Daniel POV
Nakon par dana baš kao po dogovoru otišli smo na sud Nela i ja sa ciljem da jednom zauvijek riješimo sve nesuglasice sa Lucijom.Pošto nije bilo ama baš nikakvih dokaza da je Lucia podmetnula požar na Antonijevom rođendanu nije osuđena više da bude u zatvoru.Zbog svega što je počinila u prošlosti izgubila je pravo da bude njegova majka i dobila je zabranu prilaska zauvijek, jer je predstavljala prijetnju.Tvrdila je da se promijenila, ali ko bi mogao da joj vjeruje poslije svega?Što je sigurno sigurno je.Ona više neće ni centimetar blizu da priđe Neli i Antoniu niti bilo ćemu što je moje.Što je meni sveto.Život nije igrica pa da ga provedem cijelog natežući se oko nje i njenih smicalica.
Kada je suđenje završilo ona mi je opet prišla, a Nela se zadržala kod sudije da preuzme neke papire.Valjda potvrdu za potpuno starateljstvo.
-Da se posljednji put pozdravimo.-rekla mi je Lucia i nasmijala se te mi pružila neki presavijeni papir kojeg sam uzeo.
-Šta ovo treba da znači?
-To je poruka.U njoj se nalazi sve što sam ikada htjela reći.Molim te da je pročitaš, to je zadnje što tražim od tebe sada kada više nikada nećemo da se vidimo.
-Opet nešto muljaš?-pitao sam i podigao jednu obrvu.
-Shvati to kako hoćeš. zbogom.Ne smijem da ti budem blizu.-rekla je to i otišla, a ja joj nisam uzvratio pozdrav.Papir sam stavio u džep od odijela.
Kada smo se vratili kući slavili smo tako što smo kupili dosta brze hrane i slatkiša i puštali muziku sve do kasno.Kada smo se umorili otišli smo na spavanje.Mazio sam se sa Nelom i imali smo jedan seks pomirenja koji je bio božanski dobar.
-Ne mogu da opišem koliko sam sretan što te nisam prevario.-rekao sam joj kad smo završili i gledali u jedno drugo u mračnoj sobi.Naša lica je obasjavao mjesec čije zrake su dopirale kroz prozor.
-I bolje ti je.-rekla je i uputila mi onaj svoj anđeoski osmijeh.Prešao sam rukom nježno preko njenog obraza i ona je jako brzo zaspala, no ja sam ostao budan.Tako gledajući u mračnu prostoriju sjetio sam se papira kojeg mi je dala Lucia.Ustao sam i otišao do vješalice gdje sam objesio svoje današnje odijelo i izvukao ga iz džepa.Sjeo sam u kuhinju gdje sam najprije upalio svjetlo te odmotao papir da vidim konačno šta piše.
Cijelu noć nisam spavala.Razmišljala sam o svemu šta se dogodilo i šta će se dogoditi.Odlučila sam zato da napišem ovo.Svjesna sam svih nevolja koje sam ti izazvala i mnogo me grize savjest.Znam da nema mjesta za oprost niti postoji riječ koja može sve da spasi.Odlučila sam da se vratim u Ameriku i tamo nastavim živjeti.Bit ću daleko tako da ne moraš više brinuti da ćeš da me ikada sretneš.Rekao si da si volio prijašnju mene...Da, ta djevojka jeste nestala.I sumnjam da ću više ikada biti takva.Nisam znala da volim.Znala sam samo da preživljavam i grabim sve prilike da dobijem šta želim.Imala sam svojih trauma i sam to znaš.Ali s tobom je bilo drugačije.Ti si jedini muškarac u mom životu prema kojem sam nešto osjetila ,ali nisam to shvatila sve dok te nisam izgubila.Dok na moje mjesto nije došla druga i to me pretvorilo u psihipatu.Tada je bilo prekasno za sve.Žao mi je za sve i hvala ti što si mi pružio najljepše trenutke u životu i dopustio mi da barem nakratko osjetim kako je to biti voljena.Pazi Antonia.Zauvijek zbogom, Lucia.
Ne mogu da kažem da me ovo nije dirnulo, ali samo malo.Ništa ne može da opravda sve što je radila i zahvalan sam joj što se opametila i odlučila da ode i živi svoj život.
Ustao sam sa stolice i dohvatio upaljač koji se nalazio u visećoj.Upalio sam ga te se iz njega pojavila iskra plamena.Sjedinio sam taj plamen sa Lucijinom porukom te je on obuhvatao papir sve dok nije od njega ostalo ništa osim praha.Vratio sam upaljač na mjesto i onda otišao nazad u sobu i legao pored Nele.
Posmatrajući je nisam mogao da vjerujem da je takva djevojka nekada bila na prodaju poput kakve stoke.Zar može imati cijenu?Dok je radila u Grandesu imao sam njeno tijelo.Ali kada sam je zavolio i kada sam se dobro potrudio da i ona zavoli mene dobio sam mnogo više od toga.Dobio sam prijatelja za cijeli život i anđela čuvara koji me vodi.Ona je neprocjenjiva.
I to je kraj ove priče.Nadam se da ste uživali u njoj i da ćete i dalje ostati uz mene dok pišem nove priče.("Njena osveta" je u toku sada) Ostavite mi vote i naravno komentar.Šta mislite o ovoj priči i o prvoj sezoni općenito?
LY-<3