✖18✖

715 94 71
                                    

Хендери раздалечи краката на ЯнгЯнг и започна да се отърква в него. Русокосия затвори очи, но въпреки това няколко сълзи потекоха от тях. Толкова се страхуваше, не знаеше какво ли щеше да му направи Хендери, той бе прекалено непредсказуем.

Усещаше вече надървяващия се член на чернокосия и неволно простена. Чу тихия смях на Хендери, което го накара да потръпне.

- Вече не се съпротивляваш, хм? - Хендери тласна бедрата си силно към него. - Наистина си курва, Янги. Ако толкова много искаше чукане трябваше да ми кажеш, не да се хвърляш да първото момче, което ти върже.

Той се отдели от русокосия и бързо премахна дънките и бельото му, единствената дреха върху него бе разкъсаната блуза, която изобщо не прикриваше голото му тяло.

- На колене пред дивана. - заповяда му Хендери.

Янг не помръдна.

- Не чу ли какво ти казах!? - Хендери хвана косата му и започна да го дърпа.

Янг изстена от болка и побърза да изпълни казаното. Застана на пода между разкрачените крака на чернокосия. Хендери разкопча дънките и ги смъкна малко надолу заедно с боксерките си, само колкото да може да извади члена си.

Пръстите му все още бяха преплетени в косата на по-малкия и използва това, за да го приближи към пениса си. ЯнгЯнг знаеше какво щеше да поиска другия от него и затвори очи.

- Отвори устни.

Янг изпълни казаното и само секунди по-късно, члена на другия беше в устата. Хендери изстена силно и го накара да поеме още от дължината, при което светлокосия се задави.

- Изобщо правиш ли нещо както трябва!? - процеди през зъби Хендери и дръпна косата му.

Янг изскимтя и се опита да отпусне устата и гърлото си, за да може да го поеме. Той сам започна да се движи по дължината му, беше бавно, но се стараеше всеки път да поема повече. Чуваше окуражителните стонове на Хендери, подпря длани върху бедрата му и се надигна леко, започвайки да забързава темпото постепенно.

- Мамка му, Янги! - Хендери изпъшка и прокара нежно пръстите си през косата му. - Толкова си добър в това.

Щом усети, че кулминацията му наближава, чернокосия го отдели от себе си, не искайки да свършва толкова бързо.

- Легни на дивана.

Краката му бяха изтръпнали от колениченето върху твърдия под, но въпреки това Янг побърза да изпълни исканото от другия веднага. Хендери го блъсна назад, карайки го да легне, нямаше намерение да го чака повече.

Killing Stalking | BoyxboyWhere stories live. Discover now