njeno lice je djelovalo još više izborano kada je tužna.
-Otkrili smo joj bolest tek u ranoj fazi i u potpunosti je izlječivo.Naravno,morat će na operaciju a do tada može već sada da izađe ali uz uvjet da se pazi i koristi lijekove koje ću da joj propišem.-okej sada mi je već bolje.
Objasnio mi je šta sve treba da radim do operacije i otišao.
Počela sam se spremati da izađem.-Sve što je doktor najbrojao je jako skupo.-podsjetila me baka.
Snaći ćemo se.-rekla sam dok sam uzimala odjeću iz kese koju mi je donijela.
-Oni momci su prilično bogati možda bi oni...
-Ne!-rekla sam bjesnije nego što sam planirala te se trzla kad me čula.
-Ne razumijem,mi nemamo ništa...Te tablete i ta imunoterapija koštaju kao moje tri penzije,a taj Daniel ima Bog te pitao koliko...
-Ne!Ponavljam ti,ne želim ništa od njega.Ne želim da ovisim ni o kome.Tako da nećeš mu ništa reći.
-Ali...-uporna je.
-Samo mi obećaj da nikome nećeš ništa reći.Naći ću posao i kupiti si sve te lijekove.
-Obećajem...Ali kažem ti,nećeš uspjeti.Znaš i sama da ne možeš pronaći pristojan posao.
Namrštila sam se.
-Učinit ću bilo šta ako treba samo da ne ovisim o Danielu.Dosta je toga uradio za mene i ne bih željela da tražim još nešto.
-Razumijem te.I tvoja mama je bila ista.Tvrdoglava i samostalna.Nije htjela da se ponižava ni pred kim pa i ako se radilo o životu.Njoj je šef njene firme nudio novac za liječenje ali pod uslovom da bude s njim i odbila je...A ja bih više voljela da je pristala.-počela je da plače.
-Pljunuta si Magdalena!-rekla je dok je brisala suze.