✖33✖

536 82 55
                                    

Дойонг гледаше втренчено към момчето пред себе си, очите му несъзнателно бяха започнали да се насълзяват.

Не можеше да повярва на това, което виждаше.

Нима наистина бе той?

- Дойонг, аз... - Започна момчето, но бе прекъснато от чернокосия, който обви ръце около него и го предърпа в прегръдка.

- Шяоджун, не мога да повярвам. - засмя се от радост Дойонг, няколко сълзи потичайки по бузите му.

Не можеше да повярва, че русокосия наистина се бе върнал.

- Дойонг ще ме задушиш. - изхленчи Шяоджун.

Чернокосия се отдръпна и се усмихна широко на русокосото момче пред себе си.

- Влизай, не стой навън. - подкани го той.

Шяоджун влезе и Дойонг затвори след него. Той го поведе към кухнята където Джехьон все още закусваше и го чакаше да се върне. Щом видя непознатия Джехьон се намръщи, чудейки се какво правеше тук и защо Дойонг изглеждаше толкова щастлив.

- Дже, това е Шяоджун. - обясни му Дойонг. - Преди малко ти бях споменал за него.

- Да, но така и не разбрах, кой е.

- Момчето, което Хендери обича.

- О, сега разбирам. - Джехьон се усмихна, за момент го бе обхванала такава ревност и то безпричинно. - Здравей аз съм Джехьон

- Да, той е гаджето ми. - заяви гордо Дойонг.

Шяоджун се усмихна.

- Кога пристигна тук. Видя ли се с Хендери... - докато каза това Дойонг замлъкна.

Хендери имаше връзка с ЯнгЯнг. Нямаше си и на представа как би реагирал Шяоджун. Сигурно щеше да е съсипан. Все пак се бе върнал само, за да открие, че момчето, което харесва бе с друг.

Дойонг бе убеден, че Хендери не обичаше Янг и щеше да го забрави в мига щом видеше Шяоджун и това усложняваше всичко. Накрая във всички случаи щеше да има някой наранен.

- Не съм ходил при Хендери. - каза Шяоджун тихо. - Не можех да рискувам, защото родителите му можеха да са там.

- Колкото до родителите му. - Дойонг се почеса по тила. - Тях ги няма вече.

- Няма? Какво имаш предвид?

- Това е много дълга история. Мисля, че Хендери ще е най-добре да ти каже. - Дойонг побърза да смени темата. - Ами ти? Как избяга от родителите си?

Killing Stalking | BoyxboyWhere stories live. Discover now