Тейонг постави чинията със закуска пред Юта, който седеше мълчаливо и пиеше от кафето си.
Предишната вечер щом се бе прибрал Тейонг не го разпитва за случилото се. Единствено се увери, че всичко е наред. Бе видял, че другия бе уморен и не искаше да го натоварва.
Сега обаче едва се сдържаше да него разпита.
Тейонг се настани на стола срещу него и прехапа устна, сякаш така щеше да сдържи напиращите въпроси. Разбира се не успя.
- Юта всичко вчера наред ли беше?
- Да. Мисля, че си прав. Има нещо нередно с Хендери, но мисля че и не само с него.
- Едва ли имаш предположения.
- Наблюдавах го до доколкото имах възможност. - Юта се облегна назад. - Определено ми трябва повече време, но имам подозрения, защото ми напомня на последния ми случай.
Тейонг застина на място.
- Тогава не искам да се замесваш.
- Не съм сигурен все още. - опита се да го успокои японеца. - Реших да го провокирам и мисля, че има някакво слабо място за едно определено момче. ЯнгЯнг.
- Това е момчето, за което говореше Сиченг.
- Намекнах, че искам да се сближа с него. Хендери веднага побесня и отношението му се промени. Нямаше и следа от любезността, за която ти говореше.
- Нима?
- Да. Не мога да определя нищо от само няколко часа с него, но проблемите с гнева и като цяло емоционалните проблеми са основа за психически заболявания. - Юта говореше замислен. - Държанието му ми напомня на престъпника от последния случай. Едно от нещата, които бях забелязал в него е променливо настроение.
- Каква бе диагнозата му?
- Биполярно разтройство. Но не е сигурно, че Хендери го има или, че изобщо има психически заболявания. Не мога да преценя толкова бързо. А и също така подобни симптоми има и гранично личностно разстройство. Двете са често бъркани.
- Какви са симптомите? - попита Тейонг.
- Хората, които страдат от гранично личностно разстройство имат сериозни проблеми с емоциите, което води до промени в настроението, импулсивност. "Обичам те" може да се превърне в "мразя те" за минути. Сълзите се превръщат в смях. - обясни му Юта бавно. - Имат страх от изоставяне от семейство или приятели. Интензивни настроения състоящи се от гняв, депресия, раздразнителност.
YOU ARE READING
Killing Stalking | Boyxboy
FanfictionНуждата от любов бе превърнала ЯнгЯнг в преследвач, в някой който много хора биха нарекли психопат. Липсата на любов бе превърнала Хендери в чудовището, което е. Две момчета, които са коренно различни и същевременно толкова еднакви.