Part 1

2K 37 2
                                    

Még mikor elkezdtem ezt az egész motorozást, sosem gondoltam volna, hogy ennyire híres leszek. Kicsi koromban nagypapám és apukám is imádott motorozni. Mindig velük utaztam amikor mentünk valahová. Korán elkezdtek tanítani nem csak vezetni, de apum trükközni is. Amint tehettem le is tettem a jogsit és már legálisan is motoroztam. A balesetek sem vették el egy percre sem a kedvemet. És hogy hogy lettem híres? A nevem Fekete Napsugár és egy fél milliós feliratkozói számmal rendelkező youtube csatornával büszkélkedhetek.Eleinte viccből indult az egész. Poénkodtunk pár haverral és végül ez lett belőle. Azóta már egy páran szponzorálnak. Pár motoros bolt, a yamaha, a Harley Davidson, a monster és a Vans, és ha ez még nem lenne elég mostmár a Fanta is szerződést kötött velem. Véleményem szerint ennek ellenére sem szálltam el, nem vagyok bunkó, nem nézek le másokat, imádom az összes követőmet. Én is fiatalon kezdtem el motorozni pontosabban 12 éve ennek azaz 11 évesen. Van érettségim és szerencsémre már diplomám is meg még egy tetováló szakmám. Természetesen a youtubozás miatt az egyetemen fotográfia és média szakon végeztem. Ezt már egy éve magam mögött tudhatom. Igaz nem csak a karrierem miatt figyelnek fel rám az emberek, hanem a külsőm is rá tesz egy lapáttal. Leginkább fekete és kényelmes ruhákban látnak az emberek. Nem igazán vagyok a sok vakolat híve inkább maradok a natúr de enyhén feltűnő sminknél amit néha egy erős rúzzsal dobok fel. Rengeteg tetoválásom van, van a nyakamon, egy teli karos Marveles, egy fél karos erdő, a nyakamon, combomon, bokámon, oldalamon, vállamon, csípőmön és a mellkasomon is. A hajam enyhén vöröses barna de az le ér a fenekemig és baromi dús, általában göndör de sokszor szoktam vasalni. Van egy agámám Csöpi és egy caine corso kutyám Boris. Lassan három éve élek külön a családomtól a két házi kedvencemmel egy kis házban Gyulán.

Gyorsan össze szülve magam rohanok be a garázsba ahol magamra rángatom a motoros cuccom és a sisakot a fejemre téve már rohanok is a Youtube egyik közönségtalálkozós rendezvényére. Amikor oda érek sokan kezdenek el nézni és sutyorogni ami őszintén melegséggel tölt el hiszem fel ismernek. A motorom le támasztom és az egyik szervező el veszi tőlem a motoros ruhám amit el visz az asztalomhoz amíg én cigizek. Káros szokás még 17 évesen szoktam rá akkor még a normál cigarettára sajnos azért mert elkezdett megromlani az anyámmal a kapcsolatom. De mostmár lassan két éve e cigit szívok, hogy a kisebb rajongók ne undorodjanak tőlem. Most is akit nem zavart annyira a füst az oda jött hozzám képet kérni és beszélgetni. Befelé menet pedig kapok egy hívást a legjobb barátnőmtől Rebitől.

-Szia babym mizu?- veszem fel a telefont és közben meg bontok egy kék mangós monstert a kedvencemet habár a lilát is nagyon szeretem, de ez az abszolút kedvenc.

-Képzeld megnéztem a résztvevő youtuberek neveit és nem hiszed el de Zozo is kint lesz. Szóval lehet, hogy össze fogsz futni vele.-hangja olyan szinten perverz, hogy azon már muszáj vagyok felnevetni hiszen magam elé tudom képzelni az arcát is.

-Imádlak, hogy ilyen bolond vagy, de most kapd össze magad és siess ide szépen.- kuncogok ő pedig röhögve bontja a vonalat. Az asztalomhoz érve látom, hogy egy főbb szervező álldogál ott enyhén idegesen. Így sarkon fordulok és a szomszéd stand felől akarom megközelíteni az enyémet, viszont csak most veszem észre, hogy az a Kempf testvéreké. Illetve nyilván csak Zozoé de Patrik is vele van.

-Sziasztok fiúk nem baj ha erre át slisszolok?- állok meg mellettük. Páran el tátják a szájukat, néhányan hangosan levegő után kapnak vagy éppen egyáltalán nem kapnak levegőt.

-Nem persze gyere!- int kedvesen Zozo és segít át préselnem magam a székek mögött.- De ha már így össze futottunk lövünk egy képet? Imádom a csatornád baromi tehetséges vagy!- veszi elő a telefonját. Néhány lány hangosan felsóhajt vagy éppen szitkozódva adja a tudtunkra, hogy egyértelműen féltékeny.

-Persze! Aranyos vagy köszi! Egyébként én is követlek és rohadt ügyes vagy meg baromi nagy forma mindig jókat nevetek.- vigyorgok rá teli pofával. Ő át karolja a vállamat én pedig a csípőjét és mindketten egy ezer wattos vigyort villantunk.

-Köszi!- kuncog fel.- Csináljunk a tiéddel is.- int a kezemben tartott készülék felé ahol már meg volt nyitva a boomerang alkalmazás.El is készül a nyelv nyújtogatós videó amit ki is teszek egyből insta sztoriba megjelölve természetesen rajta az idősebbik Kempf fiút.

-Mit szólnál egy közös videóhoz?- dobom fel neki az ötletet.- Vagy videó sorozathoz?- vonom fel az egyik szemöldököm.

-Hülye lennék kihagyni.- kacsint egyet játékosan közben szélesen vigyorog ami baromi cukivá teszi az amúgy is aranyos külsejét.- Itt a számom majd beszéljük meg a részleteket, de azt hiszem most menned kell.- int a felénk tartó szervező irányába.- Örültem!- integet nevetve mikor én már a standom felé rohanok. Ahová szó szerint be esek.

-Minőségi belépő volt Napsi!- kiabál át nekem röhögve Patrik én is hasonló reakciót produkálva tápászkodok fel és nyújtom rájuk a nyelvem hisz Zozo is majd meg szakad a röhögéstől.

Egészen délután kettőig képeket csinálok és aláírást osztogatok, és plusz egy csomó ajándékot kapok az én imádnivaló nézőimtől.

-Na ki van benne egy gyors vlogban még a szünete előtt?- nézek körbe és mikor mindenki lelkesen bólogatni kezd be is kapcsolom a kamerámat.- Sziasztok srácok illetve lányok! Itt vagyok a Youtube által szervezett közönségtalálkozón. Mindenkinek köszönöm akik eddig eljöttek és hihetetlen aranyosak voltatok tényleg nagyon sokat jelent ez nekem. Akik meg még nem voltak de szeretnétek itt megtaláltok engem a címet tudjátok ha nem nézzétek meg a honlapon én itt leszek este hatig.- kacsintok a kamerába intek egyet el köszönök és kinyomom a készüléket. A rajongóktól meg bocsánatot kérek nyújtózok egyet és a hátsó kijárathoz megyek, hogy tudjak cigizni.

-Na ki ért ide?- hozza rám a szívbajt Rebi is meg Zozo is aki idő közben a vállamra tette a kezét így kettős szívizomgörcsöt kaptam.Ezen természetesen a többiek nagyon jól mulatnak.

-Két órát késtél te zsidó! Tuti volt egy gyors menet a Sünivel.- húzom perverz mosolyra az ajkaim és hozzá huncut legyintéssel adom a tudtára, hogy bármit mond tudom az igazat.- Ja és képzeld Zozoval csinálni fogunk közös videót.- újságolom boldogan amire az említett fiú bólogatni kezd.  

Különös kapcsolat Zozo ff.Where stories live. Discover now