Bölüm şarkısı
Ufuk beydemir (ay tenli kadın)
İstanbul'dan çıkmıştık Azerle yolculuk; çok güzel olmasada katlanmak zorundaydım dedem için ama bu adamla 10,saatlik yolu çekicektim zaten oda beni pek takmıyordu öyle yola bakıyordu konuşmaya çalışsam yanlış anlayacak mı diye kendi kendime konuşuyordum ki.Azer birden konuşunca ürperdim istemsizce "karaca kardeş istersen müzik falan aç sıkılma yani nede olsa yol uzun senin için farketmez ama " ne bana kardeş dedi ya! bu kendini ne sanıyor kardeş ne ya onca derdin arasında kalkıp Adanaya! gidiyorum üstüne üstlük çok aptalca bi muamele görüyorum! ben buna daha fazla dayanamam.
KARACA: Durdur arabayı!
AZER:Af buyur.
(Arabadan inerler)
KARACA:Daha nasıl açıklıyım senin! bu aptal muamelene katlanamiycam bide üstüne üstlük seninle Adanaya gidiyorum başımda onca dert varken!AZER:Ne dedim şimdi ben Karaca! tamam kus bana nefretini al hıncını bişey demiyorum!
KARACA:Bana bunu yapmayın bana bunu yine aynı şeyleri yaşatmayın yaşatmayın çok yoruldum ben artık anlaşılmak istiyorum!!
AZER:Peki benden ne istiyorsun ne! dememi bekliyorsun nasıl davranıyım sana hiçbir şey olmamış gibi.
KARACA:Ne ne diyorsun sen be ne saçmalıyorsun nasıl hiçbir şey olmamış gibi anlamıyorum gerçekten.
AZER:Siz karaca siz senle! celasun ikiniz celasun seninle bile istiye ayrıldı senden ölesiye nefret ediyordu idris babayla annemin kardeş olduğunu öğrendiğinde istanbula gelip akışınla evlendi kimsenin haberi olmadan.
KARACA: NEDEN! NEDEN YAPTI BUNU!AZER Ben onu çok sevmiştim ama.... Peki neden benim karşıma çıktı neden!
AZER:Çünkü çukur için çukurun lideri olmak istiyordu celasun benim emirlerim altında çalışıyordu son zamanlar da değişti anlamadık bizde celasunla istanbulla geldikten sonra barıştık hastanedeydi hadi karaca bin arabaya da gidelim daha çok yolumuz var!.
KARACA: Bu çukur çokmu önemli azer sen peki sen.....
Azerin dediklerinden sonra; yutkunamadım artık emindim hiçbir zaman karşılıksız sevilmiycektim daha azer karşımda bir şeyler söylüyordu ki gözlerim kararıp düşüp bayılmışım gözlerimi açtığım da benzin istasyonundaydık kendime gelip toparladım üstümü başımı tekrar etrafa baktığımda Azerin bana kocaman gülümsemesini gördüm ona karşılık bende buruk bi şekilde güldüm saat akşam 20:30 geliyordu azer gelip arabaya bindiğinde ilk işi dalga geçmek oldu "ooo bizim yaralı ceylan uyanmış" bende buna sadece gülerek cevap verdim ve azere bakıp "fadik teyze kaç yıldır pariste yaşıyordu ne zamandan beridir yani"
AZER: çok olmadı 2 yıl falan noldu neden sordun ki.
KARACA:biz celasunla tanıştık ya o gün beni evine götürdü o evde fadik teyze değil de başka bi kadın vardı onu annem diye tanıştırdı o kadın da planın bir parçasımıydı!
AZER: Karaca dediğim gibi çukurun başına geçmek için sana küçük bir oyun oynamış ama daha kötüsü celasun akşına aşık olmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acı veren aşk
ChickLit"Katili olduğum bu şehirden kaçtım biriyle tanıştım seviyorum dedi inandım mutlu olucaz dedi yine inandım mutluluğum 3 gün sürdü yanlış insana güvenmiştim hayatımı mahveden Herşeyden herkesten kaçtığım bu şehre geri döndüm" _o gün tüm gerçekleri öğ...