Nakon što sam otišao sa prijateljima u neki fast food da se ispričamo i najedemo kao svinje, te kasnije prošetali ,vratio sam se kući taksijem.Kada sam ušao u vilu dočekala me je mama.
-Zašto si se tako kasno vratio?I gdje ti je otac?
-Smiri se, samo sam ostao malo sa drugovima da jedemo negdje.A što se oca tiče šta ja znam gdje je on, ne pratim ga.-rekao sam to nevoljno te samo produžio u svoju sobu,ali mama je krenula za mnom.
-Nisam još završila s tobom.-nastavila je.
-Umoran sam, danas sam imao dva testa.
-Uredu to, ali ozbiljno te pitam , zašto mi se nisi javio da ćeš se negdje zadržati znaš da mnogo brinem.I Daniel je rekao doći po tebe, a nema ga.Kako si uopće došao?
-Taksijem.
-Molim?-uzviknula je,a ja na ovo sam prevrnuo očima.Je li realno da je ovoliko plašljiva?Ne razumijem šta joj je.Njena pretjerana zabrinutost i paničnost mi idu na živce nema pojma koliko.
-Mama, stavrno ne razumijem!Već sam skoro odrastao, nisam mala beba da sve mora da se kontroliše i da dobijaš napade panike na svaku sitnicu koja se dogodi.-ovime sam je izgleda uvrijedio, te se namrgodila.Misli li me ostaviti na miru?
Nela POV
Pošto ne vrijedi više raspravljati se ostavila sam Antonia na miru neka odmara u sobi, a sa Danielom dobro moram popričati.Jest da ga i ima.Čekala sam ga cijeli dan i pala je noć,a još ga nije bilo.Čekala sam do jedan uvečer i onda zaspala.Kada sam ustala vratio se tek u deset ujutru.Bila je subota i danas ne radi.Ali čudno mi je kako se nije nikako vraćao...Obukla sam se,počešljala i našminkala da ga dočekam.On je bio u kupatilu i tuširao se.Kada je izašao prišla sam mu i zagrlila ga.Koža mu je bila mekana i mirisala je na njegov omiljeni gel za tuširanje čiji me miris opija.Također sam otisnula svoje usne na njegove, a on se odmakeo.
-Nela, morat ću opet da idem za par minuta, pa se spremam.-samo je rekao hladno.
-Zašto nisi došao kući sinoć?-upitala sam nesigurno, jer me strah njegove reakcije.Šta ako se razbjesni?Znam da sam dosadna i da uvijek preuveličavam sve situacije.To je moja najgora mana.On je se bezbroj puta pokazao idealnim muškarcem za mene i dokazao mi svoju pravu ljubav, a ja sam kroz to sve naučila da mu trebam vjerovati.I znam koliko se razbjesni kada mu pokažem nepovjerenje i koliko sam puta u prošlosti donosila pogrešne zaključke o njemu.
-Imao sam sastanak sa nekim novim ljudima u vezi firme.Pružaju mi neke svoje ponude i ideje za poslovanje, pa sam se zainteresovao.
-Cijelu noć?
-Pa nakon posla otišli smo u neki hotel i tu razgovarali u restoranu i baru i ispostavilo se da su fini ljudi pa smo popili koju i raspričali se.Nisam htio da vozim pripit pa sam zato noćio.Da nisi možda pomislila da sam spavao sa nekom ženskom?-kada je to rekao kao da mi je probio srce nožem.Ta rečenica je bolna i kada je u vidu pitanja i neistinita.
-Zašto odmah misliš na najgore?Samo sam pitala što te nije bilo, jer uvijek se javiš kada negdje ostaješ.
-Pa po tvom izrazu lica i tonu glasa mogao sam da naslutim šta misliš-bio je upravu.Jesam to pomislila.
-Poznajem te vrlo dobro, Nela.-nasmijao se te me privukao u zagrljaj i poljubio u čelo zbog čega sam se odmah osjećala bolje.
-Nemaš potrebe da brineš, dokle god si u mom srcu tu nema mjesta ni za koju drugu jer ljubav prema tebi zauzima sve.