11.

4.7K 183 1
                                    

Daniel je odvezao mene i baku do stana.Nisam mu rekla svoju dijagnozu.Slagala sam da imam anemiju što se čini prilično logično s obzirom na količinu stresa kojeg proživljavam i koliko malo jedem u zadnje vrijeme.
Kasnije smo nas dvoje odlučili izaći.Na tren sam zaboravila na bolest sada sam jako sretna što ću provesti malo vremena s njim.
Obukla sam žuti džemper i crne,utegnute hlače te kožne čizmice.Sada je jesen i već je dosta hladnije vani.
Čekao me ispred stana pored crnog BMW-a i kad me vidio otvorio mi je odmah vrata.
Osmijeh mu je cijelo vrijeme bio nacrtan na licu.

-Moja damo.

Imitirao je džentlmene iz filmova i blago se naklonio što me doslovno rastopilo.

-Hvala,jako ste ljubazni.

Smjestila sam se u udobno sjedište i zatim smo se uputili u park u šetnju.Lišće je opadalo kako su se grane njihale na laganom vjetru.

-Kako samo volim jesen.-rekla sam veselo.

-Ja baš i ne.

-Šta onda voliš?

-Volim snijeg,ali baš kad se sve bijeli.Najviše sam volio ići na Alpe.

-A sad ne ideš?

-Od kad sam izvrnuo nogu na skijama nisam odavno išao.

-Nisam nikad uživo imala priliku vidjeti tako što.

-Šta?Alpe ili mene kako se izvrćem?

-I jedno i drugo.

Nasmijali smo se oboje.

-Mada to drugo i ne bih željela da se ponovi

Zagrlila sam ga a on je zatim svoje usne pritisnuo uz moje.

-Vodim te jednom na Alpe.-rekao je kad se odvojio od mene.

-Šališ se...

-Ozbiljno.Ako imaš želju vidjeti ja ću to da ispunim.

Zagrlila sam ga.

-To bi bilo nešto najljepše.

Ugledali smo prodavača hot dogova u blizini.

-Kako dobro miriše.Sačekaj me tu,odoh nam kupiti.-rukom mi je pokazao na klupu.

Uputio se u red za hot dog.Bilo je puni ljudi a ja sam se udobno smjestila na klupi i posmatrala predivnu prirodu.

Kako sam sjedila i čekala ga pored mene su prošla dva momka.U ruci su držali nekakve novine.Kad sam bolje pogledala skužila sam da je u pitanju Playboy,a na naslovnici...O moj Bože.Nije valjda!Na naslovnici je moje lice.
Ti momci su me pogledali kao da su skontali o čemu se radi i uzviknuli.

-Koja slučajnost jebote.-rekao je prvi,višlji momak crne kovrdžave kose.

NEPROCJENJIVA ✔ - Kupljena da voli #2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang