Nela POV
Policajac me odvezao do vile.
Sve sam ispričala šta se desilo i za Lucijine pokušaje ubojstva.-Ovdje je ona djevojka!-rekla sam policajcu.
-Ja ću prvi ući a ti čekaj vani,opasno je.
Nije prišlo ni pet minuta a već se začuo pucanj.
U autu sam pronašla pištolj i stavila u džep od hlača.
Iz vile su izašla ona dvojica koji su me prije neki sat htjeli silovati.-Kako si imala hrabrosti da dođeš?-pitao me Viktor ismijavajući me.
-Kako ste vi imali hrabrosti otići vašoj gospodarici na oči nakon što ste ispali budale?-naljutili su se i htjeli su opet da me uhvate.
Uzela sam pištolj i obojicu ih upucala prije nego su mi prišli.
Kad sam ušla u vilu zatekla sam Erena raznjete glave i policajca također u istoj situaciji.Pretražila sam cijelu kuću da bih nakon par minuta ugledala Luciu kako stoji pored Daniela koji je vezan za stolicu.U ruci je držala nož.-Zdravo,Nela.Čekala sam te.-koljena su počela da mi klecaju.Ne mogu da vjerujem koliki je ova djevojka psihopata.
Otkopčala je Danielu jaknu i podigla majicu te krenula urezivati svoje ime na njegovim prsima.
-Jedan pokret i zabit ću ovo dublje.-jauknuo je.Začula sam bebin plač.Pored nje sam ugledala kolijevku.
-Odvratno derište...-rekla je to za vlastito dijete.
-Ti nisi normalna,svega mi.
-A ti kao kao jesi?Samo se zapitaj kakav je tvoj život.
-Možda jeste loš,ali ne mora značiti da i ja moram biti takva.-odbrusila sam joj na šta se ona još više razbjesnila.
Odjednom su se začula policijska kola te se Lucija uspaničila.Samo je potrčala prema meni i napravila rez preko mojih prsa zbog čega sam jauknula,a Daniel nije mogao da mi pomogne.Obrušila sam se na pod a ona je sigurno iskoristila priliku da pobjegne.-Nela!-viknuo je a u očima su mu se pojavile suze.
-Uspjet ću.Ne brini se za mene.
U zadnjoj sekundi ušli su policajci,ali do tada ja sam se već onesvijestila.
Daniel POV
Nela je nastradala pred mojim očima,a ja ništa nisam mogao da učinim.Glupa policija uvijek dođe u zadnji čas.Odvezali su me a Nelu podigli i nosili u kola hitne pomoći.I ja sam imao rane na tijelu ali nisu bile toliko duboke.Prišao sam kolijevci sa Antoniom koji je imao modrice po svom tijelu.Koliko je Lucia čudovište ne mogu da vjerujem.Za sve sam ja kriv.Moje laži su uništile i mene i Nelu i dijete.Trebao sam da uzmem dijete bez njenog znanja i odselim sa Nelom na drugi kontinent bukvalno.
Koja sam ja budala.-Gospodine,morate u bolnicu.-rekao mi je jedan policajac.Kimnuo sam i krenuo za njim.