Kahraman deniz
Garezi varEvet ben istanbulun hiç bilinmiyen bir mahallesinde doğmuşum polisin bile göremediği o mahalle. çukur da doğdum doğduğum günden beri dışarı çıkamıyorum okula bile gittmedim yine bir gün silah sesleriyle eve saldırdılar yine mermiler silah sesleri havada uçuşuyordu babaannem yine bizi toplayıp. kilere kittlemişti sanki bizi burda bulamayacaklardı ben artık köle gibi yaşamaktan çok sıkılmıştım! tek çarem evden kaçmaktı şansıma babaannem anahtarı kilerin kapısında unutmuştu fırsat bu fırsat diyerek dışarı fırladım annemler durdurmaya çalışmışlardı ama ben çıkmayı yani kaçmayı başarmıştım.kapıdan çıktığım da silah sesleri kesilmişti hızlı olmalıydım! tam karşımda babam namlunun ucundaydı çok korkmuştum yerdeki silahı alıp hiç düşünmeden adamın belinden vurmuştum, vurduktan sonra elerimdeki kanları görünce çığlık attım. yere düşmüştüm babam yanıma gelip beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama ellerimdeki kanı görünce dahada ağlamam şidettleniyordu babaannem azarlamaya çalışırken babamı itip baabanneme bağırdım!.
BAK İSTEDİĞİN OLDUMU BENDE! ARTIK ONLARDAN BİRİ OLDUM MUTLU MUSUN!!
ARTIK YETER YETERBabaannem bana bakarak yüksek bir "odana çık" diyince ıstemsizce babama anneme baktım ama onlarda babaannem gibi hemen red etmeye karar vermişlerdi.Akışına baktım oda oda kafasını gittme diyerek salladı ben sinirden odama çıkıp dolaptan kıyafetlerimi çıkartıp sırt çantama koyuyordum o sırada arkandan birini geldiğini anlamıştım kesin annemdir diyip sakın beni ikna etmeye çalışma anne diyip arkama döndüğümde annem değil akşındı.
AKŞIN;nereye gidiceksin kime.. gidiceksin babaannem öldürür seni hem amcamlar akın dedem onlar sen gidersen yıkılırlar dip.
akşın anlamıyorsun ben az önce; birini öldürdüm elerim deki kanlar tişörtüme değmişti bak ban artik katilim birini öldürdüm ne içini
KOCA BİR HİÇ İÇİN O APTAL MAHALLE İÇİN MI YOKSA !Diyip odadan çıkmıştım gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu tam çıkarken kapının önündeydi herkes. babaannem "eyer gidersen birdaha gelme her ne olursa olsun gelme" diyince artık bir ailemin olmadığını söyler gibi evet tamda öyle söylemişti birdaha bu çukura gelme gözlerim dolmuştu dedeme baktığımda dedem de yüzünü sol tarafa çevirmişti. babamla,annem çoktan beni silmişlerdi anlayacağın karaca artık bir ailen yok ....
Bir tek çarem vardı amcama gidicektim!
Yamaç amcama.EVET KATIL OLDUĞUM ŞEHRE VEDA ETME ZAMANIM GELMİŞTİ BURDA ÇOCUKLUĞU MU? BILE YAŞAMAMIŞTIM GİTSEM NE OLUCAKTIK.!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acı veren aşk
ChickLit"Katili olduğum bu şehirden kaçtım biriyle tanıştım seviyorum dedi inandım mutlu olucaz dedi yine inandım mutluluğum 3 gün sürdü yanlış insana güvenmiştim hayatımı mahveden Herşeyden herkesten kaçtığım bu şehre geri döndüm" _o gün tüm gerçekleri öğ...