Bölüm şarkısı:hande yener beni sev 🎶
Ben dahil tüm solan dedeme bakıyorlardı ailemin benim yerime karar vermelerine artık çok sıkılmıştım ki kimse gelip fikrimi sormuyordu bile tüm sessizliği bozan ben olmuştum dedeme dün seyahanla konuştuklarımızı söyliyecektim.Azerin nişanlı olduğunu ve bu evliliğin gerçekleşmesine izin vermiycektim. Azerle kapının önündeydik bi hışımla azerin yanından ayrılıp dedemin yanına geldim ve risözü girdim hemen.
"Dede biz azerle evlenemeyiz!Çünkü azer bey nişanlı ve sen benden nişanlı biriyle evlenmemi mi bekliyorsun bu düğün olmayacak ve ben bu adamla evlenmiycem.!
Sesim sonlara doğru sert çıkmıştı ve bunu sonradan fark ettim ilk kez dedeme karşı sesim sert çıkmıştı.
Dedem benim yanımdan ayrılıp Azerin yanına gitmesi bir oldu ve. Azere sordu bana inanmamıştı zaten bu ailede kadınlara söz hakkı verilmiyordu ki ben kendi kendime konuşurken. Birden Azerin sesiyle irkildim"Idris amca bizde yanlış olmaz ben nişanlı falan değilim kim ne dediyse iftira attmış anamı alıp geldim buraya kızınızı istemeye ama gördüğümüz muameleye bakın ben nişanlı olsam buraya gelip karacayı istemem karaktersiz değiliz". Azerin dediklerine ağzım açık kalmış bi şekilde dinliyordum seyhan bana azerin nişanı var demişti ne diyecektim ki şimdi ben dedeme yalancı çıkmıştım yine. Dedem bu sefer sinirlenmiş bi şekilde bana bakıp öldürücü bakışlar attıyordu daha fazla dayanmayıp dedeme döndüm.
"Dede ben evlenmek istemiyorum hazır değilim istemiyorum " bu dediklerime ben bile emin değildim ki zaten sesimi ben bile zor duymuştum dedem azerle annesinde benim yüzümden özür dileyip içeri davet ettmişti. Azere değil ama annesine çok mahçupolmuştum ve utanmış kafamı eğmiştim amcamlar hiçbir şey söylemiyordu hepsi susmuştu bi tek dedem konuşuyordu. kahve yapmak için mutfağa gönderiler beni gözümden akan yaşları umursamadan kahve yapıyordum kitelefonum titriyince kendime gelmiştim arayan celasundu elimi alnıma götürüp derin bi nefes aldım ve açtım telefonu.
" efendim celasun" celasunun sesi telaşlı çıkmıştı bana nerdesin niye ortadan kayboldun gibi bir sürü soru sormuştu benim amcamlardan gizli çatışmaya gittiğim için telâşlanmamıştı bende celasunu kısa cevaplar vererek geçiştirmiştim elimdeki yaptığım kahveleri tepsiye yerleştirip içeri götürdüm benim istemeye değil cenazeme gelmişler herkese teker teker kahvelerini verdim en sonunda da azere götürdüm heyecandan kalbim yerinden çıkıcakmiş gibi attıyordu ama neden ben sevmiyordum azeri ama her seferinde canımı acıtmasina izin veriyordum azere kahvesini vermek için eğildiğimde göz göze geldik ve ben o anda sadece kahverengi gözlerine odaklandım ki birden azerin bana "ben nişanlanmadım karaca sadece sen öyle bil istedim " demesinin ardından hemen ger çekilip mutfağa gittim ve kendime kızmayı başladım ne diye ona gidiyordum ki ne bekliyordum sanki bizim aramızda hiçbir şey olmadı o geceyi tamamen unuttum zaten azerde bilmiyor bilse bu kadar rahat davranamazdı kendimi toparlayıp içeri gidecektim ki kaptı çaldı kapıya yöneldim ve karşımda ağzı burnu dağılmış olan celasunu gördüm ve yardım ettmek yerine akşıni cagirdim kocasıyla ilgilensin diye.
Celasun akışının korkmaması için sus işareti yapmıştı ve yukarı çıkıp celasunun yararını temizlemeye götürdü ben sadece izliyordum yardım ettmek bile istemiyordum. Dedem beni çağırınca hemen içeri girdim zaten bana sormadan herşeyi konuşmuşlardı dedem nişan yüzüklerini takmıştı bile kısa bir konuşma yapıp kurdeleyi kesmişti o sırada azer alnımdan öpmek için yakınlaştı ki ben kendimk geri çekmiştim hiç bozuntuya vermeden belimden tutup kendisine yakınlaştırdı" bi kaç gün idare et bu oyuna "
Azer anlımdan öptükten sonra herkesin elerini öptük ve yerlerimize geçtik "fadik teyze dedeme 1 hafta sonra düğünü yapalım dedi adanada isleri var " dedem kafasını onayladıktan sonra azerler kalkım gitmişlerdi biz de evi toparlayıp odalarımıza çekildik ben odaya girer girmez sıcak suyun alıntı girdim kafamı duvara yaslayıp olanları düşündüm herşey bu kadar kolay mıydı annem her ne kadar istemezse de karşı çıkamazdı banyodan çıkıp yatağa uzandım ve kendimi karanlık uykuya verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acı veren aşk
ChickLit"Katili olduğum bu şehirden kaçtım biriyle tanıştım seviyorum dedi inandım mutlu olucaz dedi yine inandım mutluluğum 3 gün sürdü yanlış insana güvenmiştim hayatımı mahveden Herşeyden herkesten kaçtığım bu şehre geri döndüm" _o gün tüm gerçekleri öğ...