Rosalie P.O.V
L-am privit confuză si speriată. Ce avea să însemne asta? Se juca din nou cu mintea mea? Era parte a planului sau de a ma face sa înnebunesc la propriu?
Parca il priveam de zile întregi, dar nu puteam vorbii.
Însă, în momentul în care am observat ca trupurile noastre erau mult prea apropiate, am facut un pas in spate, însă mana sa a rămas peste obrazul meu.O scurtă tupuitura s-a auzit din spatele meu, si atunci mi-am dat seama de ceea ce se vedea dinafara
- Ce se petrece aici? Imi confirma faptul ca Aaron tocmai ajunsese.Arthur încă ma privea zâmbind. parca încercând să îmi citească gândurile.
-Doar incercam sa ma conving ce te face atât de atras de ea, răspunde Arthur încrezător, facandu-ma sa împietresc.
Nu ma puteam întoarce, însă ii simțeam privirea lui Aaron pe mine- Da? Si la ce concluzie ai ajuns? Intra Aaron in joc
-La aceea pe care o stiam încă de când m-am născut. Misterul atrage, răspunde, ranjindu-mi fara macar sa isi priveasca fratele.
Ma blocasem de-a dreptul si nu puteam înțelege ce insemana toate astea.
Nu stiam daca Arthur se joacă cu mine, cu fratele său, sau chiar vorbește serios.
-Ar fi cazul sa faci un pas in spate. O sufoci. Spune sec Aaron, parca simtindu-mi frica.Arthur a parut imediat interesat de ceea ce a spus Aaron, pentru ca in sfarsit isi ridicase privirea spre el si isi luase mâna de pe obrazul meu.
-Ca atunci cand ti-am băgat pe gât mingea tatei de tenis si au fost nevoie de 3 medici sa te resusciteze? Spune Arthur calm, asezandu-se in fata fratelui său
Reușisem să mă întorc si eu catre el si vedeam cum in cateva secunde ii pierise orice urma de grimase, rămânând împietrit
- De ce vii neanuntat frate? Vezi? Ma obligi sa spun lucuri intime atunci cand avem vizitatori, continuă Arthur mergând apăsat spre elO atmosferă rece si sumbră parca cuprinsese întreaga încăpere, iar comportamentul lui Arthur se schimbase la 180° si nu puteam înțelege de ce, asta până când mi-am reamintit de ce ma aflu aici si cine sunt persoanele sănătoase din această încăpere si cine nu.
-Eu si Rosalia suntem curioși, adaugă mai aruncandu-mi o privire
Te-ai îndrăgostit cumva de ea? Sau ce este comportamentul asta de micuț gigolo pe care îl ai de câteva zile? Intreaba, zâmbindu-i-Arthur, nu am vrut să te supăr. Venisem doar sa o verific pe Rosalie, nu am vrut să vă deranjez, răspunde rezervat Aaron asa cum nu l-am văzut niciodată
Se vedea ca ii este frica, se vedea ca isi stie rolul si ii era teama de ceea ce va urma.- De ce nu admiți că vrei sa faci sex cu ea? Intreaba ranjind ironic
-Poftim? Șoptesc, fiind singurul lucru pe care l-am putut spune
- Da draga mea.
Ce ti se pare atât de șocant? Vrei sa iti desenez? Nu stii ce inseamna sexul? Se întoarce spre mine cu o privire dură.
Ar trebui să vorbești cu prietena ta, Molly. Face niște reprezentări grafice uimitoare, răspunde, blocandu-ma.-Eu voi pleca acum.
Haide Rosalie, te duc inapoi in sala cu ceilalți, spune, Aaron încercând să facă întrega situație sa ia sfârșit- Ea nu pleacă nicăieri! Ii răspunde dur si rece, schimbând drastic tonul.
Stomacul tocmai îmi ajunsese în gât, si asta pentru ca nu văzusem niciodată o asemenea schimbare extrem de rapida de comportament a cuiva si sincer, ma îngrozea.
Afara, Aaron! Acum! Tipa văzând cum isi strânge puternic pumnii- Arthur, te rog.
Las-o sa plece, si promit ca vom discuta amândoi la urmă, spune Aaron, ridicând instinctiv mâinile în aer in semn de predare. Te rog!- Am spus că nu pleacă nicăieri! Tipa Arthur mai dur si impunător ca niciodata, înainte să se repeada la fratele său si sa il lovească puternic cu pumnul in maxilar, până când Aaron s-a dezechilibrat.
Rămăsesem la câțiva metrii in spatele lui, privind îngrozita scena fara sa pot reacționa.
Mână lui Arthur părea că lovește fara încetare trupului moale cazut la podea, fără pic de resentiment.
CITEȘTI
Evadarea din realitate
AksiyonRosalie White, tânara studentă a Facultatii de Psihologie si Stiinta Clinica din Montana, este pe cale sa susțina cel mai brutal test din viata sa, cand alaturi de noii săi colegi de facultate este tinuta ostatica timp de 20 de zile de fostii detinu...