Bölüm şarkısı sertap erener (rüya)
Celasun hafif iterek amacın ne napmaya çalışıyorsun daha yeni tanıştığın kıza aşık mı oldun diyerek bağırdım lanet olası kalbim çok hızlı atıyordu daha 3 saat önce bu adamın yüzünü bile görmek istemiyordum ama şimdi elerim titriyordu yanaklarım utanmaktan olsa gerek kıpkırmızı olmuştu.
CELASUN: karca ben seni ilk gördüğüm günden beri seviyorum evet belki saçma gelicek ama seviyorum seni o gün bilerek eve götürdüm sevmek suçsa evet seni severek suç işledim bırakta o gözünün yaşlarını ben siliyim.
ne yani celasun bana aşık mı şaka mı bu daha yeni tanıyor beni celasunun söyledikleri karşısında ağzım açık dinliyordum onu ama ilk defa bu kadar huzurluydun Ve bu hiçte güzel birşey değil di aşık olamaktan hep korkardım ama galiba aşkın içine düştüm bugün bu hissi tatmak Istiyorum bedeli her ne olursa olsun.
KARACA:celasun sen şey sen şimdi beni yani seviyormusun tamam o zaman bu gece bizim gecemiz olsun sabaha kadar kimse yok sadece sen ve ben.
CELASUN: tamam sabaha kadar beraberiz ama ağlamak yok bu gece mutlu olma sırası bizde hem daha erken seni parisin en güzel yerlerine götürücem hadi gidelim o zaman.
Evet bu gece benim gecemdi ailemle değil çukurda değil pariste 3 günlük tanıdığım biriyle ve aşık olduğum kişiyle celasun arabayı çalıştırmadan eve gidip telefonumu aldım evden çıktım amcamlar yarın geliceklerdi ben bu evde birdaha tek başıma kalmazdım arabaya bindiğimde yine kalbim küt küt atıyordu celasun bana bakarak gülümsedi bende ona ne garip şey karnımda kelebekler uçuşuyordu resmen arabada sesizlik olmasın diye radyoyu açmıştım şarkıyı bende nakaratlarla tekrar ediyorum celasun beni şaşırtarak oda benle aynı sekilde tekrarlıyordu " hele dur sabret başını eğme dik tut bu bi rüyaydı farzet hadi hadi yüreğim ha gayret hele sıkı dur hele sabret başını dik tut bu bir rüyaydı sabret "
Şarkı bittikten sonra celasunla bakıp güldüm oda gülmüştü bağıra bağıra şarkıyı söylemiştik celasuna bakıp bu şarkı bizim şarkımız olsun dedim şarkı çok güzeldi yanımdaki dahada güzeldi evet geldik dedikten sonra arabadan indik celasun yanıma gelip elirimden tutmuştu.
CELASUN:evet karca bundan sonra hep beraber olucaz ve hiç bırakmıyacağım seni seni bulmuşken kaybetmek istemiyorum.
KARACA: bak celasun ben ilk defa buraya geliyorum he bu arda bu sözlerin için daha erken ben sana daha açılmadımda burda hep sevgililer var ve biz sevgili değiliz ki şapşal.
Celasunu sinir etmeyi başarmıştım ki hemde yelkenleri suya indirip bana bakarak "haklısın biraz fazla abarttım neyse gidelim seni evine bırakırım bende ordan eve geçerim" dedikten sonra ben bile bu yaptığımdan utanmıştım celasunun kolunu tutup dudaklarını öpmüştüm evet eyfel kulesinin hemen yanında sanki dünya durmuştu ve sadece biz vardık kendimi ilk defa bu kadar güvende hissediyordum evet ben bu adama aşık olmuştum dudaklarımızı ayrılınca yavaşça fısıldadım bende "seni çok seviyorum" dedikten sonra yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. Offff ben ne yaptım yaaa Celasunun elirini tutup hadi gel diyerek peşimden sürükledim herkesin içinde bağırarak BEN BU ADAMA AŞIK OLDUM VE ONU ÇOK SEVİYORUM!!
CELASUN:karaca napıyon hastamısın sen dur
KARACA: EVET HASTAYIM AMA SANA!!!
bilmiyorum neden böyle davrandığmı ama celasunla çok mutluydum oda bana bakarak bende sana hastayım sevgilim evet bana "sevgilim" demişti celasunla bar gibi biyere gitmiştik kendisi alkoliçiyordu banada meyveli koktey verince geri çevirdim bende alkol içcem hiç içmemiştim ama istiyordum celasun bana bakarak sadece bir kadeh diyince tamam dedim ama seninkinin aynısından diyince güldüm oda güldü tamam dedi o içince hiçbir şey olmamıştı ben içince direk kafam güzeleşti başım dönüyor miden bulanıyor du çok güzel bi şarkı çalıyordu bende gidip oynamak istedim ama celasun izin vermemişti sarhoş olduğum için kalk gidelim diyince kalktık neden bu kadar içmiştim ki nereye deyince hayır bu gece sabaha kadar burdayız diyince ıstemsizce bana bakarak sarhoşsun kendinde bile değilsin hadi karaca .
KARACA: ben gelmiyorum sen git he bu arada benden utanmana gerek yok kusura bakma celasun geceni bozdum!!
CELASUN: karca saçmalama senden utanmıyorum tabikide sen benim herşeyimsin o kadr güzelsin ki sana bakmaya kızmaya kıyamıyorum gel buraya.
Diyerek sarıldı bana o gece parisin sokakları bizimdi benim o geceyi unutmam imkiyansizdı çok geç olmuştu mutluydum ve huzurluydum sabah cok şiddetli bir baş ağrısı ile uyandım üstümde beyaz renkte bir gecelik vardı yanımda da yarı çıplak yatan celasun vardı dünle ilgili hiçbir şey hatırlamayordum bu olamaz diye kendi kendime konuşuyordum ki birden kapı çaldı ve içeri giren tamamladığım bir kadin bana "eşini uyandırı da kahvaltıya gelin kızım" dedikten sonra hemen celasunu uyandırdım
KARACA: celasun dün ne oldu bizim burda ne işimiz var dün ne yaptık burası neresi.CELASUN: kızım bi dur ya hemen başladın söylenmeye dün aramızda hiçbir şey olmadı sarhoştun eve götürmedim seni otele getirdim senide eşim diye tanıtım oldumu
KARACA: he eşin diye tanıtın öylemi ıyi kocacım bizi kahvaltıy bekliyorlar hadi giyinelim celasun kim üzerimi değiştirdi dün.
CELASUN: kocan yani ben napim kim değiştirecekti sarhoştun hem bisey olmadı yani canım hadi çıktı giyiniyim ha yok beni seyretmek istiyorsan kalabilrsin tatlım
KARCA:odunsun celasun zaten çıplaksın iyi ben çıkıyorum çabuk gel daha ben giyinicem
Celasun giyindikten sonra bende giyindim ve kahvaltı ya indik kahvaltıya yaptıktan sonra hemen otelden ayrıldık celasunun işleri vardı benimde eve gitmem gerekiyordu evin önünde araba durunca celasunla vedalaştım içimde kötü bir his vardı "seni çok seviyorum" ikimizde aynı şeyi söyledikten sonra ben arabadan indim ve ona son kez aşkla baktım.
O günden sonra aradan tam 6 yıl geçmişti evet koskococaman 6 yıl o günden sonra birdaha celasuna ulaşamadım evine gittim taşınmışlardı evet o gece bir rüyaymış ve ben bi rüya görmüştüm sadece ve kendi ayaklarımın üstünde duruyordum herşeyi unutup yeni bir hayata başlamıştım işlerim çok iyi gidiyordu silah kullanmayı öğrenmiştim boks solonu açmıştım orda öğretmenlik yapıyordum geçmişimi silmek istedim her defasında sildim gibi ama çantamdan gelen telefon sesini duyana kadar telefonu açtım da direk yere düştüm neden! neden! neden! diyerek bağırıyordum yamaç amcam yanıma gelip "hadi karaca ÇUKURA dönüyoruz. ne yani ben ordan kactim şimdide gerimi gidicem amca olmaz ! birgün herkes çukura geri döner karca hadi diyince yüzüne baktığımda sarılarak ağladık."amca gitti o artık yok ona bir kere bile sarılmadım beni affeder mi " .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acı veren aşk
ChickLit"Katili olduğum bu şehirden kaçtım biriyle tanıştım seviyorum dedi inandım mutlu olucaz dedi yine inandım mutluluğum 3 gün sürdü yanlış insana güvenmiştim hayatımı mahveden Herşeyden herkesten kaçtığım bu şehre geri döndüm" _o gün tüm gerçekleri öğ...