11 bölüm

551 28 4
                                    

Bölüm şarkısı mor ve ötesi:Bir derdim var artık




(Azerin ağzından)

Hastaneden çıkmıştık karaca için çok; korkuyordum onu yanlız bırakmak istemiyordum karacaya olan düşkünlüğüm hastalık değildi sadece evet ben ona aşıktım ama bu aşkı engellemem gerekiyordu  hiç vakit kaybettmeden. Yamaçı aradım ve karacanın durumunu anlattım her ne kadar istemesemde buna yapmaya mecburdum yamaçla kısa bi görüşme yaptıktan sonra eve gittim ve kapıyı karaca açmıştı     "merhaba karaca sen niye ayaktasın bu saate yatıp dinlenmen gerekiyordu"         "azer adı üstünde üşütmüşüm ayrıca çok erken değil saat 4 hem sen iyimisin?.Amcam aradı Seyhanın düğününe kalmadan gelip alacakmış beni nedenini sordum ama cavap vermedi sen mi? Bişey söyledin".           Karacayı kapının önünde bırakıp hiçbir şey demeden yukarı odama çıktım o gidiyor du ve bunu ben istemiştim! Maddem gidecekti son bi gün ve onu çok mutlu ettmem gerekiyor yanımda duran telefonu elime alıp arkadşım aliyi aradım ve gece kulübünden 5 kişilik yer ayırttım telefonu kapatır kapatmaz. Seyhanın odasına gidip kapısını çaldım ve Karacayla birlikte hazırlanmasını söylediğim Seyhanın yüzüme noldu ya der gibi bakınca.           "seyhan hadi abicim karaca yarın gidiyor son bi kez vakit geçiriyim"     " Tamam da abi sen kıza çok fena aşık olmuşsun". Seyhana sitemli bi bakış attıktan sonra kapıyı kapatim karacanın yanına gitti. Tam tamına 1 saat beklemenin ardından gelmişlerdi karaca merdivenlerden inip yanima kulağıma yaklaşarak   "Beni kapıda öylece  bıraktığını unutmadım azer "  ne dediğini anlamamıştım ve sadece ona odaklanmıştım bembeyaz elbisenin içinde kıvırcık saçlarıyla aklımı çoktan başımdan almıştı hiç vakit kaybetmeden evden çıkmıştık tahimin etmediğim şekilde dilan ve kardeşi de oradaydılar anlam veremediğim bir şekilde karaca bana yakınlaştı ve elimi tutmuştu.
Karaca dilanın garip bir yanıma yaklaşmasına izin vermedi ama kardeşi karacaya yakınlaşmak için her türlü yolu denemişti dilan hiçbir fırsatı kaçırmayıp kardeşini tanıtı karacaya bakarak "siz tanışmadınız karaca kardeşim berk berk bu karaca" . Bu karaca değildi yada mantıklı bir açıklamsı vardır yanıma gelip        "evet ben karaca Azerin nişanlısıyım dimi hayatım sende bişey söylesene. "   sadece kafamı salamakla yetindim karacanın seyhana göz devirmesini görünce bunun bi oyun olduğunu anlamıştım
Karaca ve seyhan oyun yapıyorlardı dilana maddem bu bi oyun bende tüm şansımı burda kullanırım dilanın kolunu tutup bizim masaya oturmasını istedim oda zaten kabul etti dilana dokunmak  bile midemi bulandırıyordu ama karaca için herşeyi yapardım herkes masaya oturdu karaca özelikle gelip dilanla benim ortamda oturdu içecek siparişi verdik o sırada. Karacayla göz göze gelmiştik ilk defa gözlerimi kaçırmadım uzun uzun baktım masadakiler bunu fark ettmişti ki berk karacaya dans edelim mi diye sorunca karacada kabul ettmişti bende   seyhana yaklaşarak.      "Karacanın nesi var niye böyle davranıyor benim nişanlımış gibi yani zaten deli oldum bide şu şerefsizle dans ediyor seyhan mantıklı cavap bekliyorum!".       "Abi karaca ilk geldiğinde kapıyı seyhana açmıştı ee haliyle seyhan sana sırıl sıklam aşık bunu bütün adana biliyor hem dilan peşini bıraksın diyede bu yalanı uydurduk ben yaptım Her şeyi karaca değil".!      Seyhanın dediklerinden sonra kafamı karacanın olduğu tarafa yöneltim ve ordan sıçramam bir oldu yoklardı dilana sordum bereber terasa çıktılar diyip deli etti beni neymiş bana aşık biri sadık olmalıymış sanki kendisi beni aldatmadı! Terasa çıktım karaca elerini açmış bi iki  adım attsa düşücek şekilde duruyor beliki sarhoştu ve Berke bir şeyler anlatıyordu bağırarak !Berkte sarhoştu yanlarına yaklaştım onlar beni görmüyorlardı Berk beni Karacaya sordu karacada gözlerini kapatarak beni anlattı
       "Azer çok iyi biri ben 7 yıl önce birine aşık oldum ve o kişi bana hayatı zehir etti ben önceden aşk neydi bilmiyordum ama anladımki aşk düşün o aşkın içinde yanıyor yanıp kül oluyur hatta yok oluyor keşke azeri daha erken tanısaydım Eğer daha erken tanısaydım şu an bu halde olmazdım benim çok yaralarım var sana burada anlatsam Belki de sabahlarız da benim canım çok yandı geri alırım vardı benim de Ama kimse kapatmayı çalışmadı daha çok acıtmaya daha çok kanatmaya çalıştılar ve bundan 7 yıl önce ben bir suç işledim korktum kaçtım bu şehirden bu insanlardan kaçtım Paris'e taşındım keşke gelmeseydim Keşke  orada kalsaydım keşke o kişi yerine Azer çıksaydı karşıma her şey çok farklı olabilirdi Azer benim kahramanın belkide yaralarımı o saracak."!  Birden karacanın ayağı kaydı ve koşarak tutmaya çalıştım        "Karaca! dikat et karaca!"    Biraz daha geç gittseydim karaca düşücekti nefesi nefesime değiyordu korkmuştu kulağıma hafif bir ses tonuyla "azer beni bırakma lütfen beni bırakma " aynı sözleri sürekli tekrarlıyordu korktum ve seyhanı aradım karacanın yanında olması için arar aramaz gelmişti zaten karacayı seyhana bırakıp yerde oturan Berke saldırdım zaten   "lan niye kıza bira inçirdin şerefsiz it seni burda öldürücem lan bu kız hasta hasta şerefsiz"   ben adamı dövmeye devam ederken içeri ali girdi yanında 3 tane güvenlikle ali gelip.Berki elimden alıp götürdü ve sakinleşmem gerektiğini söyledi karacanın burda ve kötü olduğunu onunla ilgilenmem gerektiğini söyledi bende hemen Seyhanın yanına gidip karacayı aldım ve seyhana eşiyle eve gitmesini söyledim Karacayla dışarı çıktım onun üzülmesini istemiyordum ve onun için elimden geleni yapıcaktım dışarda yürürken  uzaktan çok hoş bi müzik sesi geliyordu Karacayla gittikçe yaklaştık düğün varmış karaca birden elimden tutup davet edilmediğimiz düğüne gittik. Ebru güneşinin şarkısı çalıyordu karaca sahneye çıkıp aynı şekilde şarkıya eşlik ediyordu sevdim kaç kere bilemem yaşadım yok inkar edemem bıktım senle baş eddemem ben zaman öylede geçiyor hayat böyle de bittiyor  ama umudum cennetten "" o bunları sahnede söylerken bende onu pür dikkat izliyordum yanıma gelip "Azer hadi gel bereber söyleyelim bu gece son gün " kıramazdım onu ve kabul edip  sahnede şarkı söyledik karacanın bana minettar bakışları beni benden alıyordu ben ne yaptım da seni bana verdi Rabbim. Yaklaşık 1 saate yakın durduk karacayı alıp eve götüremezdim bende sarhoş olmuştum saat sabahın 4 dü annem yanlış anlar diye eve gittmedik karacayı aldım bizim otellerden birine götürdüm karacayı odasının kapısına bıraktım benimki de hemen karşısıydı durdum ve Karacaya bakarak      "seni iyki tanımışım seninle birlikteyken kendimi kaybediyorum ilk defa birinin yanında huzurluyum karaca sen benim hayatıma iyki girdin yarın bunların hiçbirini  hatırlayamiycaksın belkide hadi git uyu yarın erken kalkıcaksın bir şey olursa seslen benburdayım."  Diyerek karacayı orda bıraktım tam odama giricektim ki karaca arkamdansarıldı ve kafasını kaldırıp elerimden tutarak kendi odasına götürdü kapıyı kapattıktan sonra yanıma gelerek "Azer sende iyki benim hayatıma girdin iyki" bunları gerçekten inanması çok  zor ama bunları  karaca söyledi ve beni dudukarımdan öptü en son hatırladığım karacanın kolarımın  arasında huzurlu bir şekilde uyuyor olmasıydı. Ve ben yine rabbime şükür ettim......

Sizi çok bekletiğim için çok özür dilerim gerçekten tam 2 aydır kitap yazmıyorum işlerimden dolayı sizleri seviyorum❤🖤💞

Beğendiyseniz lütfen yorumlara yazın bu benim için çok önemli kitabın gidişatı nasıl sizce değişiklik yapiyimi söz sizde 🤗

acı veren aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin