Nela POV
Daniel mi je dopustio da dođem kod njega na posao kako bih lično vidjela tu kučku Elenu.Ne želim da propustim priliku da vidim njenu reakciju da nije mogla da nas namagarči.Odnosno njega.Daniel je otišao u svoju kancelariju i zovnuo je, a ja sam čekala da ona uđe unutra.Imala je neki glupavi osmijeh na licu.Sigurno misli da će on da kupi firmu pa zato se sva presijava od sreće.Odmah kada je ona ušla i ja sam za njom te sam zatvorila za sobom vrata.
-Oprostite, gospođo, ali ja trenutno razgovaram sa gospodinom Danielom.Molila bih da sačekate svoj red.-rekla mi je u fazonu kao ona vodi neke ozbiljne poslovne razgovore.
-Nisam se predstavila, ja sam Nela Blake.Njegova žena.-naglasila sam da sam mu žena iako je mogla shvatiti to po prezimenu.Neka se osjeća glupo.
-I moj muž mi apsolutno dozvoljava da ga posjećujem kad god hoću tako da za mene to "čekanje reda" ne važi.-dodala sam i nasmijala joj se, a ona se bukvalno skamenila na mjestu i gledala u nas kao tele u šarena vrata.Sve one papire u kojima su podaci o onoj "uspješnoj firmi" tresnula sam od sto pred nju.
-Mislila si mom mužu da podvališ firmu koja pliva u dugovima.
-Gospođo, Nela, zapravo to nije moja firma, nego mog bivšeg šefa, a grupa kolega sa kojima sam prije radila je došla na ideju da je nekome prodaju.Ja sam tu bila samo kao sredstvo da pregovaram i namamim kupca te su mi obećali dati udio novca za to.
-Jesi li svjesna da tako možeš uništiti nečiji brak, porodicu?-pitala sam je bijesno.
-Jesam...Ali isto tako mi je i svejedno.Muškarci koji varaju, varat će jer svakako ako ne vole svoju ženu vrlo lako će pristati na bilo koju drugu, ako nisam ja bila bi druga.-ne mogu da vjerujem kakav mentalitet ova djevojka ima.Svjesna sam da ima muškaraca koji varaju i da ako ne vole istinski ženu i žele to varat će s bilo kojom, ali zašto djevojke to trpe?Zašto se ne sojećaju loše kada znaju da zabijaju nož u leđa drugoj ženi kada dopuštaju njenom mužu da bude s njom?Nikada mi neće biti jasno.
-Svjesna sam toga, gospođice Elena, ali nažalost naletjeli ste na gospodina koji voli svoju ženu i samim tim vaš plan je propao.-odgovorila sam, a ona se malkice namrštila.
-I htio sam da vas obavijestim da ste otpušteni.Ne želim prevarante među svojim radnicima.Ovdje su vam papiri i preporuke za vas koje sam napisao kako biste se negdje drugdje zaposlili, ali ovdje vas ne mogu zadržati.-rekao je Daniel te joj predao to, a ona je ured zaplakala no suzdržala se.
-Uredu, hvala vam svejedno na svemu do sada.Doviđenja, sve najbolje.-rekla je sa nekom prisiljenom ljubaznošću i nasmijala se.Pozdravili smo i mi nju te je ona otišla.Nadam se zauvijek.