escape

2.1K 185 311
                                    

"Her şey seksle ilgilidir, seksin kendisi hariç. Seks güçle ilgilidir."

Gardiyan ses ve kurşun geçirmez demir kapıyı açarak pislikten başka bir şey olarak görmediği mahkumla arasında yalnızca parmaklıkların kalmasını sağladı ve beş yıldızlı komplekste tatil yapıyormuşcasına rahat bir şekilde uzanan bedene bağırdı.

"Çık şuradan kahrolası!"

"Neden gelip kendin çıkartmayı denemiyorsun?"

"Kapa çeneni yoksa 50.000 voltu yersin piç!"

"Çok cesur bir kapı köpeğisin."

"Bana alışmaya baksan iyi olur kahrolası, hayatın boyunca duyacağın tek ses benimkisi olacak. Buradan çıkamayacaksın, hiçbiriniz çıkamayaksınız bu yüzden asiliğin manası yok."

"..."

"Ne oldu suratın düştü yoksa bozuldun mu nanoş?"

"Yok be adamım sadece biraz yorgunum, dün gece karın çok zorlamış olmalı."

Yan hücrelerdeki metalik kapıların ardında kilitli diğer mahkumlar birden kahkahalar atmaya başladığında gardiyan sol elindeki jobu sinirle parmaklıklara vurdu.
"Kapa çeneni piç kurusu."

Ancak gardiyanın katı sesi koridorda yankılanır yankılanmaz gözlem odasındaki üst rütbeli asker dışarı çıkıp adamını uyarma ihtiyacı hissetmişti.
"Adams, sana daha kaç kez mahkumlarla konuşmamanı söylemem gerek?"

"Üzgünüm efendim ancak bu adam benim karım hakkında-"

Asker öfkeyle bağırdı,
"Birde utanmadan çocuk gibi şikayet ediyorsun! Bu işi yapacak kadar erkek değilsen bırak senin yerine başkaları yapsın Adams."

"Üzgünüm efendim, boş bulundum."

"Bakma öyle aval aval. Hava almaya çıkart şunları."

"Tabii efendim."

Asker gözlem odasına girer girmez gardiyan yanında başka bir iş arkadaşıyla beraber mahkumun hücresine girdi ve gerçek adı Lee Jeno olan pislik herifin elleri ve ayaklarındaki zincirin belindeki zincire bağlandığından emin oldu. Bu adamlar birer vahşi hayvandan farksız muamele görüyorlar ve sıradan bir mahkumun aksine günlerinin yirmiüç saatini hücrelerinde geçiriyorlardı şimdiyse Adams'ın onları "hava almak için" askerlerin ve mahkumların kendi aralarında yüzme havuzu dedikleri bahçeye götürmesi gerekiyordu.

Aşağı yukarı yarı olimpik bir yüzme havuzu büyüklüğündeki dökme beton bahçenin bir diğer adı da kabirdi. Çünkü burada kalan mahkumlar yalnızca minik ipuçlarıyla bile dahice kaçışlar planlayabilecek adamlardı ve gökyüzünde veya dışarıda görebilecekleri en ufak detayı bile kullanmaya çalışabilirdi bu yüzden bahçeleri bile üstü kapalı bir kabiri andırıyordu.

Az önce gardiyanla tartışan mahkum sertçe bahçeye doğru iteklendiğinde ağır adımlarla yürüyüş yapmaya başladı. Hücresi oldukça küçüktü ve altı aydır bu cezaevinde kalan mahkum adeta geniş adımlar atmayı unutmuştu.

Gözleriyle etrafı tarayıp gökyüzünün nasıl göründüğünü hayalinde canlandırmaya çalıştı, bütün kaçma girişimleri başarısız kalmıştı ve dürüst olmak gerekirse adamının yalan söylemediğini biliyordu. Onu Amerikadaki bu süper maximum güvenlikli hapishaneye tıkmadan önce görüşüne gelen sağ kolunun sözleri aklında yankılanıp duruyordu.

adx florence - nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin