✖24✖

662 88 61
                                    

Тен седеше на стола пред бюрото, в кабинета на Тейонг. Другия се беше настанил на мястото си и гледаше към момчето пред себе си.

- Първо искам да те помоля за дискретност. - започна Тейонг. - Не искам да споменаваш на никой за това, че си бил тук.

- Ами ако да кажем... - Тен преглътна тежко. - Хендери се окаже замесен и разбере, че съм ви помогнал.

- Именно за това си мълчи за това. Така и ние ще можем да разследваме и ти ще си в безопасност, а разбира се, че ако си застрашен, няма да оставим Хендери да ти направи нищо.

Тен кимна бавно. Все още му беше странно, че полицията имаше съмнения в Хендери. Въпреки че той се беше отнесъл с него ужасно, не мислеше, че бе способен на нещо такова.

- Какъв е Хендери? Избухлив, имали доста хора, с които е влизал в конфликт?

- Той е много мил. Е, поне беше. Сега за мен е неготник след като ме заряза така. - Тен се нацупи. - Не съм го виждал да се кара с никой, него всички го харесват.

- Хм. Все трябва да си има недостатъци.

- Не, поне аз не се сещам. - Тен се замисли за момент. - Чувал съм го да говори лошо за други, но всеки го е правил. Особено пък за преподаватели.

- Кои например?

- Онзи по гражданско-правни науки.

- Изчезналия?

- Да.

Още едно съвпадение. Тейонг знаеше, че това не беше никакво доказателство, но не трябваше да пренебрегва дори и такива малки подробности.

- Къде обича да излиза?

- Не знам да има определени места. Винаги когато сме излизали е било различно. По принцип в някой от клубовете по центъра.

Тейонг подпря лакти на бюрото.

- Хайде Тен. Моля те, замисли се. Все трябва са има нещо. Каквото и да е. Нещо, което ти е направило впечатление.

- Няма нищо. - Тен се намръщи съсредоточен в мисли. - Единственото нещо, което ми бе направило впечатление беше, когато преди няколко дни дойде с някакво момче и заяви, че му е приятел.

- Защо си намерил това за странно?

- Въпреки че, всички харесват Хендери, той не общува с много хора. Единствения му приятел е Дойонг и до сега не го бях виждал с това момче никога.

Killing Stalking | BoyxboyWhere stories live. Discover now