16.

3.8K 163 1
                                    

Vrijeme je da idem na aerodrom.Obukla sam crnu,kratku suknju na debele štrample,bijelu utrgnutu rolku i čizmice na petu.A na to sve crni kaput.Kosu sam uvila u lagane talase,a make up je prirodan.Želim da izgledam elegantno i ženstveno.Da bih sve to upotpunila stavila sam malo parfema s mirisom breskve.
Sve je bilo onako kako je i dogovoreno.Tačno sam stifla na avion i sigurno sletjela u Los Angeles.Bila je već noć.
Kako sada da prepoznam šofera?
Ovdje je bilo mnogo toplije.Izgleda da mi kaput ni ne treba.Pomalo osjećam mučninu.U avionu sam povratila čak tri puta ali sam nekako izdržala.
Na osvjetljenoj cesti parkirao se ogromni crni Jeep koji je sav sijao.
Iz njega je izašao visoki,nabildani momak u crnoj majici kratkih rukava koja mu se pripijala uz tijelo.
Imao je crnu kosu vezanu u punđu.
Polako mi je prišao smijući se.

-Ja sam Dante,a ti si sigurno Nela Fritz?

-Jesam.Drago mi je.

Rukovali smo se.Miris njegovog parfema me skroz omamio.Vjerovatno košta kao kompletna moja i bakina imovina.
Odvezao me je do hotela gdje sam prenoćila a sutradan sam već ponovo se spremila za sastanak.Obukla sam sve isto kao u čemu sam došla samo bez kaputa i štrampli jer je ovdje druga klima.
Ured šefa se nalazio u zgradi koja je cijela od crnog stakla.
Nervozno sam pokucala da bi mi poslije minute otvorila jedna poniža djevojka s,mogu reći,baš izraženim oblinama.

-Nela?

-Ta sam.

-Gospodin Price vas je baš čekao.Uđite.

Našla sam se sama sa starijim čovjekom kovrdžave,smeđe kose,pomalo sijede koji sjedi za velikim stolom.

-Mnogo si ljepša uživo.-zaista je izgledao oduševljeno.

-Sjedi.

Sjela sam na stolicu nasuprot njemu.
Nakon kraćeg upoznavanja saopćio mi je svoju ponudu.

-Ti si idealna za ulogu u filmu kojeg režiram.Baš takvu sam djevojku zamišljao

-A o čemu se radi?

-Ništa naročito.Samo te trebam za jednu sporednu ulogu.1000 dolara sedmično.Počinjemo sutra.

-Ali...Kad ću prije naučiti scenarij i ne znam još ni kakav je film...

Nasmijao se.

-Za tvoju ulogu nije potrebno da išta učiš.





NEPROCJENJIVA ✔ - Kupljena da voli #2Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora