17.

3.7K 162 1
                                    

-Hvala,doviđenja!

Izlazila sam bijesna iz ureda nakon što mi je radnik gospodina Price-a dao da pročitam scenarij filma.

-Razmisli malo bolje.Možda ti se na prvu čini loše,ali vidjet ćeš da nije ništa strašno.

Okrenula sam mu se i histerično nasmijala.

-Ništa strašno?Nema šanse da glumim djevojku izgubljenu u šumi koju pronalazi glavni junak i da jašem s njim na konju u providnoj haljini ispod koje nema ništa i da se je*em s njim u znak zahvalnosti što me spasio!

Prevrnuo je očima.

-Izmijenit ćemo par scena.I uostalom to je samo gluma niko to neće shvatiti ozbiljno.

Pomislila sam na Daniela.Kako bi se osjećao da me vidi na ekranu s drugim?

-Molim te,ti si idealna onakva kakvom sam te i zamišljao.Baš mi je trebala takva kao ti.S tvojom facom teško da bi film prošao nezapaženo.

-Razmislit ću.

Taj novac mi je potreban.Moram ga dobiti.Moram se izlječiti.Odlučila sam.Ne želim ni centa tražiti od Daniela,a u isto vrijeme radi se o mom životu.Ako se tumor proširi ja sam gotova.Želim da živim.Da što duže dijelim vazduh s njim.

-Pristajem.

Nasmijao se.

-Glumit ću Auroru,ali pod uslovom da izmijenite par scena.Ne želim da mi se vide stidni dijelovi i to je sve.

-Taman posla.

Otišli smo u ured i tu sam potpisala ugovor.
Bio je skroz zadovoljan.
Ponovo sam se vratila u onaj hotel da prespavam a sutra snimamo.Istuširala sam se i navukla kućni ogrtač.Kroz prozor sam posmatrala svjetla Los Angelesa.Uskoro me čeka Hollywood.Sada,zvanično sam pristala igrati Auroru,djevojku koja nema skoro nikakvog dijaloga.Samo ću biti tu kao ukras.Glavni junak će me naći polugolu u šumi i spasiti me.Jahat ću s njim na konju do grada a za to vrijeme putovanja par puta spavati s njim,a on je,oženjen.Koje sranje od filma.Ali za te pare se ne bunim.Uopće.
Sutradan otišli smo u studio.Ni u snu nisam mogla zamisliti da filmovi potiču iz samo te jedne prostorije.
Prišao mi je visoki muškarac plave kose s bradom.

-Ja sam Steve Adams,glumit ću Hansa Smitha.

O moj Bože.To je glavni glumac.Glumit ću s njim.
Upoznali smo se,a onda nas je prekinuo glas režisera.Počinjemo.

NEPROCJENJIVA ✔ - Kupljena da voli #2Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon