✖1✖

1.8K 118 122
                                    

ЯнгЯнг стоеше в автобуса, държеше се за една от дръжките, опитвайки да запази разновесие. Не му се получаваше, защото залиташе на всеки зявой или спиране.

Погледа му беше като прикован върху момчето в другия край на автобуса.

Янг го познаваше доста добре. Казваше се Хендери, студент втора година. Учеше право. Бе безсъмнено едно от най-харесваните момчета, нямаше някой кой да да не бъде като пленен от него.

Знаеше почти всичко за Хендери. Следеше социалните му мрежи, знаеше къде живее, кои бяха приятелите му, любимите места, които посещаваше.

Беше като обсебен.

Всяка негова мисъл бе свързана с него.

ЯнгЯнг осъзнаваше, че ако Хендери разбереше щеше да го помисли за някой преследвач. За психопат.

Но според него нямаше нищо лошо в това, което правеше.

Янг знаеше, че няма шанс с Хендери. Дори не смяташе да се опитва да се сближат, бе му достатъчно просто да го наблюдава от далеч. 

Но все пак изпитваше желание да усети някаква близост до него. Да го почувства по някакъв начин.

Не се гордеше с това, което направеше, но и не съжаляваше... поне за сега.

Хендери излизаше с приятели всеки вторник след лекциите си и ЯнгЯнг знаеше това и реши да се възползва.

Всичко започна преди два месеца. Янг се бе сдобил с прах за вземане на отпечатъци и един от въпросните вторниците отиде до къщата на Хендери, както винаги до сега той слезе от автобуса на обичайното място.

Зняеше колко бе ужасно това, което смяташе да направи, но бе неговия начин поне за момент да почувства някаква близост до Хендери.

Вече сигурен, че няма опасност да бъде хванат, ЯнгЯнг слезе на спирката в близост до дома на Хендери. Запъти се към къщата спокойно. Квартала бе тих и малък, нямаше много хора, които живееха там, тъй като бе доста отдалечен от центъра на града.

Той отвори вратата на оградата и пристъпи към малкия двор на къщата, изкачи петте стъпала и скоро се озова пред входната врата. Погледа му се заби в електронната брава и свали раницата си от рамото. Извади от там, малко пликче с прах за вземане на отпечатъците.

Разтвори го и взе от праха, хвърляйки го по циферблата. Вгледа се в бутоните и забеляза опечатъците по четири от тях.

Killing Stalking | BoyxboyWhere stories live. Discover now