Ukupno tri sedmice smo snimali taj film pod nazivom "U divljini".
Ujedno i najnapornije tri sedmice u mom životu.Svako jutro sam se budila u pet i zatim kad stignem u studio po dva sata sjedila da bi me našminkali i napravili mi frizuru.Došlo mi je da se propušim zajedno s ostalim glumicama.Upoznale smo se i za divno čudo,slagale smo se fino.
Gospodin Price je u taj film ulio sve moguće svoje maštarije.
Nije mi dugo trebalo da shvatim da je priroda njegovih filmova pomalo erotska zbog čega , zapravo i jesu jako popularni samo što ja takve stvari nikad nisam gledala pa nisam bila upućena.
Ja sam opet bila samo sporedna uloga.
Na kraju filma glavni glumac se zaljubljuje u mene i njegova žena kad to sazna ubije me.-Odlično,pogledao sam gotovi snimak.Nemam zamjerke.Još samo da na to dodamo muziku i što se mene tiče odmah možemo na premijeru.-rekao je gospodin Price sav radostan i zadovoljan tim remek djelom.
Steve se još uvijek ljutio na mene zbog onog udarca.Rekla sam ga prijaviti policiji i prekinuti snimati ako ne bude pristojan na šta je odmah dobio ukor od gospodona Price-a.
Presretna sam jer je sve konačno gotovo.Tek za mjesec dana će premijera i obavezno sam pozvana.Ako film doživi uspjeh zaradit ću još više novca.Sada trenutno imam 3000 dolara.
Već sam koju stoju potrošila na par tableta koje su mi dosta pomogle.Sada još samo da odem na operaciju.Daniel POV
Nema šanse da se riješim Lucije.Uporno joj navodim razloge zašto ne bi trebala da bude sa mnom,a ona i dalje po svom.Ne mogu da budem sa njom jer volim drugu.Rekao sam slati novac za dijete,kupiti joj kuću,ali uzalud.
Ona hoće i hoće da je uz mene.
Ako Nela sazna da sam s njom i da je dijete moje sve ode u tri lijepe.-Sve je to zbog one Nele.Ne moraš mi ni reći,znam!
-Radi se o tome da ja ne želim brak i da budem otac i još uz to ne volim te.
-Pa moraš se pomiriti i naučiti da prihvatiš odgovornost.Ne možeš cijeli život samo ići za svojim strastima.
-Odgovornost?Kad smo već kod toga ti si majka i nikad nisi sa djetetom,samo se sređuješ i izlaziš s nekim drugaricama i trošiš enorman novac.
-Ima dadilju!
Prevrnuo sam očima.
-Prvo počisti ispred svojih vrata pa onda pametuj meni.-odbrusio sam joj.
Prekinuo me zvuk telefona.Zove me Eren.
-Odoh se javiti.
Izašao sam van u dvorište.